Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους. Το "Πυθαγόρειο Νηπιαγωγείο" είναι μία ιδέα. Αυτή η ιδέα μπορεί να ανθίσει σε όποιο σχολείο και να βρεθεί!

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

7.2.19

Φύλλο για το portfolio

Αγαπούμε πολύ στην τάξη τις εργασίες με τις αυτοκόλλητες βούλες, έτσι έφτιαξα ένα φύλλο με λέξεις, οι οποίες αντιστοιχούν σε διαφορετικό χρώμα. Ζήτησα από τα παιδιά να αναγνωρίσουν τη λέξη με τη βοήθεια του χρώματος και να κολλήσουν την αντίστοιχου χρώματος βούλα. Το διασκέδασαν!




Παρόμοια φύλλα με τους αριθμούς 1-5 και 6-10 εδώ.


31.1.19

Τα συναισθήματα του λύκου Ζαχαρία

Παρότι δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη στα ελληνικά το βιβλιαράκι με τον λύκο Ζαχαρία και τα συναισθήματά του, βρήκα εδώ κάποιο υλικό και φύλλα σχετικά με το λύκο Ζαχαρία και τα συναισθήματά του. Τα μετέφρασα και σας τα ανεβάζω σε μορφή pdf.


https://drive.google.com/file/d/1QLf5W1dWXP6Svxug56EnF2O8C-YSausC/view?usp=sharing


30.1.19

Διάφορες δραστηριότητες δεινόσαυροι

Παιχνίδια στις 2 γωνιές των δεινοσαύρων και μελέτη εξειδικευμένων περιοδικών σχετικών με το θέμα.

  


Οι κινητές κάρτες με το αλφαβητάρι των δεινοσαύρων είναι από την Τάνια (εδώ)
    
Στη γωνιά των δεινοσαύρων έχουν μπει και 2 επιτραπέζια που είχα φτιάξει παλαιότερα. Μπορείτε να τα βρείτε για εκτύπωση εδώ και εδώ. Μέμορι δεινοσαύρων εδώ. Παιχνίδι πρόσθεσης εδώ. Βρες τον άλλο μισό δεινόσαυρο εδώ. Το μπινγκο των δεινοσαύρων εδώ. Μπίνγκο με αριθμούς και δεινόσαυρους εδώ (κάτω). Η ΑΒ των δεινοσαύρων (πεζά-κεφαλαία)  εδώ. Το ημερολόγιο ρουτίνας της τάξης με δεινόσαυρους εδώ. Πίνακας γενεθλίων και καιρού εδώ.

23.1.19

Το ίχνος του Τ-Ρεξ (μαθηματικά)


Στα πλαίσια των stem δραστηριοτήτων κάναμε το εξής: «Πόσο μεγάλο είναι το ίχνος του Τ-Ρεξ;». Φτιάξαμε ένα μεγάλο ίχνος θηριόποδου και ζητήσαμε από τα παιδιά να υπολογίσουμε (σταδιακά) πόσες πατούσες/παλάμες και κυβάκια μπορεί να έχει μήκος. Κάναμε προφορικά υποθέσεις και έπειτα κάναμε τις δοκιμές μας. Καταγράψαμε τα αποτελέσματα. Το ίδιο κάναμε και για το μέγεθός του. Πόσα παπούτσια και παλάμες μπορεί να χωράει; Εκτιμήσεις και μετρήσεις που καταγράφηκαν.

Μετράμε το μήκος με πατούσες.


.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ