Μια ενδιαφέρουσα ιδέα που βρήκα εδώ, μας οδήγησε σε μια πολύ ενδιαφέρουσα δραστηριότητα.
Πόσα είναι τελικά το 100;
Πήρα διάφορα ίδιου μεγέθους σακουλάκια και έβαλα μέσα διάφορες 100άδες (πλην ενός που είχε 80):
Πόσα είναι τελικά το 100;
Πήρα διάφορα ίδιου μεγέθους σακουλάκια και έβαλα μέσα διάφορες 100άδες (πλην ενός που είχε 80):
- 100 κόκκοι ρυζιού
- 100 σπόρια φακές
- 100 σταφίδες
- 100 μπατονέτες
- 100 μεσαία καλαμάκια
- 100 μικρά μαύρα καλαμάκια
- 100 οδοντογλυφίδες
- 100 τσόχινα λουλούδια
- 100 σπόρια καλαμποκιού
- 100 κουμπάκια ίδιου μεγέθους
- 80 χρωματιστά ξυλάκια κατασκευών (παγωτού)
Τα αρίθμησα και έβαλα μέσα σε διπλωμένο χαρτόνι τον αριθμό 100 και στο ένα το 80. Τα έβαλα στη σειρά και για το καθένα κάναμε υποθέσεις αν έχει 100 ή όχι. Δεν τους είχα πει αν υπάρχουν λιγότερα αλλά τους είπα ότι σίγουρα δεν υπάρχουν πάνω από 100.
Η ερώτηση λοιπόν ήταν π.χ. το σακουλάκι 1 έχει μέσα 100; Ναι ή όχι. Αφού αποδελτιώσαμε τις απαντήσεις μας φτιάξαμε ένα γράφημα των θετικών απαντήσεών μας γι' αυτό και κρλατησα το ίδιο πράσινο χρώμα του ναι.
Έπειτα ένα ένα σακουλάκι το ανοίγαμε και βλέπαμε το χαρτάκι κάνοντας συγκρίσεις και σχόλια, γιατί το βρήκαμε στο ένα, γιατί την πατήσαμε στο άλλο. Κανείς δε βρήκε ότι τα ξυλάκια ήταν λιγότερα.
Και μια ιδέα που βρήκα εδώ ως πίνακα αναφοράς (για τη δική μου τάξη, κάποιος μπορεί να το χρησιμοποιήσει αλλιώς).
Una buena manera de trabajar el 100.
ΑπάντησηΔιαγραφήUn besico
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΠΛΑΝΚΑ! ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!! ;)
ΔιαγραφήΩωωωωωω.... εντυπωσιασμένη !!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή