Συζητήσαμε για την ωραία κοιμωμένη που κοιμήθηκε 100 χρόνια. Πως θα ήταν 100 χρονών η ωραία κοιμωμένη; Πώς θα ήμασταν εμείς 100 χρονών γέροι;(εδώ) Είπαμε ιδέες (αργότερα τις ζωγραφίσαμε). Και ερχόμαστε στην κρίσιμη ερώτηση: πόσο είναι το 100;
- Κάναμε και φέτος τη δραστηριότητα που ονομάζω: πόσα είναι τελικά το 100; ΕΔΩ
Πολύ τους άρεσε η συγκεκριμένη δραστηριότητα. Τη συνιστώ ανεπιφύλακτα. Τους βοήθησε πολύ και στο βάζο του υπολογισμού που έχω εισάγει πρόσφατα στην τάξη και φέτος (και επίσης συνιστώ με τα χίλια!)
- Τα μπουκάλια του υπολογισμού : ΕΔΩ
- Το μπίνγκο με τους αριθμούς και τον εκατομετρικό πίνακα ΕΔΩ
- Και βέβαια η βάση όλων, ο εκατομετρικός πίνακας : ΕΔΩ
Επιπροσθέτως, μια ωραία ιδέα που είχα για να βρίσκουν τον αριθμό στον εκατομετρικό είναι να χρησιμοποιούμε το τερατάκι που είχαμε για να "τρώει" τα γράμματα. Πολύ βολικό και ευχάριστο για τα παιδιά.
Στο συγκεκριμένο εκατομετρικό μπορείς να κάνεις πολλά. Είτε με ζάρι να συμπληρώσουν σφραγίδες, είτε χωρίς. Εμείς κάνουμε το δεύτερο. Μπορούν επίσης να γράφουν το όνομά τους συνεχόμενα και κάθε φορά που φτάνουν στο αρχικό τους να ζωγραφίζουν π.χ. με πορτοκαλί το τετράγωνο. Η ιδέα και οι πίνακες από εδώ. Η ιδέα με τις σφραγίδες από εδώ.