Συνολικές προβολές σελίδας
3.4.23
14.3.23
Συνάντηση με τον ρεπόρτερ των αγαλμάτων
Τη Δευτέρα είχαμε την τιμή και τη χαρά να φιλοξενήσουμε στην τάξη μας την κ. Μαίρη Βογιατζή, συγγραφέα του βιβλίου "Συνέντευξη με έναν Κούρο", καθώς και τον Ευτύχη, τον ίδιο τον ρεπόρτερ!
Με την κ. Βογιατζή παίζοντας μάθαμε και μάθαμε παίζοντας για τους Κούρους αλλά κυρίως για τον αγαπημένο μας γιγάντιο Κούρο που φιλοξενείται στο αρχαιολογικό μουσείο του Βαθέος αλλά βρέθηκε στον αρχαιολογικό χώρο του Ηραίου ως ανάθημα/δώρο στην αγαπημένη θεά των αρχαίων σαμίων, την Ήρα.
Ανταλλάξαμε απόψεις και γνώσεις, φανταστήκαμε διάφορες βόλτες που θα μπορούσαμε να στείλουμε τον Κούρο μας, είχαμε καταπληκτικές ιδέες.
Θέλοντας να ευχαριστήσουμε την κ. Βογιατζή της χαρίσαμε ένα δικό μας Κούρο αγαλματίδιο και μία δραστηριότητα με εικόνες και λέξεις για να κάνει και στα άλλα σχολεία που πηγαίνει. Όπως μας δήλωσε ένιωσε σαν να παίρνει το Όσκαρ! Το άξιζε γιατί περάσαμε καταπληκτικά και μάθαμε πάρα πολλά.
Την ευχαριστούμε από καρδιάς
Στην τάξη μας τις προηγούμενες μέρες στα πλαίσια της θεματικής Μουσειακή αγωγή, εκτός των άλλων, ασχοληθήκαμε και με τους Κούρους. Βασιστήκαμε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα "Μελίνα", "Το χαμόγελο του Κούρου". (Το βιβλίο του μαθητή εδώ και του εκπαιδευτικού εδώ)
8.3.23
17.2.23
Δελτίο τύπου συλλόγου Δασκάλων και νηπιαγωγών Σάμου για την πανεκπαιδευτική απεργία
Δελτίο Τύπου για την Πανεκπαιδευτική Απεργία της 15ης Φλεβάρη
Χαιρετίζουμε τους δεκάδες χιλιάδες απεργούς εκπαιδευτικούς πλημμύρισαν τους δρόμους σε όλη τη χώρα, σε συγκεντρώσεις και συλλαλητήρια γεμάτα παλμό και μαχητικότητα.
Χαιρετίζουμε και τους εκατοντάδες απεργούς συναδέλφους στη Σάμο, που έκλεισαν τα περισσότερα σχολεία, αγγίζοντας σε ποσοστό απεργών το 80%.
Η μεγάλη συμμετοχή στην απεργία, σε ποσοστά σχεδόν αντίστοιχα με την πανεκπαιδευτική απεργία του Οκτώβρη του 2021, επιβεβαιώνει το δίκιο του αγώνα μας, την ανάγκη να συνεχίσουμε μέχρι τέλους την πάλη ενάντια στην αξιολόγηση, ενάντια στο κατηγοριοποιημένο σχολείο που προσπαθούν εδώ και 40 χρόνια να φέρουν όλες μαζί και εναλλάξ οι κυβερνήσεις, με βάση τις κατευθύνσεις ΕΕ και ΟΟΣΑ.
Σήμερα, οι εκπαιδευτικοί διατρανώσαμε προς κάθε κατεύθυνση ότι δεν πάει άλλο με το υποβαθμισμένο σχολείο, τις απαρχαιωμένες σχολικές υποδομές, την υποχρηματοδότηση και την υποστελέχωση, τους τσακισμένους μισθούς και την εργασιακή ανασφάλεια, τα αναλυτικά προγράμματα των εφήμερων δεξιοτήτων και τη λειτουργία των σχολείων με όρους επιχείρησης.
Σήμερα μίλησαν οι πολλοί! Μίλησε το δίκιο μας!
Με την αισιοδοξία της σημερινής μαζικής απεργίας, έχουμε χρέος και ευθύνη, απέναντι στον παιδαγωγικό μας ρόλο, τους γονείς και τους μαθητές μας, να συνεχίσουμε αταλάντευτα την πάλη για ένα σχολείο αποκλειστικά δημόσιο και δωρεάν, που θα παρέχει ουσιαστική ολόπλευρη μόρφωση σε ΟΛΑ τα παιδιά, χωρίς διαχωρισμούς και αποκλεισμούς!
Συμμετέχουμε ΟΛΕΣ οι σχολικές μονάδες στην Απεργία – Αποχή από τις διαδικασίες της αξιολόγησης και υπογράφουμε ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί τη δήλωση συμμετοχής.
Κλιμακώνουμε τον αγώνα μας με νέες κινητοποιήσεις, απεργίες και ό,τι χρειαστεί για όσο χρειαστεί! Συμμετέχουμε στις δράσεις του Συλλόγου μας και στη νέα Γ.Σ. που θα ανακοινωθεί το επόμενο διάστημα.
16.2.23
Γράμμα προς τους γονείς των μαθητών μας για την αξιολόγηση
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΣΑΜΟΥ
Γράμμα προς τους γονείς των μαθητών μας για την αξιολόγηση
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Η αξιολόγηση αποτελεί μια επιχείρηση κρυφής ιδιωτικοποίησης του δημόσιου σχολείου. Εφαρμόζεται δεκαετίες τώρα σε άλλες χώρες (βλ. ΗΠΑ, Αγγλία, Αυστραλία, Σουηδία, κ.ά.) με καταστροφικά αποτελέσματα. Πιο συγκεκριμένα:
-
Τα σχολεία στο εξής μετατρέπονται σε μικρές επιχειρήσεις. Θα αναζητούν χορηγούς ώστε να εξασφαλίζουν τα απαραίτητα μέσα για τη λειτουργία τους, ενώ οι εκπαιδευτικοί θα αξιολογούνται για το κατά πόσο αποδεικνύονται ικανοί μάνατζερ ώστε να προσελκύουν κεφάλαια.
-
Τα σχολεία στο εξής θα συγκρίνονται μεταξύ τους και θα χωρίζονται σε «καλά» και «κακά». Ένα σχολείο θα χαρακτηρίζεται «κακό» όταν δεν κατάφερε να εξασφαλίσει μέσω χορηγών τη χρηματοδότησή για τη θέρμανση, τη συντήρησή του, κ.λπ., όταν οι μαθητές του έχουν χαμηλές επιδόσεις σε σχέση με τους μαθητές άλλων σχολείων.
-
Εισάγονται πανελλαδικές εξετάσεις για την ΣΤ΄ Δημοτικού, με στόχο να συνδεθούν οι επιδόσεις των μαθητών με την αξιολόγηση του σχολείου τους και κατόπιν τη χρηματοδότησή του. Οι εξετάσεις γεμίζουν άγχος τα παιδιά, μετατρέπουν όλη τη χρονιά σε μία προετοιμασία για το τέλος και παραγκωνίζονται τα μαθήματα που δεν εξετάζονται (πλην Γλώσσας και Μαθηματικών). Εξοβελίζονται το παιχνίδι, οι συζητήσεις, οι τέχνες, κ.λπ..
-
Οι γονείς θα βάζουν πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη αν τύχει το σχολείο των παιδιών τους και δεν έχει καλή βαθμολογία στην αξιολόγησή του, άρα και επαρκή χρηματοδότηση.
-
Το επόμενο βήμα θα είναι να δοθεί στους ίδιους τους γονείς η δυνατότητα να επιλέγουν σχολείο, ανάμεσα στα «καλά» και στα «κακά». Θα έχουν πραγματικά ΟΛΟΙ οι γονείς τη δυνατότητα να επιλέξουν το «καλό» σχολείο όμως; ΟΧΙ. Τελικά, τα σχολεία θα επιλέγουν τους μαθητές τους, μιας και οι «κακοί» μαθητές θα αποτελούν μελλοντική απειλή για την αξιολόγηση και χρηματοδότηση της σχολικής μονάδας!
-
Οι εκπαιδευτικοί οδηγούνται σε πλήρη υποδούλωση μέσα από μια σκληρή διαδικασία ατομικής αξιολόγησης, έτσι ώστε να πάψουν να αγωνίζονται για τη μόρφωση όλων των παιδιών και για τον δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα του σχολείου και να εφαρμόζουν, άβουλοι και μοιραίοι, τις εντολές των αξιολογητών τους και τα αντιεκπαιδευτικά μέτρα των κυβερνήσεων.
Θέλουμε ένα σχολείο γνώσης και ελευθερίας που δε διαχωρίζει αλλά ενώνει, δεν αποκλείει αλλά αγκαλιάζει!
Το δημόσιο σχολείο δεν ανήκει σε κανέναν υπουργό και σε κανέναν χορηγό! Ανήκει μόνο στους μαθητές του, γι’ αυτό και κάθε αλλαγή που έρχεται πρέπει να είναι προς όφελός τους!
Δε νοιάζεται για την παιδεία το υπουργείο Παιδείας,
αφού είναι το μόνο υπεύθυνο που τα σχολεία μας δεν έχουν δασκάλους σε κάθε τάξη από την αρχή της χρονιάς, που μειώνεται κάθε χρόνο η χρηματοδότησή τους, που έχουν ακατάλληλα κτήρια και ελλιπείς υποδομές. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του νησιού μας, που 2,5 χρόνια μετά το μεγάλο σεισμό του Οκτώβρη του 2020, για τα σοβαρά πλήγματα που δέχθηκαν πολλά σχολεία, είμαστε ακόμα στις… μελέτες. Το ίδιο το υπουργείο είναι η αιτία για τα χάλια της τηλεκπαίδευσης! Το ΥΠΑΙΘ φταίει αποκλειστικά που δεν λήφθηκε κανένα μέτρο για αραίωση των τμημάτων εν μέσω κορονοϊού αλλά αντίθετα πέρσι αύξησε τον αριθμό των μαθητών ανά τάξη! Είναι υπεύθυνο, για τα σχολεία που όταν βρέχει πλημμυρίζουν, όταν κάνει ζέστη γίνονται θερμοκήπια, όταν χιονίζει θεωρούνται επικίνδυνα και κλείνουν. Κι όταν ο καιρός είναι μια χαρά, οι σοβάδες από τα ταβάνια πέφτουν μόνοι τους!
Όπως όλα τα προηγούμενα χρόνια εμείς, μαζί με τους μαθητές μας και τους γονείς κρατήσαμε ζωντανό το σχολείο την ώρα που το ΥΠΑΙΘ προωθούσε την υποβάθμισή του, σας καλούμε και πάλι να μην επιτρέψουμε να αποκλειστεί κανένα παιδί και κανένα σχολείο από τα ίσα δικαιώματα στη μόρφωση! Να μην επιτρέψουμε να εξαρτάται η παιδεία από κανέναν χορηγό!
Είμαστε κομμάτι μιας κοινωνίας που αγωνίζεται για ένα καλύτερο αύριο. Ζούμε ό,τι ζείτε, είμαστε μαζί κι όχι απέναντι, όπως θα ήθελε το υπουργείο.
Αντιπαλεύουμε την αξιολόγηση όχι από τεμπελιά αλλά από έγνοια για τους μαθητές μας και την αυριανή κοινωνία.
Σας καλούμε να παλέψουμε μαζί για τη διάσωση της ισότιμης πρόσβασης στην εκπαίδευση για όλα τα παιδιά και για τον δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου!
Παρακάτω παραθέτουμε την ανοιχτή επιστολή της Ένωσης Γονέων Δήμου Χανίων προς όλους τους εκπαιδευτικούς, καθώς και της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Γονέων Μαθητών Ελλάδας (ΑΣΓΜΕ):
«Δάσκαλε, μην υποχωρήσεις, δεν είσαι μόνος»
Ξέρουμε πως πάλι προσπαθούν να σε πιέσουν, να σε εκβιάσουν να αποδεχτείς το «νέο» τους σχολείο, που είναι όμως πολύ παλιό, σάπιο και ακριβό για μας και τα παιδιά μας και πολύ φτηνό γι’ αυτούς που χρόνια νομοθετούν στις πλάτες μας!
Ένα σχολείο που θέλει να διαχωρίσει τα παιδιά και τη μόρφωση που θα τους δίνει ανάλογα με το πορτοφόλι μας. Ένα σχολείο που θα παλεύει να επιβιώνει με τα ψίχουλα που πετάνε οι κυβερνώντες και θα αναζητά χορηγούς για μα μην κλείσει.
Δάσκαλε, μην υποχωρήσεις!
Όπως έκανες όλο το προηγούμενο διάστημα, συνέχισε και τώρα!
Συνέχισε να μαθαίνεις στα παιδιά μας να ονειρεύονται και να παλεύουν για τη μόρφωσή τους, για το δίκιο τους!
Συνέχισε να παλεύεις να μη μείνει κανένα παιδί μας πίσω, επειδή δεν αντέχει η δική μας λεηλατημένη τσέπη!
Συνέχισε να παλεύεις για ένα σχολείο που δε θα εξοντώνει τα παιδιά μας στο ατέλειωτο κυνήγι ύλης και εξετάσεων, με τα κενά στα σχολεία να επιμένουν πεισματικά και τα φροντιστήρια να θεριεύουν.
Συνέχισε να παλεύεις για ένα σχολείο καλύτερο, δημόσιο και δωρεάν για ΟΛΑ τα παιδιά και όχι μόνο για λίγα. Που θα τους παρέχει ολόπλευρη μόρφωση και όχι μόνο σκόρπιες και εφήμερες δεξιότητες.
Ιδιαίτερα εσύ ο «νεότερος» δάσκαλος, που όμως εδώ και χρόνια περιπλανιέσαι από σχολείο σε σχολείο σε όλη τη χώρα, με τσακισμένο μισθό και δικαιώματα, αλλά πάντα με ψηλά το κεφάλι, μην κάνεις πίσω!
Μη φοβηθείς! Δεν είσαι μόνος! Είμαστε όλοι μαζί σου!
Στη δική μας αξιολόγηση έχεις πάρει ΑΡΙΣΤΑ!
Συνέχισε και θα είμαστε στο πλευρό σου!
15.2.23
Αξιολογώντας την αξιολόγηση
Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο εδώ για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Σήμερα ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ.
.
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- 1-100 (10)
- 12 ΘΕΟΙ (15)
- 1821 (8)
- 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ (16)
- 5 ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ (14)
- ΑΓΓΛΙΚΑ (1)
- ΑΓΩΓΗ ΚΑΤΑΠΙΕΖΟΜΕΝΟΥ (76)
- ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ - ΔΙΑΤΡΟΦΗ (18)
- ΑΜΕΑ (38)
- ΑΠΟΚΡΙΕΣ (4)
- ΑΡΘΡΑ (3)
- ΑΡΧΗ ΧΡΟΝΙΑΣ (58)
- Ασημάκης (4)
- ΒΑΝ ΓΚΟΓΚ (1)
- ΒΑΤΡΑΧΟΣ - ΒΕΛΘΟΥΙΣ (23)
- ΒΙΒΛΙΑ (28)
- ΒΡΑΒΕΙΑ (12)
- ΓΑΪΤΗΣ (21)
- ΓΗ (3)
- ΓΡΑΦΗ-ΑΝΑΓΝΩΣΗ (207)
- ΓΩΝΙΕΣ-ΤΑΞΗ (138)
- ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ (7)
- ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ (48)
- ΔΙΑΣΤΗΜΑ (22)
- ΔΟΝΤΙΑ (16)
- ΕΑΥΤΟΣ (97)
- ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ (107)
- ΕΙΡΗΝΗ (1)
- ΕΛΜΕΡ (4)
- ΕΝΤΟΜΑ (21)
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ (9)
- ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ (1)
- ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ (177)
- ΕΠΟΧΕΣ (18)
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (9)
- ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ (3)
- ΕΥΡΩΠΗ (1)
- ΖΩΑ (14)
- Η βαλίτσα των γενναίων (2)
- ΗΜΕΡΑ ΒΙΒΛΙΟΥ (21)
- ΗΜΕΡΑ ΜΗΤΕΡΑΣ (7)
- ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ (10)
- ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (10)
- ΘΕΟΦΙΛΟΣ (5)
- ΚΑΙΡΟΣ (7)
- ΚΛΑΣΜΑΤΑ (3)
- ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ (1)
- ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΝΤΑ ΒΙΝΤΣΙ (24)
- ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ-ΦΥΤΑ (5)
- ΛΥΚΟΣ (29)
- ΛΥΚΟΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ (20)
- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (252)
- ΜΙΚΡΟΜΑΘΗΜΑΤΑ Η/Υ (2)
- ΜΟΝΑ ΛΙΖΑ (30)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ (92)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΑΓΑΛΜΑΤΑ (5)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΑΓΓΕΙΑ (7)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΑΚΡΟΠΟΛΗ (13)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΚΙΟΝΕΣ (3)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΜΙΝΩΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (4)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΜΥΚΗΝΑΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (1)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΣΑΜΟΣ (11)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ: ΚΥΚΛΑΔΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (10)
- ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ (13)
- ΝΕΡΟ (9)
- Ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ (24)
- Ο ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΥΚΟΣ (1)
- ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟ (7)
- ΟΝΟΜΑ (6)
- ΠΑΙΔΙΚΟ ΠΕΝΘΟΣ (5)
- ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ (4)
- ΠΑΣΧΑ (4)
- ΠΕΑΑ (ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ) (6)
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (81)
- ΠΟΙΗΣΗ (25)
- ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ (16)
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΙΚΡΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ (48)
- ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ (31)
- ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ-ΠΟΛΕΜΟΣ (15)
- ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ (7)
- ΣΕΙΣΜΟΣ (11)
- ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (99)
- ΣΧΗΜΑΤΑ (10)
- ΣΩΜΑ (28)
- το πολύχρωμο ψαράκι (3)
- ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ (18)
- ΤΠΕ (39)
- ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ (62)
- ΦΡΙΚΑΝΤΕΛΑ (17)
- ΦΩΝΗΕΝΤΑ-ΣΥΜΦΩΝΑ (56)
- ΦΩΤΙΑ (14)
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ (31)
- ΧΡΩΜΑΤΑ (3)
- ANTIBULLYING (11)
- Bee bot (15)
- code week (5)
- ERIC CARLE (16)
- LAPBOOKS (16)
- PENNART: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (10)
- PORTFOLIO (29)
- STEAM (11)
- STEM (30)
- THE KISSING HAND (15)