Φέτος θέλω να δώσω περισσότερη έμφαση και στη γεωμετρία.
Μια καλή αρχή είναι ο γεωπίνακας. Η αλήθεια είναι πως εγώ τον είχα από
το διδασκαλείο αλλά δεν τον είχα χρησιμοποιήσει. Φέτος τον ξεκίνησα και
πήγε πολύ καλά. Tα σχήματα για το γεωπίνακα τα κατεβάζετε από εδώ και εδώ. Χρωματιστά γερά φωσφοριζέ λαστιχάκια μπορείτε να βρείτε παντού!
Έπειτα έχω βάλει στα ντοσιέ πλαστικοποιημένα τα παρακάτω φύλλα: (https://gr.pinterest.com/baharbakkal/geoboards/)
http://pythagoreionip.blogspot.gr/2015/10/sensory-bottles.html
http://nipiagogeioneapolis.blogspot.gr/2015/11/blog-post_19.html
(ατομικές αριθμογραμμές και αλφαβητογραμμές για βοήθεια)
https://www.scholastic.com/titles/chasingvermeer/pentominoes.pdf
http://ideesgiadaskalous.blogspot.gr/2014/05/polixromi-arithmogrammi-os-to-100.html
http://www.sparklebox.co.uk/3961-3970/sb3964.html#.Vpf1i1K538Q
και αυτοκόλλητες βούλες. Στόχος το "subitizing"
http://pythagoreionip.blogspot.gr/2015/03/blog-post_25.html
Δωράκι από Άρι, πρέπει να βρουν τα ρούχα που φορά το κάθε παιδί.
http://dessinemoiunehistoire.net/modeles-jeu-tangram/
http://www.playdoughtoplato.com/lego-patterns-cards/
http://www.mathcoachscorner.com/2015/01/developing-partwhole-thinking/
Αυτές τις συμπληρώνουμε με καπάκια με αριθμούς
http://www.zaubette.fr/le-chiffre-manquant-jusqu-a-10-a119772060
http://pythagoreionip.blogspot.gr/2016/01/portfolio_11.html
https://docs.google.com/file/d/0B_wlnPzXZBUZVEdyZmN6MDVVNDQ/preview
http://www.classroomfreebiestoo.com/2012/04/developing-number-sense.html
http://laeduteca.blogspot.com.es/2013/06/club-de-ideas-rueda-de-la-suma.html
http://jdaniel4smom.com/
Δυστυχώς αυτά δε μπορώ να βρω που τα ανακάλυψα για να βάλω το σύνδεσμο.
Αν το βρω θα το συμπληρώσω.
Δε θυμάμαι που το βρήκα αλλά δεν είναι και δύσκολο να κατασκευαστεί (σόρι!)
Το παραπάνω μας το έδωσε η σχ. σύμβουλος των δασκάλων κ. Κρεμμυδιώτη, μάλλον το βρήκε εδώ:
Και ένα δικό μου παιχνίδι: κουταλάκια ανθρωπάκια που κάτω από την ποδιά τους κρύβουν αριθμούς. Παίζουν 2 παιδιά. Τραβάει ένας ένα κουταλάκι και προσπαθεί να μαντέψει ποιος αριθμός είναι από κάτω (1-20). Αν το βρει το κρατά. Στο τέλος κερδίζει αυτός με τα περισσότερα κουταλάκια!
http://nipiagogeioneapolis.blogspot.gr/2015/11/blog-post_19.html
(ατομικές αριθμογραμμές και αλφαβητογραμμές για βοήθεια)
Λόγω έλλειψης χώρου το κινητό επιπλάκι (μανάβης) μου φάνηκε πρακτικό για τη γωνιά στο έδαφος κάτω από την αγαπημένη μας κρεμαστρούλα!
http://ideesgiadaskalous.blogspot.gr/2014/05/polixromi-arithmogrammi-os-to-100.html
http://www.sparklebox.co.uk/3961-3970/sb3964.html#.Vpf1i1K538Q
και αυτοκόλλητες βούλες. Στόχος το "subitizing"
http://pythagoreionip.blogspot.gr/2015/03/blog-post_25.html
Δωράκι από Άρι, πρέπει να βρουν τα ρούχα που φορά το κάθε παιδί.
http://dessinemoiunehistoire.net/modeles-jeu-tangram/
http://www.playdoughtoplato.com/lego-patterns-cards/
http://www.mathcoachscorner.com/2015/01/developing-partwhole-thinking/
Αυτές τις συμπληρώνουμε με καπάκια με αριθμούς
http://www.zaubette.fr/le-chiffre-manquant-jusqu-a-10-a119772060
http://pythagoreionip.blogspot.gr/2016/01/portfolio_11.html
https://docs.google.com/file/d/0B_wlnPzXZBUZVEdyZmN6MDVVNDQ/preview
http://www.classroomfreebiestoo.com/2012/04/developing-number-sense.html
http://jdaniel4smom.com/
Δυστυχώς αυτά δε μπορώ να βρω που τα ανακάλυψα για να βάλω το σύνδεσμο.
Αν το βρω θα το συμπληρώσω.
Εισαι πραγματικα απιστευτη !!!!! Σε χιλιοευχαριστουμε !!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε πολύ !!! Καλό Σαββατοκύριακο! Πολλά Φιλιά! ;)
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτή δεν είναι γωνιά μαθηματικών είναι πανεπιστημίου!! χιχι!! τα φιλιά μου!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέλειες ιδέες! Μπράβο Μαρία!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧα χα!!! Ευχαριστώ πολύ!!! Καλή εβδομάδα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνταξει, Υποκλίνομαι!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώωωωω! Καλό ΣΒΚ!
ΔιαγραφήJA Ja con esto no hay problema del idioma.
ΑπάντησηΔιαγραφήPrecioso. Un besico.
¡Claro!Ja Ja! Las matemáticas son un lenguaje internacional !!! ;)
Διαγραφήφοβερές ιδέες ....αλλά και το δικό σου κουταλοπαιχνιδάκι .....απίθανο !!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή