Σκοπεύω να φτιάξουμε μέσα στην τάξη και έναν εννοιολογικό χάρτη με CMap Tools μόλις στήσω κάπου και τη γωνιά Η/Υ.
Στη γωνιά ΑμεΑ που στήνουμε σταδιακά, ήδη έχω βάλει διάφορες εικόνες για να αρχίζουν να βλέπουν τα παιδιά και κάτι διαφορετικό. Επίσης θα βάλω φωτοτυπίες για ζωγραφική που βρήκα από το βιβλίο "Learning about disabilities" εδώ.
Ξεκινήσαμε πιο αναλυτικά να μιλάμε για την ακοή, για τους βαρήκοους και τους κωφούς. Τυχαίνει μάλιστα ένας από εμάς να έχει τέτοια βιώματα οπότε μπορεί και μας δίνει πολλές πληροφορίες βοηθητικές στο να καταλάβουμε.
Πρώτα από όλα μιλήσαμε για το αυτί ως όργανο, πως είναι και πως λειτουργεί. Φορέσαμε και τα μεγάλα μας αυτιά (αυτά μείνανε στη γωνιά των 5 αισθήσεων μαζί με το υπόλοιπο υλικό) και προσπαθήσαμε να κατανοησουμε τη μεταφορά του ήχου με κύματα και δονήσεις. Χρησιμοποιήσαμε λαστιχάκια, τύμπανο, το αγαπημένο τηλέφωνο με σχοινί, μπουκάλια με διάφορα όσπρια, μουσικά όργανα και τα τενεκεδάκια με τα ρεβίθια.
Encuentro genial el trabajo sobre la discapacidad.
ΑπάντησηΔιαγραφήGracias y un besico.
Υπέροχο υλικό!!! Αλλά και το αυτοσχέδιο τηλέφωνο..... μοναδικό!!!!Μπράβο!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!! ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!! ΦΙΛΙΑ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή