Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους. Το "Πυθαγόρειο Νηπιαγωγείο" είναι μία ιδέα. Αυτή η ιδέα μπορεί να ανθίσει σε όποιο σχολείο και να βρεθεί!

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

4.10.15

Το μπίνγκο του Τσέστερ

Ανάρτηση αφιερωμένη στη φανατικότερη θαυμάστρια του Τσέστερ στην Ελλάδα: την Κατερίνα (δε συμφωνείτε;).
Επειδή η εμπειρία μου έδειξε ότι τα παιδιά για κάποιο λόγο (που ακόμα δεν έχω σίγουρα εξηγήσει) τρελαίνονται για το μπίνγκο, δεν μπορούσα παρά να φτιάξω ένα για τον Τσέστερ. 
Προσέξτε τη λεπτομέρεια: το μπίνγκο παίζεται με ζάρι ή ζάρια. Για τους προχωρημένους (π.χ. περσινούς) μπορούν να κάνουν πρόσθεση ή να ανακαλύψουν ότι δεν γεμίζουν όλα. Τους υπόλοιπους θέλω να τους προβληματίσω στην αρχή και να ανοίξουν συζητήσεις. Έπειτα μπορώ να τους δώσω παλιές κάρτες με αριθμούς μέχρι το 10 για να τραβούν.






Για ποιο εύκολο έχω εκτυπώσει και το παρακάτω και βάζω κι αυτό στη γωνιά του Τσέστερ. Αυτό έχει να κάνει περισσότερο με την παρατήρηση. Κάντε κλικ στην εικόνα για να μεταβείτε στην ιστοσελίδα και να το κατεβάσετε δωρεάν.




Ένας σφυροκέφαλος με νου και γνώση

 Όπως γνωρίζετε αγαπώ το βιβλίο (και ποια νηπιαγωγός δεν κάνει το ίδιο;). Ανακάλυψα λοιπόν σήμερα το πρωί έναν συμπαθέστατο σφυροκέφαλο με νου και γνώση. Δεν το γνώριζα το βιβλίο αλλά διαβάζοντας τη συνέντευξη της συναδέλφου στον παρακάτω σύνδεσμο, ομολογώ ότι μου κίνησε το ενδιαφέρον και την περιέργεια και θα το ψάξω (το βρήκα εδώ σε αρκετά προσιτή τιμή).
Λατρεύω το λύκο Ζαχαρία και άλλους ήρωες εισαγόμενους, όμως μήπως ήρθε η ώρα εμείς οι νηπιαγωγοί να ψάξουμε και να προωθήσουμε και εγχώριους ήρωες και συγγραφείς για να φτιάξουμε υλικό; (όπως κάνουμε π.χ. με τον Τριβιζά). Ευτυχώς ήδη κάποιες  έχουν ξεκινήσει και πολύ χαίρομαι.
Εγώ θα ψάξω να γνωρίσω το μαστρο-Κυριάκο με τις φιλοσοφικές του τάσεις


 



Καλή σας μέρα!

3.10.15

Το γράμμα και το όνομά μου

Όπως έχω προαναφέρει, φέτος εμπλουτίζω το γραφοαναγνωστικό μου υλικό. Θέλοντας να δώσω κι άλλη έμφαση στα ονόματα των παιδιών είδα μια ιδέα εδώ που μου άρεσε πάρα πολύ και θα την εφαρμόσω και στην τάξη, να δω πως θα πάει. (Ειλικρινά θα ήθελα να έχω αυτό τον πίνακα στην τάξη. Πολύ βολικός.)
Τη συγκεκριμένη ανάρτηση την αφιερώνω στην Κική, που χθες εμένα με έβαλε σε δημιουργικό τρέξιμο με την ανάρτησή της για το όνομα: εδώ. (Φιλιά κι ευχαριστώ ;)

Με βέλκρο θα κολλάνε ανάλογα το όνομά τους στη σωστή στήλη (δεν βοηθά η φωτογραφία πολύ γιατί χρησιμοποιώ παλιό παρουσιολόγιο πλαστικοποιημένο)

2.10.15

Το ύψος μου σήμερα

Μιλώντας για το σώμα ξεκινήσαμε πρώτα από τα εξωτερικά μας χαρακτηριστικά: χρώμα μαλλιών και ματιών, μέλη σώματος και αριθμοί (πόσα χέρια κ.λ.π.) και μετρήσαμε και το ύψος μας με τους συνήθεις τρόπους του νηπιαγωγείου: στον τοίχο, με τουβλάκια και με κορδέλα γκοφρέ. 
Τα παιδιά πήραν στο σπίτι ένα φύλλο με τον αριθμό από τα τουβλάκια αλλά και την γκοφρέ κορδέλα του ύψους τους τη συγκεκριμένη μέρα (μέσα σε φάκελο από cd).
 

1.10.15

Τα ημερολόγια του Ζαχαρία 2015-16

Ένας από τους ήρωες που θα δουλέψουμε φέτος είναι ο γλυκύτατος λύκος Ζαχαρίας της Lallemand Orianne των εκδόσεων Παπαδόπουλος. 
Για τη δική μου τάξη  έφτιαξα τα συγκεκριμένα ημερολόγια. Η εμφάνιση του Ζαχαρία στην αρχή και στο τέλος του μήνα θα μας βοηθήσει φέτος στη γραμμική ανάγνωση του χρόνου που περνά και της κατεύθυνσης που χρησιμοποιούμε.



.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ