Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.
Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους. Το "Πυθαγόρειο Νηπιαγωγείο" είναι μία ιδέα. Αυτή η ιδέα μπορεί να ανθίσει σε όποιο σχολείο και να βρεθεί!
Καλή πλοήγηση!
Συνολικές προβολές σελίδας
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- 1-100 (10)
- 12 ΘΕΟΙ (15)
- 1821 (8)
- 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ (16)
- 5 ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ (14)
- ΑΓΓΛΙΚΑ (1)
- ΑΓΩΓΗ ΚΑΤΑΠΙΕΖΟΜΕΝΟΥ (76)
- ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ - ΔΙΑΤΡΟΦΗ (18)
- ΑΜΕΑ (38)
- ΑΠΟΚΡΙΕΣ (4)
- ΑΡΘΡΑ (3)
- ΑΡΧΗ ΧΡΟΝΙΑΣ (58)
- Ασημάκης (4)
- ΒΑΝ ΓΚΟΓΚ (1)
- ΒΑΤΡΑΧΟΣ - ΒΕΛΘΟΥΙΣ (23)
- ΒΙΒΛΙΑ (28)
- ΒΡΑΒΕΙΑ (12)
- ΓΑΪΤΗΣ (21)
- ΓΗ (3)
- ΓΡΑΦΗ-ΑΝΑΓΝΩΣΗ (207)
- ΓΩΝΙΕΣ-ΤΑΞΗ (138)
- ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ (7)
- ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ (48)
- ΔΙΑΣΤΗΜΑ (22)
- ΔΟΝΤΙΑ (16)
- ΕΑΥΤΟΣ (97)
- ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ (107)
- ΕΙΡΗΝΗ (1)
- ΕΛΜΕΡ (4)
- ΕΝΤΟΜΑ (21)
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ (9)
- ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ (1)
- ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ (177)
- ΕΠΟΧΕΣ (18)
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (9)
- ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ (3)
- ΕΥΡΩΠΗ (1)
- ΖΩΑ (14)
- Η βαλίτσα των γενναίων (2)
- ΗΜΕΡΑ ΒΙΒΛΙΟΥ (21)
- ΗΜΕΡΑ ΜΗΤΕΡΑΣ (7)
- ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ (10)
- ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (10)
- ΘΕΟΦΙΛΟΣ (5)
- ΚΑΙΡΟΣ (7)
- ΚΛΑΣΜΑΤΑ (3)
- ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ (1)
- ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΝΤΑ ΒΙΝΤΣΙ (24)
- ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ-ΦΥΤΑ (5)
- ΛΥΚΟΣ (29)
- ΛΥΚΟΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ (20)
- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (253)
- ΜΙΚΡΟΜΑΘΗΜΑΤΑ Η/Υ (2)
- ΜΟΝΑ ΛΙΖΑ (30)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ (92)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΑΓΑΛΜΑΤΑ (5)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΑΓΓΕΙΑ (7)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΑΚΡΟΠΟΛΗ (13)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΚΙΟΝΕΣ (3)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΜΙΝΩΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (4)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΜΥΚΗΝΑΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (1)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΣΑΜΟΣ (11)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ: ΚΥΚΛΑΔΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (10)
- ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ (13)
- ΝΕΡΟ (9)
- Ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ (24)
- Ο ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΥΚΟΣ (1)
- ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟ (7)
- ΟΝΟΜΑ (6)
- ΠΑΙΔΙΚΟ ΠΕΝΘΟΣ (5)
- ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ (4)
- ΠΑΣΧΑ (4)
- ΠΕΑΑ (ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ) (6)
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (81)
- ΠΟΙΗΣΗ (25)
- ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ (16)
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΙΚΡΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ (48)
- ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ (31)
- ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ-ΠΟΛΕΜΟΣ (15)
- ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ (7)
- ΣΕΙΣΜΟΣ (11)
- ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (99)
- ΣΧΗΜΑΤΑ (10)
- ΣΩΜΑ (29)
- το πολύχρωμο ψαράκι (3)
- ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ (18)
- ΤΠΕ (39)
- ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ (62)
- ΦΡΙΚΑΝΤΕΛΑ (17)
- ΦΩΝΗΕΝΤΑ-ΣΥΜΦΩΝΑ (56)
- ΦΩΤΙΑ (14)
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ (31)
- ΧΡΩΜΑΤΑ (3)
- ANTIBULLYING (11)
- Bee bot (15)
- code week (5)
- ERIC CARLE (16)
- LAPBOOKS (16)
- PENNART: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (10)
- PORTFOLIO (29)
- STEAM (11)
- STEM (30)
- THE KISSING HAND (15)
Μπράβο για το μεράκι και την καταπληκτική δουλειά. Αλήθεια, πως τα προλαβαίνεις όλα; να φτιάχνεις το υλικό σου και να οργανώνεις όλα αυτά για την επόμενη μέρα; νομιζω πρεπει να αρχισω απο το καλοκαιρι συστηματικα!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα κι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, αν και θα ήθελα να ξέρω σε ποιον απαντώ. Να ξέρεις ότι αυτό το πρόγραμμα το ετοιμάζω τα τελευταία 2 χρόνια. Οπότε το υλικό μου και ο τρόπος δουλειάς είναι προετοιμασμένος κι από εκεί και πέρα όπου με πάνε τα παιδιά (γιατί είναι πρόγραμμα). Αν κάνω πρότζεκτ δουλεύω αλλιώς. Άσε που ούτε όλα τα φύλλα τα έδωσα στα παιδιά. Ξεδιαλέγω τι μπορούν να κάνουν. Αφού όμως τα έχω έτοιμα και μεταφρασμένα τα ανεβάζω μήπως βοηθήσουν και κάποιον άλλο. Οπότε χαλάρωσε και μην αγχώνεσαι! ;)
ΔιαγραφήΣυγγνώμη, είμαι συνάδελφος, δεν έχω λογαριασμό blogger για αυτό και ανώνυμο το σχόλιο. Όταν λες ότι δουλεύεις αλλιώς στο πρότζεκτ τι εννοείς; Το συγκεκριμένο δεν λειτουργεί ως πρότζεκτ; γιατί στο μυαλό μου πρόγραμμα και πρότζεκτ ταυτίζονται. Είμαι νέα στον εκπαιδευτικό χώρο, εξ ου και το άγχος! Επίσης, για κάθε πρόγραμμα που προετοιμάζεις γράφεις σε κάποιο αρχείο word αναλυτικά όλο το διδακτικό πλάνο; Γιατί αν θες π.χ να το ξανά κάνεις μετά από δύο χρόνια πως θα θυμάσαι την πορεία και τα βήματα που ακολούθησες, έτσι ώστε αν θελήσεις, να το εφαρμόσεις ως έχει ή να το τροποποιήσεις και λιγάκι;(κάτι τέτοιο εφαρμόζω και εγώ αλλα σκέφτομαι πόσο χρονοβόρο είναι συν όλες τις άλλες προετοιμασίες που έχουμε να κάνουμε). Συγγνώμη για τον βομβαρδισμό ερωτήσεων και ευχαριστώ για την πολύτιμη βοήθεια!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταρχάς ψυχραιμία! Το πρότζεκτ είναι καθοδηγούμενο όταν εμείς ορίζουμε το θέμα και ελεύθερο όταν είναι κυρίως από τον ιδεοκαταιγισμό των παιδιών και δεν ξέρεις από που ξεκινάς και που θα καταλήξεις π.χ. κατευθυνόμενο:http://pythagoreionip.blogspot.gr/2012/04/2006.html και πάλι το συγκεκριμένο ήταν θέμα που είχαμε διαλέξει ή οι δεινόσαυροι που είχα κάνει. Αλλά μπορεί όλη η τάξη να κολλήσει με κάτι και να ακολουθήσεις. (Αν δεν το περάσω ως πρόγραμμα οι καταγραφές είναι πιο πρόχειρες) Το φετινό θα μπορούσα να το πω ένα πολύ κατευθυνόμενο πρότζεκτ λόγω ιδιαιτερότητας τάξης.
ΔιαγραφήΦυσικά και κρατώ ημερολόγιο το οποίο μάλιστα αν το περάσω ως πρόγραμμα, μαζί με κάποιο υλικό, το στέλνω στην υπευθ. εκπ/κων δραστηριοτήτων. Έχει πολύ γράψιμο και στόχους, δραστηριότητες, αξιολόγηση κ.λ.π. Δεν έχω ξανακάνει μέχρι στιγμής ποτέ το ίδιο πρόγραμμα (γιατί τα βαριέμαι) αλλά αν το δοκιμάσω, πιστεύω πως θα βγει τελείως διαφορετικό λόγω διαφορετικότητας παιδιών και τάξης αλλά και δικής μου διάθεσης ή έμπνευσης.
Το πιο κουραστικό και βαρετό κομμάτι είναι η καταγραφή, δυστυχώς. Ειδικά αν πρέπει να το παραδώσεις.
Ελπίζω να σε βοήθησα και να σε ηρέμησα λιγάκι. Στη διάθεσή σου, αν μπορώ. Καλημέρα! ;)