Σήμερα ασχοληθήκαμε τελικά με το "Βασιλιά και το βιβλίο-πουλί" (δες προτάσεις και πληροφορίες εδώ). Πήγε πολύ καλά και τα μικρά ξετρελάθηκαν με το γεγονός ότι συμμμετείχαν ηχητικά σε πολύ μεγάλο μέρος του βιβλίου.
Συμμετείχαν με μουσικά όργανα.
Συμμετείχαν με τις φωνές τους.
Συμμετείχαν με το σώμα τους.
- Τους ζήτησα να ζωγραφίσουν ό,τι τους άρεσε περισσότερο. Ιδού κάποια έργα.
Τα βιβλία που επιστρέφουν πάνω σε ιπτάμενα χαλιά.
Το βιβλίο πουλί που ξυπνά το βασιλιά.
Το μαγικό βουνό από όπου ετοιμάζονται να γυρίσουν τα βιβλία.
Το βιβλίο πουλί και τα βιβλία (προνήπιο).
- Σήμερα από μία στιγμή και μετά είχαμε ημέρα γονέων στο σχολείο, όπου τα παιδιά ήταν οι οικοδεσπότες "δάσκαλοι". Όλη την εβδομάδα τα παιδιά συμμάζεψαν την τάξη, έφτιαξαν τους φακέλους τους και ζωγράφισαν μια αφίσα για να καλωσορίσουνε τους "μουσαφιραίους" που τους έλεγα.
- Τα παιδιά ανέλαβαν ρόλο "ξεναγού" μέσα στην τάξη για να δείξουν στους δικούς τους, που και πως περνούν τη μέρα τους καθημερινά. Έδειξαν όλες τις γωνιές μία προς μία και εξηγούσαν τι κάνουμε και τι μαθαίνουμε.
- Είδαν αγκαλιά τους φακέλους για τους οποίους είναι υπεύθυνα αυτά αλλά και το ντοσιέ (πορτφόλιο) που είναι υπεύθυνη η κυρία.
- Κάποιοι μάλιστα είχαν την τύχη για ιδιαίτερο μάθημα μέσα στην τάξη του νηπιαγωγείου!
- Νομίζω πως το ευχαριστήθηκαν.
- Οι ενήλικες ακολουθούσαν τα παιδιά με χαρά και τρυφερότητα. Έκαναν ένα σύντομο ταξιδάκι με κρυφές ματιές στον σχολικό κόσμο των παιδιών τους.
- Όσο για τους μικρούς, απήλαυσαν τον ρόλο αυτού που οδηγεί και θέτει τους κανόνες αλλά έχει και την ευθύνη!
- Κερδισμένοι βγήκαν σίγουρα όλοι!