Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

6.10.14

ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΜΟΝΑ ΛΙΖΑ!!!

Όπως είχα αναφέρει σε προηγούμενη ανάρτηση, έδωσα έμφαση στη Μόνα Λίζα του Μποτέρο (αρχικά). Και σε αυτήν επιστρέψαμε, συγκρίνοντάς την με την αυθεντική. Εγώ πρώτα καταγράφω στο λευκό χαρτί τις απαντήσεις των παιδιών και μετά χρησιμοποιώ το έγχρωμο με το βέλκρο.







8 σχόλια:

  1. δεν προλαβαίνω να αποθηκεύω ........γεια σου Μαρία μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η Κατερίνα δεν προλαβαίνει να αποθηκεύει ΕΣΥ πότε προλαβαίνεις και τα κάνεις όλα...!! χα χα φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΣΤΑ ΜΑΡΑΚΙ, ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΡΑΒΑΝΕ ΤΟΥΤΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ, ΤΡΕΧΩ ΚΑΙ ΔΕ ΦΤΑΝΩ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΟΛΑ! ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΤΙ ΠΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΙΔΕΕΣ! ΑΞΙΖΕΙ ΟΜΩΣ Η ΚΟΥΡΑΣΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ, ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ!
    ΝΟΜΙΖΩ ΠΑΝΤΩΣ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΩ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΑΚΟΜΑ!
    ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 2!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταπληκτική η ιδέα των κύκλων που τέμνονται...
    Μπορεί να δουλευτεί και με τα κοινά στοιχεία παιδιών, ε;!!!
    Μπράβο βρε Μαράκι, έγραψες πάλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΥΤΗ Η ΙΔΕΑ ΠΑΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΦΕΤΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ! ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ! ΤΗ ΒΡΙΣΚΩ ΚΙ ΕΓΩ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ! ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΧΑΧΧΑΧΑΧ ΓΙΑ ΤΟΠΡΩΤΟΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΧΟΛΙΟ!
    ΜΠΡΑΒΟ ΒΡΕ ΜΑΡΙΑ! ΝΑ ΠΩ ΕΓΩ ΠΟΙΑ ΜΟΝ ΑΛΙΖΑ ΠΡΟΤΙΜΩ; Η ΕΙΝΙΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΣΤΑ ΑΡΙ! ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΜΟΝΑ ΛΙΖΕΣ, ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΠΙΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ! ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕ ΦΤΑΝΟΥΜΕ, ΚΑΙ ΜΕ 25 ΠΑΙΔΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΖΟΡΙ! ΦΙΛΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙ!

      Διαγραφή

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ