Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

22.3.17

Κλάσματα

Φέτος αγαπήσαμε  πολύ  τα μαθηματικά. Έτσι μας ήταν πολύ εύκολο να προχωρήσουμε και στα κλάσματα!

Ξεκινήσαμε με τα "φανταστικά πάρτι γενεθλίων" μέσα στην τάξη (δραστηριότητες εισαγωγής κλασμάτων) κι έπειτα όμως προχωρήσαμε περισσότερο. Σας ανεβάζω εν συντομία τους συνδέσμους από το υλικό που χρησιμοποίησα επιπροσθέτως. Αν καταλάβουν τα παιδιά την έννοια του κλάσματος με τις όποιες "τούρτες, πίτσες, πίτες κ.λ.π.", μετά όλα έρχονται αβίαστα!




  • Τους άρεσε πολύ το παιχνίδι με τα ξύλινα φρούτα. Εγώ είχα τα παρακάτω από το γιο μου και μου άρεσαν γιατί τα συγκεκριμένα φρούτα μπορείς να τα κόψεις και σε 3 κομμάτια.
  • Μία πολύ απλή κατασκευή μήλου σε κομμάτια (έγχρωμα Α4) βρήκα στο: teachwithme.com


Παίξαμε έπειτα με διάφορα παιχνίδια τύπου file folder games (δωρεάν) στις εξής συνδέσεις:








Μη σας τρομάζουν τα κλάσματα! Αν καταλάβουν τα παιδιά ότι κάτω από τη γραμμή γράφουμε τα κομμάτια που κόψαμε την τούρτα και πάνω από τη γραμμή τα κομμάτια που φάγαμε, προχωράτε μετά εύκολα! Φαντασία να έχετε, όρεξη για "φανταστικά πάρτι" και "λιχούδηδες" μαθητές που δεν τους φτάνει το 1/4 αλλά τρώνε τα 2/4, κι όλα βρίσκονται! Χα χα!





15 σχόλια:

  1. Hello from Spain: these games are very interesting and fun. I like fruit wood.We keep in touch

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ ωραίο υλικό! θα εντάξω σίγουρα τα κλάσματα στον ετήσιο προγραμματισμό της επόμενης χρονιά! Ευχαριστούμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου βρε Μαρία με τα ωραία σου. Καλά αποτελέσματα στις εξετάσεις καλό μας κορίτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραίο υλικό ....
    .... κατάσχετσι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια! Άντε να τελειώσω με τις Τ.Π.Ε. να χαλαρώσω λίγο! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μΠΡΑΒΟ ΜΑΡΙΑ...ΚΑΙ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλειο το υλικό με τα κλάσματα!!!Ευχαριστούμε πολύ!!!Τι θαύματα έχεις κάνει με τα ΤΠΕ Μαράκι!Μπράβο σου!!!Είδα τις αναρτήσεις σου το τριήμερο!!!(ο Μάης ήταν λίγο ...δυσκολος!).Φιλιά!!!και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίνα μου ευχαριστώ! Ο Μάης δύσκολος για όλους!!! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Θα βλέπω σιγά-σιγά αυτά τα παιχνίδια.
    Ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολλές όμορφες αναρτήσεις έχω χάσει Μαρία μου,τέλεια όλα!Αποφεύγω την έκθεση στον υπολογιστή λόγω καταρράκτη στο δεξί μάτι που με κουράζει ιδιαιτερα:(,αυτός είναι και ο λόγος που έχω περιορίσει κατά πολύ και τις αναρτήσεις στα Απειρωτάκια..τι να κάνουμε, η υγεία μας πάνω απ΄όλα!Σου εύχομαι καλή επιτυχία στις ΤΠΕ, αν και τη θεωρώ δεδομένη και καλή δύναμη αγαπημένη μου!!!Φιλάκια πολλά!ツ ღ ツ ღ ツ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΛΙΚΗ ΜΟΥ! ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ!!! ΤΙΣ ΤΠΕ ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΙΣ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ! ΚΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΧΑΘΕΙ ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΝΑΩ ΜΙΑ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΣΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΣΑΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΝ ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΝΕ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΧΡΩΣΤΑΜΕ, ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΝ ΑΝ Η ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ. ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΤΩΡΑ ΚΟΝΤΕΥΕΙ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΜΟΥ. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΜΑΣ!!!!

      Διαγραφή
  10. αχ!!! Μαρία μου εκνευρίστηκα με το μπάχαλο που σας προκάλεσαν ......τι να πω βρε κορίτσι .....υπομονή και διεκδικήστε το δίκιο σας <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου, ποτέ δεν περίμενα τόση ανευθυνότητα από το γραφείο μας! Και το χειρότερο είναι πως αυτό μπορεί να μην είναι το μόνο λάθος αλλά να υπάρχουν κι άλλα λάθη στους φακέλους μας!!! Και η υπηρεσία δηλώνει ότι δε μπορεί να τα ελέγξει!!! Καταλαβαίνεις για τι μέγεθος σκανδάλου συζητάμε; Και ακόμα δεν έχουν ελεγχθεί και οι 219 εκπαιδευτικοί! Άσε που μάλλον έχουν βγάλει μεγαλύτερο ποσό από όσο μας αναλογεί! Ένα τραγικό μπάχαλο! Ούτε ξέρω πως θα καταλήξει!!!!

      Διαγραφή

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ