Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

20.10.21

Πρόταση δραστηριότητας αγγλικών σε συνεργασία με την υπεύθυνη ΠΕ06

Θέλω από τα βάθη της καρδιάς μου να ευχαριστήσω την www.kinderella.gr γιατί από τότε που διάβασα την ανάρτησή της (εδώ και χρόνια) για το παιχνιδοτράγουδο των κανόνων ειλικρινά έχω λύσει πολλά προβλήματα και έχω σωθεί (εδώ η εξαιρετική ανάρτηση).

 Όπως κάθε νηπιαγωγός, έτσι κι εγώ όταν βλέπω μια καλή ιδέα και πρόταση, προσπαθώ να τη φέρω στα μέτρα μου και στην τάξη μου, αλλιώς συνήθως δεν επιτυγχάνουμε. Άλλαξα λοιπόν λίγο τα λόγια που πρότεινε η εξαιρετική συνάδελφος και τα έφερα στα δικά μου μέτρα. Τα παιδιά τρελαίνονται να το χορεύουμε και να το τραγουδάμε από την πρώτη μέρα κιόλας. Είναι το πρώτο τραγούδι που μαθαίνουμε. Άρα λοιπόν είναι ένα τραγούδι που τα παιδιά ξέρουν καλά.


 

Όταν άρχισε να μας παρακολουθεί ή κυρία Γεωργία, υπεύθυνη των αγγλικών, χόρευε κι εκείνη μαζί μας το τραγούδι των κανόνων. Της είπα που το βρήκα και ότι είναι στα αγγλικά (εδώ το βίντεο με το τραγούδι). Και τότε σκεφτήκαμε, να το κάνουμε στα παιδιά αργότερα και στα αγγλικά. Η μουσική είναι εξαιρετική και τα παιδιά το ξέρουν απέξω κι ανακατωτά στα ελληνικά. Οπότε μαζί με τη μασκότ των αγγλικών, τη μαϊμουδίτσα Molly, έκανε στα παιδιά σιγά σιγά, πρόταση - πρόταση με εικόνες το τραγουδάκι. Κι έπειτα, το κάθε παιδί προσπαθούσε ακούγοντας την πρόταση τραγουδιστά να βρει τον κανόνα που άκουγε. Τα μικρά ενθουσιασμένα. Κι εμάς μας άρεσε, είδαμε πως πήγε καλά γι' αυτό και το προτείνουμε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ