- Εν αναμονή της επισκέψεως των εθελοντών πυροσβεστών Πυθαγορείου φτιάξαμε μια αφίσσα κολάζ για να τους την κάνουμε δώρο.
- Πήρα τα πυροσβεστικά του γιου μου και τα παρατηρήσαμε μέσα στην τάξη (εντάξει, παίξαμε και λίγο!). Είδαμε που μπαίνουν ποια εργαλεία, τι γράφει επάνω, τα όργανα κ.λ.π..
- Έπειτα ζωγραφίσαμε αυτό που βλέπαμε. Τους ζήτησα να προσπαθήσουν ηχητικά να γράψουν τη λέξη ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ.
|
Ηχητική γραφή από προνήπιο. |
|
Νήπιο που έγραψε και το 112 αλλά και τα γερμανικά γράμματα που είδε. |
Αργότερα παίξαμε με πολλά παιχνίδια:
- Πλαστικοποιούμε το σταθμό και πάνω στον συναγερμό γράφουμε τον αριθμό (μαρκαδόροι που σβήνουν) που θέλουμε: π.χ. 5. Ο αρχηγός θέλει και πυροσβέστες και πυροσβεστίνες, οπότε πρέπει τα παιδιά να τοποθετήσουν τον ανάλογο συνδιασμό αντρών και γυναικών, 5= 2+3
- Με τους ίδιους πυροσβέστες/τίνες τοποθετούμε και πυροσβεστήρες. Έχουμε τόσους πυροσβεστήρες όσους και πυροσβέστες;
- Κάνουμε ζευγαράκια τις φλόγες και βάζουμε πάνω στην άδεια φλόγα τόσα κόκκινα πον-πον όσα μας λέει ο αριθμός.
- Πλαστικοποιούμε (ή βάζουμε σε διαφάνεια) και γράφουμε με το μαρκαδόρο που σβήνει πάνω στη μπλε μεγάλη σειρήνα τον αριθμό π.χ. 4. Το παιδί καλείται να ζωγραφίσει τόσους πυροσβέστες στα παράθυρα.
- Κλασικό κι αγαπημένο μπίνγκο με πυροσβεστικά. Τα παιδάκια μου το θέλουν πολύ. (Σήμερα που το έπαιξα ανακάλυψα ότι ξέχασα το 0!).
- Πρέπει να βάλουν τα πυροσβεστικά με τη σωστή σειρά των αριθμών 1-20.
- Με αφορμή τη "Μεγάλη φωτιά" της Σοφίας Ζαραμπούκα μιλάμε για το μικρό και το μεγάλο αλλά και με το παρακάτω υλικό και για το μεσαίο.