Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

14.9.14

ΑΝΤΙ ΤΗΣ ΡΟΥΤΙΝΑΣ ΤΟΥ ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΟΥ...

Ψάχνω  αρκετά στο διαδίκτυο για εργασίες ή ιδέες και κάποιες φορές βρίσκω κάτι που μου αρέσει. Όταν όπως μπαίνω στη σελίδα και βλέπω ότι για να το κατεβάσω πρέπει ή να εγγραφώ ή να πληρώσω αρχίζει και με ενοχλεί. Μία ιδέα λοιπόν που είδα στο: http://www.teacherspayteachers.com/Product/Calendar-Companion-820532 (και είπα ότι δε σκοπεύω να αγοράσω) είναι η παρακάτω, αντί της ρουτίνας του κροκόδειλου. Το έφτιαξα όπως μου άρεσε, το μετέφρασα στα ελληνικά και σας το ανεβάζω δωρεάν, όπως πάντα, χωρίς καμία υποχρέωση. 



13.9.14

ΠΙΝΑΚΑΣ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ - ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΑΙΡΟΥ


Δεν έφτιαξα καινούριες κάρτες καιρού γιατί θα χρησιμοποιήσω τις ίδιες με πέρσι (και λίγο οικονομία δε βλάπτει!) Μπορείτε στο χάρτη να σημειώσετε το δικό σας μέρος και αργότερα να κάνετε συγκρίσεις με τον καιρό σε άλλα μέρη της Ελλάδας.


Στον πίνακα γενεθλίων φέτος δε θα χρησιμοποιήσω καρτέλες αλλά το γνωστό μαρκαδόρο που σβήνει.




10.9.14

ΤΟ ΓΡΑΦΗΜΑ ΤΩΝ ΓΕΝΕΘΛΕΙΩΝ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ - ΠΙΝΑΚΑΣ

Το συγκεκριμένο πίνακα μπορείτε να τον πλαστικοποιήσετε, όπως εγώ,  και να τον έχετε μόνιμα. Μπορούν  τα παιδιά να σημειώνουν με μαρκαδόρο (που σβήνει) ή να κολλάνε μικρά χρωματιστά χαρτάκια (ίδιο χρώμα και ξεχωριστό για κάθε μήνα, π.χ. Ιανουάριος κίτρινο, κ.λ.π.) Νομίζω πως θα πάει καλά και θα τους αρέσει. Εγώ θα δοκιμάσω να το φωτοτυπήσω συμπληρωμένο (σε Α3 χαρτί) και να τους ζητήσω να γράψουν το αποτέλεσμα κάθε στήλης.





9.9.14

ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΝΟΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Ένας πίνακας κανόνων που βρήκα (εδώ)  μου άρεσε πολύ και είπα να τον μεταφράσω για να μπορώ να τον χρησιμοποιήσω μαζί με την ήσυχη Μόνα Λίζα, που βρίσκω επίσης υπέροχη!!!


         


Για να εισάγω την ήσυχη Μόνα Λίζα, θα δείξω στα παιδιά τον κανονικό πίνακα (χωρίς τα γράμματα) και θα τους πω πως είναι κρυμμένος κάπου μέσα στην τάξη με ένα μήνυμα επάνω του. Ταυτόχρονα εγώ θα έχω κρύψει πολλές εικόνες-παρωδία της Τζοκόντα. Στην ολομέλεια φέρνουμε τα ευρήματά μας, τα δείχνουμε, τα σχολιάζουμε, τα συγκρίνουμε και ανακαλύπτοντας το μήνυμα το συζητάμε.




Ένας συγκεντρωτικός κανόνας για την ώρα του μαθήματος που βρήκα και μετέφρασα στο http://www.teacherspayteachers.com/





.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ