Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ

Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ
Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ

12.1.19

Stem Δοκιμασία 5η: το 100 και τι μπορώ να φτιάξω με αυτό (μέρος Α)

Καινούριες δοκιμασίες και προκλήσεις από τον κύριο Δεινοσαυρίδη. Αυτή τη φορά μας βοηθά να εξερευνήσουμε τον κόσμο των αριθμών από το 1-100 με έμφαση φυσικά στο 100! Η πρώτη δημιουργική/μηχανική αποστολή είναι τι μπορεί να φτιάξει κάθε ομάδα με 100 υλικά που θα της δοθούν: 100 καπάκια, πομ-πομ, κυβάκια. Λίγα τα παιδιά και χωρίστηκαν σε 4 ομάδες. Έγινε πρώτα το καθιερωμένο μίνι συμβούλιο για να αποφασίσουν τι θα φτιάξουν και μετά ξεκίνησαν. Η οδηγία ήταν να μην περισσέψει ούτε ένα κομμάτι από τα υλικά τους.

 


1η ομάδα: 100 πομ - πομ, κατασκευή λουλούδι

 

Ομάδα 2η: 100 καπάκια με ίδιο μέγεθος, ένα καράβι

 

Ομάδα 3η: 100 καπάκια διαφόρων μεγεθών, ένα σπίτι με δέντρο και ήλιο

 

Ομάδα 4η: 100 κυβάκια, ένας πύραυλος

 


Κάναμε πολλές δραστηριότητες σχετικές με το 100, ξεκινώντας από το να φανταστούμε και να παρομοιάσουμε πώς θα είμαστε όταν θα γίνουμε 100 χρονών. Μελετήσαμε τον μεγάλο 100μετρικό πίνακα παρατηρώντας πως φτιάχνονται οι αριθμοί: π.χ. δεκάδα 90 μονάδες 5= 95 (σαν πίνακας διπλής εισόδου). Άρα το μόνο που χρειαζόμαστε είναι να ξέρουμε τις δεκάδες και αυτό μάθαμε σαν τραγουδάκι και κινησιολογικά.



Στήσαμε τη γωνιά του 100 που περιείχε τα υλικά που χρησιμοποίησαν στην παραπάνω δοκιμασία, ατομικούς 100μετρικούς πίνακες, πινακάκια αναφοράς με τις δεκάδες μέχρι το 100 και ένα πάζλ αριθμημένο με 104 κομμάτια, το οποίο θα αποκαλύψουμε την εικόνα του μόλις το συμπληρώσουμε και το αναποδογυρίσουμε.



Ψάξαμε να δούμε πόσο μακρύ μπορεί να είναι το 100. Στρώσαμε λοιπόν μια αριθμογραμμή που άλλαζε χρώμα ανά δεκάδα. Μας φάνηκε πολύ μακρύ.
 


Το αγαπημένο όμως των παιδιών ήταν το μπίνγκο και ο εκατομετρικός. Κάθε φορά που έβγαινε ένα μπαλάκι από την κληρωτίδα έπρεπε το κάθε παιδί να το ονοματίσει και να το βρει τον μεγάλο εκατομετρικό πίνακα.



Σε φύλλο εργασίας ψάξαμε να βρούμε το κρυμμένο 100 και μετρήσαμε πόσες φορές το βρήκαμε (εδώ στα αγγλικά, άλλα φύλλα εδώ).
 Συνεχίζεται...

2 σχόλια:

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ