Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους. Το "Πυθαγόρειο Νηπιαγωγείο" είναι μία ιδέα. Αυτή η ιδέα μπορεί να ανθίσει σε όποιο σχολείο και να βρεθεί!

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

4.10.24

Πιστοποιητικά από το Code Week

Συναδέλφισσες χάρηκα πολύ για την αθρόα συμμετοχή σας στην πρότασή μου να συνεργαστούμε και κυρίως χαίρομαι αν σας διευκόλυνα, όπως κι εγώ έχω διευκολυνθεί άλλες φορές από τη δουλειά εξαιρετικών συναδέλφων. Ανυπομονώ να δω στο padlet τις αναρτήσεις σας μόλις ολοκληρώσετε!

Επειδή από συζητήσεις διαπίστωσα ότι κάποιοι δεν ξέρετε ή ξεχνάτε να πάρετε τις βεβαιώσεις συμμετοχής που δικαιούστε και εσείς (ατομικά ή σαν σχολική μονάδα ανάλογα το όνομα που δηλώσατε) αλλά και τα παιδιά εξατομικευμένα, σκέφτηκα να σας δώσω μερικές εξτρά πληροφορίες.

ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ: Όταν ολοκληρώσετε την εκδήλωση μπαίνετε στο λογαριασμό σας στο code week (κίτρινο βέλος)  και πάτε εκεί που λέει "Πιστοποιητικό συμμετοχής" (μπλε βέλος). Δηλώνετε τα παιδιά που συμμετείχαν (βάζετε όλα τα ονόματα και τα διαχωρίζετε με κόμμα) και συμπληρώνετε και τις υπόλοιπες πληροφορίες. Όταν ετοιμαστούν θα μπορείτε να τα κατεβάσετε πατώντας εκεί που γράφει τα πιστοποιητικά μου (κόκκινο βέλος).



Για το δικό σας: από το εικονίδιο προφίλ (κίτρινο βέλος) πάτε στο Οι δραστηριότητές μου (πράσινο βέλος). Κάνετε προβολή της συγκεκριμένης δραστηριότητας και θα δείτε πάνω δεξιά ένα πορτοκαλί πλαίσιο που σας ζητά να υποβάλετε αναφορά για την εκδήλωση (μοβ βέλος). Συμπληρώστε τη σωστά  και θα βγει και η δική σας βεβαίωση.


Θα μπορείτε να τα κατεβάσετε από την ένδειξη τα πιστοποιητικά μου (κόκκινο βέλος).

Εύχομαι να περνάτε όμορφα και δημιουργικά μέσα στην τάξη! 😉


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ