Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ

Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ
Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ

23.1.19

Το ίχνος του Τ-Ρεξ (μαθηματικά)


Στα πλαίσια των stem δραστηριοτήτων κάναμε το εξής: «Πόσο μεγάλο είναι το ίχνος του Τ-Ρεξ;». Φτιάξαμε ένα μεγάλο ίχνος θηριόποδου και ζητήσαμε από τα παιδιά να υπολογίσουμε (σταδιακά) πόσες πατούσες/παλάμες και κυβάκια μπορεί να έχει μήκος. Κάναμε προφορικά υποθέσεις και έπειτα κάναμε τις δοκιμές μας. Καταγράψαμε τα αποτελέσματα. Το ίδιο κάναμε και για το μέγεθός του. Πόσα παπούτσια και παλάμες μπορεί να χωράει; Εκτιμήσεις και μετρήσεις που καταγράφηκαν.

Μετράμε το μήκος με πατούσες.



Πόσα παπούτσια χωράει το ίχνος του Τ-Ρεξ;


Πόσες παλάμες έχει μήκος;

 
Πόσες παλάμες χωράει όλο το ίχνος;






Μετράμε πόσα κυβάκια έχει μήκος.
Τα παιδιά έχουν δουλέψει πολύ με τις δεκάδες λόγω του 100 που κάναμε σε προηγούμενες δραστηριότητες ώστε εύκολα πρόσθεσαν τις δεκάδες και βρήκαν 3 δεκάδες κυβάκια και 2 μονάδες, οπότε γρήγορα βρήκαν τον αριθμό 32, αν και τα καταμετρήσαμε για επαλήθευση.
Ως αξιολόγηση τους δόθηκε  φύλλο εργασίας να ενώσουν τις τελίτσες από το 1-30 ώστε να φτιάξουν το δεινόσαυρο. 
 

2 σχόλια:

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ