Ολοκληρώνοντας της ενασχόληση με τον Μάρκ Σαγκάλ κάναμε και λίγα μαθηματικά παιχνίδια.
- Πήρα εικόνες με μορφές από τους πίνακες του Σαγκάλ και ζήτησα από τα παιδιά να τις ταξινομήσουν σε 3 ομάδες: ακροβάτες, κλόουν και μουσικοί (κλόουν).
- Έπειτα είπα να δοκιμάσουμε κάτι λίγο πιο δύσκολο. Κρατώντας πάντα τις ομάδες που έφτιαξαν, αντί να προσπαθούμε να φτάσουμε στο 10 προσθέτοντας 2 αριθμούς, να φτάσουμε προσθέτoντας 3. (Δεν είναι εύκολο). Σε κάθε σκηνή λοιπόν έπρεπε να βάλουν τα παιδιά φιγούρες τόσες, ώστε όλες μαζί να είναι 10! Οι συνδυασμοί πολλοί. Τους μοίρασα και σε 2 ομάδες οπότε είχα 2 τέντες τσίρκου. Παρατήρησα ότι κάποια παιδιά το κατάλαβαν και το κατάφεραν. Τους είχα δώσει και την οδηγία αν θέλουν να χρησιμοποιήσουν και το μηδέν (0) και το έκαναν!
- Έπειτα συμπλήρωσαν το παρακάτω φύλλο εργασίας.
- Παίξαμε ενώνοντας τα σωστά ζευγάρια αριθμών και συνόλων, μόνο που αυτή τη φορά τους έδωσα τα σύνολα και έπρεπε να βρουν τον αριθμό.
- Τέλος, συμπληρώσαμε και τους παρακάτω πίνακες διπλής εισόδου.