Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

3.10.15

Το γράμμα και το όνομά μου

Όπως έχω προαναφέρει, φέτος εμπλουτίζω το γραφοαναγνωστικό μου υλικό. Θέλοντας να δώσω κι άλλη έμφαση στα ονόματα των παιδιών είδα μια ιδέα εδώ που μου άρεσε πάρα πολύ και θα την εφαρμόσω και στην τάξη, να δω πως θα πάει. (Ειλικρινά θα ήθελα να έχω αυτό τον πίνακα στην τάξη. Πολύ βολικός.)
Τη συγκεκριμένη ανάρτηση την αφιερώνω στην Κική, που χθες εμένα με έβαλε σε δημιουργικό τρέξιμο με την ανάρτησή της για το όνομα: εδώ. (Φιλιά κι ευχαριστώ ;)

Με βέλκρο θα κολλάνε ανάλογα το όνομά τους στη σωστή στήλη (δεν βοηθά η φωτογραφία πολύ γιατί χρησιμοποιώ παλιό παρουσιολόγιο πλαστικοποιημένο)





Το πρωτότυπο είναι το παρακάτω:

Μια άλλη ιδέα για τα ονόματα που είδα εδώ και θα εφαρμόσω είναι η εξής:
Χρησιμοποιώντας ένας παλιό πίνακα (2 Α3 ενωμένα) Venn που είχα για άλλη δραστηριότητα, θα συγκρίνουμε με τη σειρά κάθε φορά 2 ονόματα παιδιών με κομμένα τα γράμματα ενώ στη μέση θα βάζουμε τα κοινά τους γράμματα.
Δεν το έχω ετοιμάσει εντελώς αλλά αυτόν τον πίνακα θα χρησιμοποιήσω (ναι κι εδώ ανακυκλώνω παλαιότερο υλικό μου - οικονομίααα).


Να και το πρωτότυπο που μου έδωσε την ιδέα, που μπορεί να γίνει και σαν εργασία:




Αλλά και η Κατερίνα με έτρεξε μέσα στη βδομάδα με τα ονοματοχρωματολόγιά της που με ξετρέλαναν: εδώ. Την πρότασή της τη χρησιμοποίησα λίγο διαφορετικά. Ιδού:


Και η Ειρήνη έχει συγκεντρωμένες προτάσεις για το όνομα, εδώ, αλλά για τη σούπερ οργάνωση και συγκέντρωση θα πάτε στο κορίτσι μας, στην Τάνια, εδώ.

5 σχόλια:

  1. Ωραία Μαρία μου, πολύ ωραία. Είμαι σίγουρη ότι και η εφαρμογή τους στην τάξη τέλεια θα είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΝΑ 'ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ!!! ΦΙΛΙΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ξεχωριστές ιδέες... όπως ακριβώς μας έχεις συνηθίσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια, πολύ καλή δουλειά
    Felicidades por el trabajo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τέλειαααααααααααααααααααααααα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ