Υπάρχουν κάποιες μέρες στο νηπιαγωγείο που ενώ έχεις σχεδιάσει καταπληκτικές δραστηριότητες δε σου βγαίνουν με τίποτα μέσα στη μέρα. Υπάρχουν και κάποιες άλλες που όλο το σύμπαν συνομωτεί και ρέουν όλα αβίαστα και πολύ δημιουργικά. Σε μία τέτοια μέρα κι εγώ ξεκίνησα να εισάγω ένα από τα αγαπημένα μου θέματα, τους αριθμούς 1-100 και τον εκατομετρικό πίνακα (και να σκεφτείς πως όταν η κ. Σκουμπουρδή στο διδασκαλείο μας ζήτησε να βγάλουμε δραστηριότητες για τον εκατομετρικό, με είχε πιάσει πανικός! Χα χα!)
Έτσι λοιπόν σε συνωμοσία με το σύμπαν και λοιπές καιρικές συνθήκες και ασθένειες, μου έκατσε να έχω 10 παιδιά μέσα στην τάξη!
Καταρχάς τα παιδιά μου είναι εξοικειωμένα με τη δεκάδα, κυρίως από τη σχάρα της δεκάδας που δουλεύουμε από την αρχή της χρονιάς εδώ. Τους έδωσα 1 σακουλάκι στον καθένα και από τη γωνιά με τα καπάκια (αντικατέστησα με αυτά το οικοδομικό υλικό για κάποιο διάστημα φέτος, δοκιμαστικά να δω τι θα βγει) ζήτησα να φέρει ο καθένας από 10 ίδιο χρώμα καπάκια.
Καταρχάς τα παιδιά μου είναι εξοικειωμένα με τη δεκάδα, κυρίως από τη σχάρα της δεκάδας που δουλεύουμε από την αρχή της χρονιάς εδώ. Τους έδωσα 1 σακουλάκι στον καθένα και από τη γωνιά με τα καπάκια (αντικατέστησα με αυτά το οικοδομικό υλικό για κάποιο διάστημα φέτος, δοκιμαστικά να δω τι θα βγει) ζήτησα να φέρει ο καθένας από 10 ίδιο χρώμα καπάκια.
Η γωνιά με τα καπάκια που δοκιμάζω.
Τα βάλαμε όλα μαζί και ο καθένας τους αποτέλουσε και μία δεκάδα. Τους έδωσα και μία δεκάδα στο χέρι (με κυβάκια) να τα μετρήσουν και να δουν πως αλλιώς είναι μία 10άδα. Με αυτά τα τουβλάκια έχουμε ξαναδουλέψει 10άδα και ξέραμε να φτιάξουμε π.χ. τον αριθμό 23 με αυτά. Παρολαυτά το ξαναθυμηθήκαμε κυρίως πρακτικά με τα τουβλάκια.