Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.
Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους. Το "Πυθαγόρειο Νηπιαγωγείο" είναι μία ιδέα. Αυτή η ιδέα μπορεί να ανθίσει σε όποιο σχολείο και να βρεθεί!
Καλή πλοήγηση!
Συνολικές προβολές σελίδας
27.11.15
26.11.15
"Ταξίδι στ' όνειρο"
Με πολλή μεγάλη χαρά και συγκίνηση έμαθα για τη βράβευση της αγαπημένης φίλης και συναδέλφου Αναστασίας Βακιρτζή, από τη Unicef στις 20/11/15.
Πιο συγκεκριμένα η αφίσα που έφτιαξε με τα παιδιά της στο 5ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Χίου με τίτλο "Ταξίδι στ' όνειρο" πήρε το πρώτο βραβείο και η αφίσα τους με το συνοδευτικό κείμενο έγινε το σύμβολο της συγκεκριμένης εκδήλωσης αλλά και η πρόσκληση, με έμφαση τα προσφυγόπουλα που και στη Χίο καταφθάνουν καθημερινά.
5ο Νηπιαγωγείο Χίου - Αναστασία Βακιρτζή (Πηγή)
"Οι ακόλουθες δράσεις διεξάγονται ήδη από τις
κυβερνητικές αρχές αλλά και διεθνείς και Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις και
σύμφωνα με τη UNICEF πρέπει να ενταθούν επειγόντως:
1. Βρέφη και μικρά παιδιά
- Ταχείες ετοιμασίες ενόψει του χειμώνα είναι απαραίτητες για την
πρόληψη ασθενειών και θανάτων, αλλά και για ν’ αποφευχθούν απρόβλεπτες
και ξαφνικές αλλαγές στις διαδικασίες στα σύνορα.
2. Παιδιά με αναπηρίες και ειδικές ανάγκες
- Είτε η αναπηρία τους είναι σωματική, είτε ψυχολογική, αυτά τα παιδιά
χρειάζονται κατάλληλες εγκαταστάσεις και εξειδικευμένες υπηρεσίες.
3. Χαμένα παιδιά - Για
ν’ αποτραπεί τα παιδιά να χωριστούν από τις οικογένειές ή τους
φροντιστές τους κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, πρέπει να παρέχεται
σωστή παρακολούθηση από ειδικούς παιδικής προστασίας και διερμηνείς για
την ταυτοποίηση των οικογενειών.
4. Παιδιά που έμειναν πίσω
- Τα παιδιά που δεν έχουν τα οικονομικά μέσα, τις επαφές ή την
υποστήριξη δικτύων, για να βρουν χρήματα, στρέφονται σε διακινητές και
εγκληματικές συμμορίες κι έτσι εκτίθενται σε βία, σεξουαλική κακοποίηση
και εκμετάλλευση. Αυτά τα παιδιά χρειάζονται επείγουσα φροντίδα και
προστασία, όπως από ειδικευμένους φροντιστές που ορίζονται από τα
συστήματα κοινωνικής πρόνοιας για τα παιδιά.
5. Ασυνόδευτοι έφηβοι -
Αυτά είναι κυρίως αγόρια 14-17 ετών, πολλά από το Αφγανιστάν, που δεν
θέλουν να χαρακτηριστούν ως ασυνόδευτα ή χωρισμένα παιδιά. Μπορεί να
είναι προς το συμφέρον τους να μπορέσουν να συνεχίσουν το ταξίδι τους
και έτσι να αποτραπεί να πάθουν κακό. Όταν τα παιδιά παραμένουν σε
κέντρα φιλοξενίας για μήνες όσο γίνεται η επεξεργασία των αιτήσεών τους
για άσυλο, η UNICEFσυνηγορεί για τη λήψη μέτρων για την αύξηση της
ασφάλειάς τους (ξεχωριστές τουαλέτες, επαρκής φωτισμός, επίβλεψη 24 ώρες
το 24ωρο)." Πηγή
Για να διαβάσετε για τα βραβεία της Unicef πατήστε εδώ και για να κατεβάσετε σε pdf όλα τα βραβευμένα έργα πατήστε εδώ.
Τα συγχαρητήρια του έστειλε και ο σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών της Χίου (εδώ)
Συγχαρητήρια και πάλι στην Αναστασία και στα παιδιά της. Χάρηκα σαν να ήταν δική μου η χαρά... μάλλον είναι και δική μου η χαρά από τη στιγμή που έχω την τιμή να γνωρίζω και να έχω φίλη μια τόσο αξιόλογη συνάδελφο, παλιά συντρόφισσα στο Διδασκαλείο στη Ρόδο.
Πάντα επιτυχίες Αναστασία!
24.11.15
23.11.15
Πρόσφυγες - Βιωματικό εργαστήρι ενσυναίσθησης
Για να μπορέσουμε να καταλάβουμε τι περνούν οι πρόσφυγες/ξένοι (η αλήθεια εδώ για όποιον αντέχει) που έρχονται στο νησί μας ήρθε ένας "ξένος" από το ΦΑΡΟ (τον οποίο εξήγησα ότι εγώ ξέρω και εμπιστεύομαι) στην τάξη μας, με τη βαλίτσα του για να πάμε ταξίδια μαζί του.
- Μας προσκάλεσε να πάμε ένα μακρινό ταξίδι με τη φαντασία μας σε ένα ξένο τόπο και να γνωρίσουμε ένα φίλο και να παίξουμε μαζί του. Έπειτα ζωγραφίσαμε το φίλο μας και τα παιχνίδια που παίξαμε.
22.11.15
Η χώρα με τους παράξενους ανθρώπους - πρόσφυγες
- Δε μπορεί να μιλάμε για διαφορετικότητα, ισότητα και προσβασιμότητα και να μην ασχοληθούμε με ένα θέμα που διέπει την καθημερινότητα των παιδιών και εδώ: τους πρόσφυγες πολέμου. Θέλησα να δουλέψω με τα παιδιά αυτό το κομμάτι όσο περισσότερο βιωματικά μπορώ.Στο θέμα αρχικά μας βοήθησε ο βάτραχος από το βιβλίο του Βέλθουις "Ο βάτραχος κι ο ξένος" (Πατάκης). Διαβάσαμε το βιβλίο και σχολιάσαμε αρκετά τη στάση και τη συμπεριφορά των ηρώων. Ψάξαμε για λέξεις που πληγώνουν και για λέξεις ή προτάσεις που θεραπεύουν (το είχαμε δουλέψει εδώ).
21.11.15
20.11.15
ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ - ΔΥΣΑΡΕΣΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
Όπως καταλάβατε, προχωράμε το πρόγραμμα: "Αυτός ο κόσμος ανήκει σε όλους μας", μαθαίνοντας για τα συναισθήματα τωα δικά μας αλλά και των άλλων.
Ταξινομούμε τις εικόνες σε ευχάριστα και δυσάρεστα συναισθήματα. Παρότι εγώ κάνω μια πρόταση ταξινόμησης, τα παιδιά μπορεί να τα ταξινομήσουν διαφορετικά. Καλό είναι τέτοιες δραστηριότητες να είναι ελεύθερες και ανοικτές, και βέβαια όλα τα συναισθήματα αποδεκτά!
Ταξινομούμε τις εικόνες σε ευχάριστα και δυσάρεστα συναισθήματα. Παρότι εγώ κάνω μια πρόταση ταξινόμησης, τα παιδιά μπορεί να τα ταξινομήσουν διαφορετικά. Καλό είναι τέτοιες δραστηριότητες να είναι ελεύθερες και ανοικτές, και βέβαια όλα τα συναισθήματα αποδεκτά!
19.11.15
18.11.15
17.11.15
ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΑΞΗΣ ΜΕ ΤΟ ΒΑΤΡΑΧΟ
Εδώ και καιρό με τα παιδιά, εκτός από το υπόλοιπο πρόγραμμα, δουλεύουμε πολύ με τον αγαπημένο βατραχάκο του Μαξ Βέλθουις. Μετά τον Τσέστερ και το Ζαχαρία είναι ο τρίτος ήρωας που μας συνοδεύει τη φετινή χρονιά. Μας μαθαίνει για τη φιλία, για τα συναισθήματά του και την ξενοφοβία.
Για αρχή ανεβάζω το ημερολόγιο που χρησιμοποιούμε στην τάξη μας. (Αριθμούς δεν έφτιαξα γιατί χρησιμοποίησα τους παλιούς μου. Λίγο οικονομία και ανακύκλωση δε βλάπτει!)
16.11.15
ΑΠΟΚΟΜΜΑΤΑ ΘΕΤΙΚΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ
Μιλώντας για τη διαφορετικότητα και τη μοναδικότητα του καθενός, δε θα μπορούσαμε να μην ασχοληθούμε και με τα συναισθήματά μας αλλά και των άλλων. Έτσι έφτιαξα και το παρακάτω. Το είχα δει πριν κανά χρόνο μάλλον στο πίντερεστ αλλά δε θυμάμαι που
Το πρώτο φύλλο το φωτοτυπούμε όσες φορές θέλουμε και το κολλάμε σε ένα σημείο όπου μπορεί όποιος θέλει (και οι γονείς που έρχονται) να κόψει ένα χαμόγελο (πως βλέπουμε καμιά φορά κολλημένα τηλέφωνα σε κολώνες).
Το δεύτερο επίσης το φωτοτυπούμε όσες φορές θέλουμε και σε διάφορα έγχρωμα Α4. Από αυτό μπορεί να κόψει όποιος θέλει, ό,τι θέλει αλλά καλείται να το χαρίσει σε ένα φίλο του, στο σπίτι, ελεύθερα.
Οφείλω να πω, πως τα παραπάνω έχουν μεγάλο σουξέ στον πίνακα ανακοινώσεων της εισόδου!!!
Τέλος καρτελάκια που μπορούμε να τραβάμε ένα για το κάθε παιδί στο τέλος της μέρας.
Ένα βραβείο από το μακρυνό Εκουαδόρ!!!
Με πολλή συγκίνηση βρήκα σήμερα στο μπλογκ μου ένα βραβείο από τη Mirian Consuelo και το μπλογκ της puertasalaimaginacion.blogspot.gr που σημαίνει κατά προσέγγιση "γιορτές της φαντασίας". Θέλω να την ευχαριστήσω και προσωπικά γιατί ξαφνικά νιώθω να βρίσκομαι πιο κοντά με ανθρώπους από μέρη μακρινά και άγνωστα σε μένα. Κι όμως η αγάπη για την εκπαίδευση και την τεχνολογία μας ενώνει. Και αυτό το βραβείο ανατροφοδοτεί θετικά όχι μόνο το μπλογκ αλλά και το δημιουργό του που φροντίζει να είναι συνεχώς ανανεωμένο.
Muchos gracias Mirian!
Εγώ με τη σειρά μου θελω να το στείλω πάλι άλλα μακρυνά ταξίδια γι΄αυτό θα το χαρίσω στα:
- escueladeblanca.blogspot.gr
- cativodixital.blogspot.gr
- www.greekschoolusa.com
- giotasnotebook.blogspot.gr
- manualidadesconmishijas.blogspot.gr
14.11.15
Κάρτες με σενάρια ενσυναίσθησης
Για το πρόγραμμα ενσυναίσθησης και ευαισθητοποίησης που κάνω, έφτιαξα κάρτες με ερωτήσεις και απαντήσεις με εικόνες, όπου το παιδί βάζει το μανταλάκι σε αυτό που νομίζει ότι νιώθει ο ήρωας (αφού το δουλέψουμε όλοι μαζί πρώτα). Τις εικόνες και την ιδέα τις βρήκα στο carriesspeechcorner.blogspot.gr εδώ.
12.11.15
11.11.15
Χαίρομαι που σε γνωρίζω...
Βρήκα και κατέβασα το φυλλάδιο των κανόνων συμπεριφοράς καθημερινής επικοινωνίας με ΑμεΑ εδώ. Όμως ήθελα να το κάνω λίγο πιο βατό για τα μικρά παιδιά. Έτσι, αφού ήδη έχουμε εξοικειωθεί με τις αναπηρίες, ήρθε η ώρα να μάθουμε κάποια πράγματα περισσότερο όταν συναναστρεφόμαστε έναν άνθρωπο με ειδικές ανάγκες. Έφτιαξα λοιπόν τις παρακάτω κάρτες ενημέρωσης - ευαισθητοποίησης:
10.11.15
Παράξενη σαν και σένα - Φρίντα Κάλο
Κάντε κλικ στην εικόνα για να μπορέσετε να κατεβάσετε μία σύντομη παρουσίαση με διάσημα άτομα με ειδικές ανάγκες.
Τη Φρίντα Κάλο τη λατρεύω (1, 2, 3 σύνδεσμοι για παλαιότερες εκπαιδευτικές προτάσεις μου σχετικές με την Κάλο). Μία εξαιρετική ανάρτηση βρήκα στο πολύ ενδιαφέρον: sykees8.blogspot.gr (εδώ), σχετική με τη διαφορετικότητα της Κάλο.
"Ο Αυστραλός cartoon artist Gavin Aung Than σκέφτηκε όλους εμάς που παλεύουμε να ενταχθούμε στα κοινωνικά πρότυπα. Δημιούργησε μια ιστορία για τη διαφορετικότητα.
Η Magdalena Carmen Frida Kahlo y Calderon (1907-1954) γεννήθηκε σε μια μικρή πόλη έξω από το Μεξικό. Στη ζωή της πάλεψε για την υγεία της, για τη θέση της στην κοινωνία ως γυναίκα και καλλιτέχνις και για την αγάπη. Στα έργα της δεν παρέλειψε να υπερτονίσει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που την έκαναν ξεχωριστή. Τα πυκνά της φρύδια έγιναν σύμβολο του ανένταχτου χαρακτήρα της και της μάχης για τα δικαιώματα των γυναικών και των αδυνάτων. Αν και οι ιστορικοί τέχνης την τοποθετούν στoυς εκπροσώπους του σουρεαλισμού, η ίδια περιγράφει την τέχνη της ως ρεαλιστική: «Δεν ζωγράφισα ποτέ όνειρα. Ζωγράφισα τη δική μου πραγματικότητα». Πηγή
9.11.15
Η βαλίτσα των γενναίων - πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ΑμεΑ
Αυτή την εβδομάδα είχα τη χαρά να κάνω στο σχολείο το πρόγραμμα της εκλιπούσης συναδέλφου Ματρώνας Πουπάλου "Η βαλίτσα των γενναίων" που αφορά την ευαισθητοποίηση των παιδιών στα άτομα με ειδικές ανάγκες και τους παραολυμπιακούς αγώνες.
Η συνάδελφος ήταν η ίδια άτομο με ειδικές ανάγκες και το πρόγραμμά της διέπεται από ιδιαίτερη ευαισθησία. Επίσης βραβεύτηκε στο θεσμό των Αριστείων καλών πρακτικών το 2011. Ειλικρινά στενοχωριέμαι που δεν πρόλαβα να επικοινωνήσω μαζί της. Για τη δουλειά της Ματρώνας μου είχε μιλήσει η παλιά μας σχολική σύμβουλος, κ. Μοσχοβάκη, που ήξερε πως ψάχνω να κάνω πρόγραμμα για τα ΑμεΑ. Το υλικό της βαλίτσας υπάρχει στην ιστοσελίδα "Αριστεία και Καινοτομία στην εκπαίδευση" εδώ. Ειλικρινά πρόκειται για ένα μικρό διαμάντι. Το έχει κάνει και η Νίνα με το αυθεντικό υλικό (εδώ) και το 11ο Νηπιαγωγείo Χίου (εδώ).
Πρόκειται για ένα παραμύθι "Η πριγκίπισσα Μέα και οι 4 σωματοφύλακες", όπου η πριγκίπισσα είναι τυφλή και την απαγάγει ένας κακός βασιλιάς. Υπάρχουν 4 ειδικοί σωματοφύλακες: ο Κορνήλιος ο κουτσός, ο Δαυίδ Ντάουν ο Λεοντόκαρδος, ο Ανέστης ο νάνος και ο Ανδριανός ο κωφός. Διαβάζουμε το παραμύθι και τις περιπέτειες που περνάνε. Πριν τελειώσει το παραμύθι οι ήρωες καλούν τα παιδιά να κάνουν τις ίδιες δοκιμασίες ως να είναι οι ίδιοι δίνοντάς τους μια βαλίτσα με μαγικά αντικείμενα για να τα καταφέρουν και να αποφυλακίσουν την πριγκίπισσα.
Έκανα πολύ μικρές προσαρμογές για να μπορέσω να το βγάλω και να το εντάξω στην τάξη μου.
Τα παιδιά πριν ξεκινήσουμε συμπλήρωσαν ένα φυλλάδιο αξιολόγησης των συναισθημάτων τους απέναντι σε εικόνες με ΑμεΑ.
8.11.15
Προσβασιμότητα, δεν αφορά μόνο τα ΑμεΑ!!!/ Ψηφιακό λεξικό
Σήμερα χαλαρά στις ελεύθερες δραστηριότητες δουλέψαμε το ψηφιακό μας λεξικό για τα ΑμεΑ. (Μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ). Τους έστησα σε μια βολική γωνιά τον υπολογιστή τους για να φτάνουν να δουλέψουν.
Αργότερα μετακίνησα τον υπολογιστή και τους έβαλα να δοκιμάσουν όλοι ένας-ένας αν μπορούν να δουλέψουν εκεί που τον τοποθέτησα για να τον αλλάξω θέση και να τον ανοίξω εκεί.
7.11.15
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
.
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- 1-100 (10)
- 12 ΘΕΟΙ (15)
- 1821 (8)
- 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ (16)
- 5 ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ (14)
- ΑΓΓΛΙΚΑ (1)
- ΑΓΩΓΗ ΚΑΤΑΠΙΕΖΟΜΕΝΟΥ (76)
- ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ - ΔΙΑΤΡΟΦΗ (18)
- ΑΜΕΑ (38)
- ΑΠΟΚΡΙΕΣ (4)
- ΑΡΘΡΑ (3)
- ΑΡΧΗ ΧΡΟΝΙΑΣ (58)
- Ασημάκης (4)
- ΒΑΝ ΓΚΟΓΚ (1)
- ΒΑΤΡΑΧΟΣ - ΒΕΛΘΟΥΙΣ (23)
- ΒΙΒΛΙΑ (28)
- ΒΡΑΒΕΙΑ (12)
- ΓΑΪΤΗΣ (21)
- ΓΗ (3)
- ΓΡΑΦΗ-ΑΝΑΓΝΩΣΗ (207)
- ΓΩΝΙΕΣ-ΤΑΞΗ (138)
- ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ (7)
- ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ (48)
- ΔΙΑΣΤΗΜΑ (22)
- ΔΟΝΤΙΑ (16)
- ΕΑΥΤΟΣ (97)
- ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ (107)
- ΕΙΡΗΝΗ (1)
- ΕΛΜΕΡ (4)
- ΕΝΤΟΜΑ (21)
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ (9)
- ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ (1)
- ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ (177)
- ΕΠΟΧΕΣ (18)
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (9)
- ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ (3)
- ΕΥΡΩΠΗ (1)
- ΖΩΑ (14)
- Η βαλίτσα των γενναίων (2)
- ΗΜΕΡΑ ΒΙΒΛΙΟΥ (21)
- ΗΜΕΡΑ ΜΗΤΕΡΑΣ (7)
- ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ (10)
- ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (10)
- ΘΕΟΦΙΛΟΣ (5)
- ΚΑΙΡΟΣ (7)
- ΚΛΑΣΜΑΤΑ (3)
- ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ (1)
- ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΝΤΑ ΒΙΝΤΣΙ (24)
- ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ-ΦΥΤΑ (5)
- ΛΥΚΟΣ (29)
- ΛΥΚΟΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ (20)
- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (252)
- ΜΙΚΡΟΜΑΘΗΜΑΤΑ Η/Υ (2)
- ΜΟΝΑ ΛΙΖΑ (30)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ (92)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΑΓΑΛΜΑΤΑ (5)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΑΓΓΕΙΑ (7)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΑΚΡΟΠΟΛΗ (13)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΚΙΟΝΕΣ (3)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΜΙΝΩΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (4)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΜΥΚΗΝΑΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (1)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΣΑΜΟΣ (11)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ: ΚΥΚΛΑΔΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (10)
- ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ (13)
- ΝΕΡΟ (9)
- Ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ (24)
- Ο ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΥΚΟΣ (1)
- ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟ (7)
- ΟΝΟΜΑ (6)
- ΠΑΙΔΙΚΟ ΠΕΝΘΟΣ (5)
- ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ (4)
- ΠΑΣΧΑ (4)
- ΠΕΑΑ (ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ) (6)
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (81)
- ΠΟΙΗΣΗ (25)
- ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ (16)
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΙΚΡΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ (48)
- ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ (31)
- ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ-ΠΟΛΕΜΟΣ (15)
- ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ (7)
- ΣΕΙΣΜΟΣ (11)
- ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (99)
- ΣΧΗΜΑΤΑ (10)
- ΣΩΜΑ (28)
- το πολύχρωμο ψαράκι (3)
- ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ (18)
- ΤΠΕ (39)
- ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ (62)
- ΦΡΙΚΑΝΤΕΛΑ (17)
- ΦΩΝΗΕΝΤΑ-ΣΥΜΦΩΝΑ (56)
- ΦΩΤΙΑ (14)
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ (31)
- ΧΡΩΜΑΤΑ (3)
- ANTIBULLYING (11)
- Bee bot (15)
- code week (5)
- ERIC CARLE (16)
- LAPBOOKS (16)
- PENNART: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (10)
- PORTFOLIO (29)
- STEAM (11)
- STEM (30)
- THE KISSING HAND (15)