Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ

Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ
Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ

8.3.13

ΦΡΙΝΤΑ ΚΑΛΟ - ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΖΩΑ)

Με αφορμή την ενασχόλησή μας με τα ζώα αυτό τον καιρό  αναφερθήκαμε και στην υπέροχη Φρίντα Κάλο (συγκλονιστική δύναμη ψυχής, λατρεμένη!). Η Κάλο σε πολλές αυτοπροσωπογραφίες της ζωγράφιζε και ζώα. Σε αυτό εστιάσαμε και εμείς αλλά μιλήσαμε και για τη ζωή της που είναι παράδειγμα (σοβαρό ατύχημα, καθήλωση, αβάσταχτοι πόνοι) αλλά και για τον άντρα της, τον Ντιέγκο Ριβέρα, έναν επίσης σημαντικό ζωγράφο, που έφτιαχνε τοιχογραφίες.
  • Είδαμε πίνακες στον υπολογιστή αλλά και από το βιβλίο "ΚΑΛΟ. Πόνος και πάθος". Διάλεξα κυρίως αυτοπροσωπογραφίες και πορτραίτα. Σας ανεβάζω μερικά που έχουν ζώα μέσα (ίσως σας φανούν χρήσιμα).
 











  • Παρακολουθήσαμε βίντεο από το Μουσείο της Φρίντα Κάλο στο Γαλάζιο σπίτι (τα παιδιά σχολίασαν πως είναι σαν παιδική χαρά και πως θα ήθελαν να μένουν εκεί. Κι εγώ το ίδιο!!!)
  •  Πήρα μία αυτοπροσωπογραφία της με νυφικό, όπου είναι δακρυσμένη. 
  • Είχαμε μιλήσει πλέον για την ιστορία της. Αφού συζητήσαμε για τα συναισθήματα που μπορεί να ένιωθε, έδωσα στα παιδιά το ίδιο έργο αλλά χωρίς το πρόσωπο και τους ζήτησα να βάλουν το δικό τους συναίσθημα στην έκφραση. Οι άλλοι έπρεπε να μαντέψουν το συναίσθημα που ένιωθαν. (Είναι κρίμα που δε μπορείτε να δείτε ολόκληρη την έκφραση!)


  •  Κατόπιν τους έδωσα φωτοτυπία του ίδιου έργου και ζήτησα να κάνουν μία δική τους εκδοχή προσωπογραφίας της Κάλο (με προφανείς κάποιες από τις συναισθηματικές προβολές του Εγώ πάνω στο έργο!). Παρατήρησα γκάμα συναισθημάτων.
Είναι φοβισμένη γιατί υπάρχει κάποιος εκεί.
Είναι χαρούμενη γιατί έχει γενέθλια.

Είναι λυπημένη γιατί χώρισε.
  •  Φτιάξαμε μια κάρτα (δυστυχώς ξέχασα να τις φωτογραφήσω!) όπου σαν εξώφυλλο γράψαμε το όνομα της Κάλο και τα παιδιά ζωγράφισαν και κόλλησαν το παρακάτω σκίτσο της. Ύστερα, μέσα τους ζήτησα να φτιάξουν μια δική τους αυτοπροσωπογραφία με τα δικά τους αγαπημένα ζώα γύρω-γύρω. 
 
  • Τέλος, μερικά φύλλα εργασίας που θα κάνουμε αυτές τις μέρες, σχετικά πάντα με το έργο της Κάλο. 

















7 σχόλια:

  1. Μαρία μου, πέρα από τα συνηθισμένα... Μοναδική, πρωτοποριακή προσέγγιση που πιστεύω ότι λίγοι - ανάμεσά τους και εσύ - μπορούν να υπηρετήσουν και να υλοποιήσουν τόσο επιδέξια. Συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο και πάλι Μαράκι! Είναι όλα υπέροχα και με πόση φαντασία και όρεξη συνδυάζεις την τέχνη με τα καθημερινά θέματα τι να πω! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΕΛΕΙΑ!!!!ΤΕΛΕΙΑ! ΤΕΛΕΙΑ!! ΟΤΑΒΝ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΘΑ ΣΕ ΞΕΠΑΤΙΚΩΣΩ ΤΕΛΕΙΩΣ! ΘΑ ΜΕ ΤΡΕΛΛΑΝΕΙΣ;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΡΙΑ !!!!!!!!!!! ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΤΑ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΟΥ !!!!!!ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΑΣ.....ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με συγκινείτε όλες σας!!! Φέτος ειδικά, λόγω του προγράμματος κάνω πολλά από αυτά που μου αρέσουν! Το απολαμβάνουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Maria, espero te parezca bien. He puesto un enlace en mi blog.
    http://escueladeblanca.blogspot.com.es/2015/11/frida-kahlo.html
    Un besico.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Muy contento de que utilizó la palabra:mi compañera y amiga. Con la emoción! Gracias! ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ! ;)

      Διαγραφή

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ