Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ

Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ
Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ

24.1.16

Νέα γωνιά μαθηματικών 2

Φέτος θέλω να δώσω περισσότερη έμφαση και στη γεωμετρία. Μια καλή αρχή είναι ο γεωπίνακας. Η αλήθεια είναι πως εγώ τον είχα από το διδασκαλείο αλλά δεν τον είχα χρησιμοποιήσει. Φέτος τον ξεκίνησα και πήγε πολύ καλά. Tα σχήματα για το γεωπίνακα τα κατεβάζετε από εδώ και εδώ. Χρωματιστά γερά φωσφοριζέ λαστιχάκια μπορείτε να βρείτε παντού!


Έπειτα έχω βάλει στα ντοσιέ πλαστικοποιημένα τα παρακάτω φύλλα: (https://gr.pinterest.com/baharbakkal/geoboards/)




Δε θυμάμαι που το βρήκα αλλά δεν είναι και δύσκολο να κατασκευαστεί (σόρι!)
Το παραπάνω μας το έδωσε η σχ. σύμβουλος των δασκάλων κ. Κρεμμυδιώτη, μάλλον το βρήκε εδώ:

 http://pythagoreionip.blogspot.gr/2015/10/sensory-bottles.html
Και ένα δικό μου παιχνίδι: κουταλάκια ανθρωπάκια που κάτω από την ποδιά τους κρύβουν αριθμούς. Παίζουν 2 παιδιά. Τραβάει ένας ένα κουταλάκι και προσπαθεί να μαντέψει ποιος αριθμός είναι από κάτω (1-20). Αν το βρει το κρατά. Στο τέλος κερδίζει αυτός με τα περισσότερα κουταλάκια!




 http://nipiagogeioneapolis.blogspot.gr/2015/11/blog-post_19.html
(ατομικές αριθμογραμμές και αλφαβητογραμμές για βοήθεια)
 
Λόγω έλλειψης χώρου το κινητό επιπλάκι (μανάβης) μου φάνηκε πρακτικό για τη γωνιά στο έδαφος κάτω από την αγαπημένη μας κρεμαστρούλα!

 https://www.scholastic.com/titles/chasingvermeer/pentominoes.pdf
 http://ideesgiadaskalous.blogspot.gr/2014/05/polixromi-arithmogrammi-os-to-100.html
 http://www.sparklebox.co.uk/3961-3970/sb3964.html#.Vpf1i1K538Q
και αυτοκόλλητες βούλες. Στόχος το  "subitizing"
http://pythagoreionip.blogspot.gr/2015/03/blog-post_25.html
 Δωράκι από Άρι, πρέπει να βρουν τα ρούχα που φορά το κάθε παιδί.
 http://dessinemoiunehistoire.net/modeles-jeu-tangram/
 http://www.playdoughtoplato.com/lego-patterns-cards/ 
 http://www.mathcoachscorner.com/2015/01/developing-partwhole-thinking/
 Αυτές τις συμπληρώνουμε με καπάκια με αριθμούς
 http://www.zaubette.fr/le-chiffre-manquant-jusqu-a-10-a119772060
 http://pythagoreionip.blogspot.gr/2016/01/portfolio_11.html
https://docs.google.com/file/d/0B_wlnPzXZBUZVEdyZmN6MDVVNDQ/preview
 http://www.classroomfreebiestoo.com/2012/04/developing-number-sense.html

 http://laeduteca.blogspot.com.es/2013/06/club-de-ideas-rueda-de-la-suma.html

 http://jdaniel4smom.com/

Δυστυχώς αυτά δε μπορώ να βρω που τα ανακάλυψα για να βάλω το σύνδεσμο.
 Αν το βρω θα το συμπληρώσω.





10 σχόλια:

  1. Εισαι πραγματικα απιστευτη !!!!! Σε χιλιοευχαριστουμε !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστούμε πολύ !!! Καλό Σαββατοκύριακο! Πολλά Φιλιά! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αυτή δεν είναι γωνιά μαθηματικών είναι πανεπιστημίου!! χιχι!! τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειες ιδέες! Μπράβο Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χα χα!!! Ευχαριστώ πολύ!!! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ενταξει, Υποκλίνομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. JA Ja con esto no hay problema del idioma.
    Precioso. Un besico.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ¡Claro!Ja Ja! Las matemáticas son un lenguaje internacional !!! ;)

      Διαγραφή
  8. φοβερές ιδέες ....αλλά και το δικό σου κουταλοπαιχνιδάκι .....απίθανο !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ