Η σύμβουλός μας, κυρία Μοσχοβάκη, έφτιαξε ένα αποθετήριο ψηφιακού υλικού για την εξ αποστάσεως προσχολική εκπαίδευση στην πλατφόρμα padlet και συμμετέχουν όλα τα νηπιαγωγεία των νομών Σάμου και Χίου. Έτσι οι νηπιαγωγοί Χίου, Σάμου, Ικαρίας, Φούρνων, Θύμαινας, Οινουσσών και Ψαρών ενώσαμε τις ψηφιακές μας δυνάμεις και το αποτέλεσμα μας δικαιώνει.
Συνολικές προβολές σελίδας
14.12.20
27.11.20
16.11.20
Διαδικτυακές Συναντήσεις Υποστήριξης για Γονείς από τον "Φάρο" - 1η Συνάντηση: "Επουλώνοντας τις ψυχικές πληγές του σεισμού"
Το Κέντρο Πρόληψης Π.Ε. Σάμου «Φάρος» σχεδιάζει την υλοποίηση κύκλου διαδικτυακών υποστηρικτικών συναντήσεων για γονείς, θέλοντας να παραμείνει κοντά στην κοινότητά μας και να διευκολύνει την πρόσβαση στις υπηρεσίες και στις δράσεις του μέσα στις παρούσες συνθήκες του γενικού απαγορευτικού και των μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης για την αντιμετώπιση της πανδημίας.
Στόχος των συναντήσεων αυτών είναι η στήριξη των γονιών μέσω ενός κοινού προβληματισμού και της αναζήτησης απαντήσεων σε βασικά και αγωνιώδη ερωτήματα που σχετίζονται με το μεγάλωμα των παιδιών, την επικοινωνία μέσα στην οικογένεια και γενικότερα την φροντίδα της καλής ψυχικής υγείας όλων των μελών της οικογένειας.
Στις
συναντήσεις, οι οποίες θα πραγματοποιούνται μέσω της ηλεκτρονικής
πλατφόρμας Zoom μπορούν να συμμετέχουν γονείς νηπίων,παιδιών κι εφήβων
κι από τα τρία νησιά του νομού μας.
1η Διαδικτυακή Συνάντηση για Γονείς :
«Επουλώνοντας τις… ψυχικές πληγές του σεισμού»
Τετάρτη, 25 Νοεμβρίου, 6.00-7.30 μ.μ.
Η πρώτη συνάντηση αυτού του κύκλου δράσεων θα αφορά στην υποστήριξη των γονιών ώστε να διαχειριστούν τις ψυχολογικές επιπτώσεις του φονικού σεισμού που έπληξε την κοινότητά μας τόσο στα παιδιά όσο και στους ίδιους.
Για τη συμμετοχή στη διαδικτυακή συνάντηση είναι απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής στα τηλέφωνα του «Φάρου», 22730.23443 και 87070-1, καθημερινά, 8.30-2.30 μ.μ. μέχρι τη Δευτέρα,23/11.
Γενικές πληροφορίες για όσους γονείς ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στις συναντήσεις:
- Οι συναντήσεις, διάρκειας 1,5 ώρας, θα πραγματοποιούνται μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας zoom και ο αριθμός των συμμετεχόντων δεν θα υπερβαίνει τα 10 άτομα ώστε να διευκολύνεται η ενεργητική συμμετοχή και η σύνδεση των μελών της ομάδας.
-Η θεματολογία, η μέρα και η ώρα διεξαγωγής κάθε συνάντησης θα ανακοινώνεται έγκαιρα στην ιστοσελίδα, το ιστολόγιο και το facebook του Κέντρου Πρόληψης καθώς και στα τοπικά μ.μ.ε.
- Οι ενδιαφερόμενοι γονείς είναι απαραίτητο να δηλώνουν το ενδιαφέρον τους για συμμετοχή στα τηλέφωνα του «Φάρου», 22730.23443 και 87070-1, καθημερινά, 8.30-2.30 μ.μ.
- Στους γονείς που θα δηλώνουν συμμετοχή θα αποστέλλονται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αναλυτικά όλες οι απαραίτητες πληροφορίες, ακριβείς οδηγίες και ο ηλεκτρονικός σύνδεσμος για τη συνάντηση, ώστε να μπορέσουν να συνδεθούν.
Όλες οι υπηρεσίες του Κέντρου Πρόληψης παρέχονται δωρεάν.
10.11.20
Εκ νέου παράταση διακοπής λειτουργίας σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Σάμου
Με σχετική απόφαση του αντιπεριφερειάρχη Σάμου, κ. Βασίλη Πανουράκη, παρατείνεται η διακοπή λειτουργίας σε όλες τις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, τις μονάδες Ειδικής Αγωγής (ΕΕΕΚ), το Ειδικό Νηπιαγωγείο καθώς και το Ειδικό Δημοτικό του Νομού Σάμου, για το χρονικό διάστημα από Πέμπτη, 12 Νοεμβρίου, έως και την επόμενη Παρασκευή, 20 Νοεμβρίου, για λόγους προστασίας της ανθρώπινης ζωής στην τρέχουσα μετασεισμική δραστηριότητα.
Πηγή: Σαμιακόν Βήμα
7.11.20
Πρακτικές ψυχολικής φροντίδας μετά το σεισμό
Αγαπητοί φίλοι και συνεργάτες του Φάρου,
Μια βδομάδα ακριβώς μετά το σεισμό που έπληξε το νησί μας, προσπαθεί ο καθένας ανάλογα με τους ρόλους και τις θέσεις του να οργανωθεί, να ανασυγκροτηθεί και να συνεχίσει τη ζωή του με βάση τα καινούργια δεδομένα.
Έχοντας σαν βασικό μας μέλημα το πώς θα είμαστε περισσότερο βοηθητικοί και διαθέσιμοι στην τοπική κοινότητα και τις παρούσες ανάγκες της , είμαστε διαθέσιμοι να παρέχουμε υποστήριξη σε όποιον/α το έχει ανάγκη στα τηλέφωνα του Φάρου, 22730-23443&2387070-1, καθημερινά.
Ορισμένες πρακτικές φροντίδας που θα μπορούσαν να φανούν βοηθητικές όσο διαρκεί η άμεση περίοδος μετά την εμπειρία του σεισμού:
· Αυτοφροντίδα : Βασικός στόχος είναι να αισθανθούμε ξανά ασφαλείς και προστατευμένοι. Πρόκειται για μια προσπάθεια δημιουργίας ενός περιβάλλοντος που θα είναι όσο γίνεται ήρεμο, υποστηρικτικό, αισιόδοξο, με διάθεση ελπίδας και φροντίδας σε όσους την έχουν ανάγκη. Επιδιώκουμε να μειωθεί το αρχικό σοκ-στρες , να καλυφθούν οι ανάγκες του εδώ και τώρα, να βρεθεί ένας λειτουργικός τρόπος διαχείρισης και να ενισχυθεί η προσαρμογή στις νέες συνθήκες.
· Έλεγχος –Σταθερότητα: Δε μπορούμε να ξέρουμε τι μας επιφυλάσσει το μέλλον, ούτε τώρα ,ούτε σε κάποια άλλη φάση της ζωής μας. Εστιάζουμε σε αυτά που μπορούμε να ελέγξουμε , σε αυτά που μπορούμε να κάνουμε οι ίδιοι. Όσο μας επιτρέπεται διατηρούμε έναν προγραμματισμό και την συνήθη ρουτίνα μας. Υπάρχουν πολλά που παραμένουν ακόμα σταθερά στη ζωή μας. Αυτοαποτελεσματικότητα: Προσπαθούμε να καταλάβουμε τις άμεσες ανάγκες μας, να ιεραρχήσουμε τα προβλήματα και να προσπαθήσουμε να τα λύσουμε. Χρειάζεται να αισθανθούμε ότι είμαστε σε θέση να βοηθήσουμε τον εαυτό μας .
· Σύνδεση: Διατηρούμε την επαφή με τα αγαπημένα μας πρόσωπα. Αναζητούμε την υποστήριξη των ανθρώπων οι οποίοι μας κάνουν να αισθανόμαστε καλύτερα. Δίνουμε και ζητάμε βοήθεια από τους γύρω μας. Σε μια φυσική καταστροφή εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας και επιδιώκουμε ατομικές και συλλογικές λύσεις.
· Επικοινωνία –Αποδοχή : Δίνουμε χρόνο ώστε να κατανοήσουμε τι έχει συμβεί, επιδιώκουμε να εκφράσουμε τα συναισθήματά μας από το γεγονός, να αφηγηθούμε την ιστορία μας, να αναζητήσουμε υποστήριξη ,παρηγοριά και φροντίδα. Αποδεχόμαστε ότι όλα τα συναισθήματα και οι αντιδράσεις μας , είναι φυσιολογικές και ανθρώπινες.
· Βοηθητικά σημεία για τα παιδιά: Τα ακούμε, τους δίνουμε να καταλάβουν ότι είμαστε πρόθυμοι να απαντήσουμε σε όποιες ερωτήσεις μπορεί να έχουν. Απαντάμε με απλό και ειλικρινή τρόπο. Διορθώνουμε παρανοήσεις που μπορεί να έχουν συμβεί. Τους δίνουμε να καταλάβουν ότι όσα αισθάνονται είναι φυσιολογικά. Κάποια παιδιά μπορεί να φαίνονται καλά, ενώ την ίδια στιγμή να βιώνουν μεγάλες εσωτερικές εντάσεις.
Φροντίζουμε ώστε τα παιδιά να αισθάνονται ασφαλή. Για ένα διάστημα μπορεί το παιδί να μη θέλει να απομακρυνθεί από το γονιό, δίνουμε χρόνο και προσπαθούμε να καθησυχάσουμε το παιδί. Διατηρούμε τη καθημερινή δραστηριότητα του παιδιού, όσο είναι δυνατόν. Δίνουμε προσοχή στο τι βλέπουν και στο τι ακούνε τα παιδιά μετά τη φυσική καταστροφή. Γινόμαστε θετικό παράδειγμα ως προς το τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε την ίδια τη φυσική καταστροφή και τις συνέπειές της. Εκπαιδεύουμε το παιδί και οργανώνουμε μαζί ένα σχέδιο ασφάλειας για το μέλλον.
Αναγνωρίζουμε στον εαυτό μας και στο παιδί ότι τα καταφέραμε!
4.11.20
Κλειστά όλα τα σχολεία στο Νομό Σάμου μέχρι και 11/11/20
Με απόφαση του αντιπεριφερειάρχη Σάμου, κ. Βασίλη Πανουράκη, θα παραμείνουν κλειστά τα σχολεία του νομού. Νηπιαγωγεία, δημοτικά σχολεία, γυμνάσια και λύκεια σε Σάμο, Ικαρία και Φούρνους.
.
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- 1-100 (10)
- 12 ΘΕΟΙ (15)
- 1821 (8)
- 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ (16)
- 5 ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ (14)
- ΑΓΓΛΙΚΑ (1)
- ΑΓΩΓΗ ΚΑΤΑΠΙΕΖΟΜΕΝΟΥ (76)
- ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ - ΔΙΑΤΡΟΦΗ (18)
- ΑΜΕΑ (38)
- ΑΠΟΚΡΙΕΣ (4)
- ΑΡΘΡΑ (3)
- ΑΡΧΗ ΧΡΟΝΙΑΣ (58)
- Ασημάκης (4)
- ΒΑΝ ΓΚΟΓΚ (1)
- ΒΑΤΡΑΧΟΣ - ΒΕΛΘΟΥΙΣ (23)
- ΒΙΒΛΙΑ (28)
- ΒΡΑΒΕΙΑ (12)
- ΓΑΪΤΗΣ (21)
- ΓΗ (3)
- ΓΡΑΦΗ-ΑΝΑΓΝΩΣΗ (207)
- ΓΩΝΙΕΣ-ΤΑΞΗ (138)
- ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ (7)
- ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ (48)
- ΔΙΑΣΤΗΜΑ (22)
- ΔΟΝΤΙΑ (16)
- ΕΑΥΤΟΣ (97)
- ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ (107)
- ΕΙΡΗΝΗ (1)
- ΕΛΜΕΡ (4)
- ΕΝΤΟΜΑ (21)
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ (9)
- ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ (1)
- ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ (177)
- ΕΠΟΧΕΣ (18)
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (9)
- ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ (3)
- ΕΥΡΩΠΗ (1)
- ΖΩΑ (14)
- Η βαλίτσα των γενναίων (2)
- ΗΜΕΡΑ ΒΙΒΛΙΟΥ (21)
- ΗΜΕΡΑ ΜΗΤΕΡΑΣ (7)
- ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ (10)
- ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (10)
- ΘΕΟΦΙΛΟΣ (5)
- ΚΑΙΡΟΣ (7)
- ΚΛΑΣΜΑΤΑ (3)
- ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ (1)
- ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΝΤΑ ΒΙΝΤΣΙ (24)
- ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ-ΦΥΤΑ (5)
- ΛΥΚΟΣ (29)
- ΛΥΚΟΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ (20)
- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (252)
- ΜΙΚΡΟΜΑΘΗΜΑΤΑ Η/Υ (2)
- ΜΟΝΑ ΛΙΖΑ (30)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ (92)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΑΓΑΛΜΑΤΑ (5)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΑΓΓΕΙΑ (7)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΑΚΡΟΠΟΛΗ (13)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΚΙΟΝΕΣ (3)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΜΙΝΩΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (4)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΜΥΚΗΝΑΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (1)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΣΑΜΟΣ (11)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ: ΚΥΚΛΑΔΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (10)
- ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ (13)
- ΝΕΡΟ (9)
- Ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ (24)
- Ο ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΥΚΟΣ (1)
- ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟ (7)
- ΟΝΟΜΑ (6)
- ΠΑΙΔΙΚΟ ΠΕΝΘΟΣ (5)
- ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ (4)
- ΠΑΣΧΑ (4)
- ΠΕΑΑ (ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ) (6)
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (81)
- ΠΟΙΗΣΗ (25)
- ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ (16)
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΙΚΡΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ (48)
- ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ (31)
- ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ-ΠΟΛΕΜΟΣ (15)
- ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ (7)
- ΣΕΙΣΜΟΣ (11)
- ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (99)
- ΣΧΗΜΑΤΑ (10)
- ΣΩΜΑ (28)
- το πολύχρωμο ψαράκι (3)
- ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ (18)
- ΤΠΕ (39)
- ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ (62)
- ΦΡΙΚΑΝΤΕΛΑ (17)
- ΦΩΝΗΕΝΤΑ-ΣΥΜΦΩΝΑ (56)
- ΦΩΤΙΑ (14)
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ (31)
- ΧΡΩΜΑΤΑ (3)
- ANTIBULLYING (11)
- Bee bot (15)
- code week (5)
- ERIC CARLE (16)
- LAPBOOKS (16)
- PENNART: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (10)
- PORTFOLIO (29)
- STEAM (11)
- STEM (30)
- THE KISSING HAND (15)