(Λύση: α,γ,β,δ)
Κάναμε με τα παιδιά χρονική σειραθέτηση των μορφών αγγειοπλαστικής και αγγειογραφίας (όπως και πέρσι) και ξαναχρησιμοποίησα το βιβλίο "Τα αγγεία και ο κόσμος τους", όπου βρήκαμε πολλές πληροφορίες και εικόνες.
Για τη χρονική σειραθέτηση αυτή τη φορά δουλέψαμε ανάποδα. Πρώτα έβαλαν στη σειρά τα αγγεία και μια που είχα από πέρσι έτοιμο τον πίνακα αναφοράς, είχαμε ανάποδα την κάρτα/λύση και έλεγξαν στο τέλος αν τα είχαν βάλει σωστά.
Ενώσαμε τις ονομασίες με τις τεχνοτροπίες αγγειογραφίας.
Ένα άλλο παιχνιδάκι που παίξαμε (με την προσφορά πάλι του μαγαζιού "Εν αρχή οινολόγος") ήταν να βάλουμε μαγνητικά αγγεία και πλέον να βρούμε μόνοι μας τις σωστές ονομασίες.
Ίσως καταντώ κουραστική που αναφέρω συνέχεια το χορηγό μας, όμως αν δεν ήταν αυτός και εγώ (ναι, κι εγώ θεωρώ τον εαυτό μου χορηγό!) αυτό το πρόγραμμα δεν θα είχε αυτή την ποιότητα και τον πλούτο ερεθισμάτων. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα το υπέβαλα και στις χορηγίες του ιδρύματος Λάτση (που αφορούν τα νησιά) και δυστυχώς δεν πέρασε (ούτε ένα πρόγραμμα μουσειακής αγωγής!!). Πραγματικά ένιωσα απογοήτευση. Δεν ξέρω αν του χρόνου θα μπορέσω να διαθέσω το ίδιο χρηματικό ποσό για όποιο πρόγραμμα σκεφτώ. Φέτος δεν ζητήσαμε κυριολεκτικά τίποτε από τους γονείς και προσπαθούμε με ό,τι μπορεί να μας διαθέσει η σχολική επιτροπή και τα αποθέματά μας.
Πάντως, όπως λέει κι ο σοφός λαός "Με ..... δε βάφονται αβγά!!!"