Τα νηπιαγωγεία τέλη της προηγούμενης χρονιάς πήραμε κάποιον εξοπλισμό. Εμείς εκτός των άλλων πήραμε στο σχολείο και ρομποτική μέλισσα. Στο πως να τη χρησιμοποιήσω φέτος πήρα πάρα πολλές ιδέες από τα προγράμματα που είδα της Αριάδνης Ευαγγελοπούλου και της Έφης Μπακή. Τις ευχαριστώ και τις δύο γιατί με βοήθησαν αλλά και με ενέπνευσαν. 😊
Ο Πιπ, η αγαπημένη μασκότ (βάτραχος)
της τάξης μας, από τις πρώτες μέρες του σχολείου, μας έφερε ένα δώρο:
τη ρομποτική μελισσούλα. Την επεξεργαστήκαμε, μάθαμε τι μπορεί να κάνει
και έπειτα ήρθε η ώρα να παίξουμε μαζί της. Το κάθε παιδί κλήθηκε να
οδηγήσει τη μέλισσα στο δικό του αρχικό γράμμα από το όνομά του. Μας βοήθησε πολύ το πλαστικό πλέγμα που είχα πάνω από τις εικόνες, με σχεδιασμένα τετράγωνα 15Χ15, έτσι μέτραγαν πιο εύκολα τα βήματα.
Μετά το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας, ζωγραφίσαμε ελεύθερα τη μελισσούλα και γράψαμε το όνομά της σε φύλλο χαρτί.
Το κάθε παιδί πρώτα έβρισκε
το γράμμα του και τον ήχο του, ύστερα έδειχνε ποια διαδρομή ήθελε να
ακολουθήσει και μετρούσαμε όλοι μαζί τα βήματα και τις κινήσεις (π.χ.
μία στροφή) που πρέπει να βάλει. Στο τέλος το κάθε παιδί έπρεπε να
καθαρίσει τη μνήμη και να βάλει τη μέλισσα ξανά στην αρχική της θέση. Έχουμε αποφασίσει πως η μέλισσα θα μπαίνει πάντα στην ίδια θέση (για αρχή τουλάχιστον).
Ύστερα ψάχναμε να βρούμε πως θα τη βγάλουμε τη μέλισσα.
Ακούστηκαν πολλά ονόματα όπως: Μαρούλα, Κιτρινούλα, Μελισσούλα, Κιμέλ
(ΚΙτρινη ΜΕΛισσα. Μετά από 2 ψηφοφορίες κέρδισε το όνομα Κιμέλ γιατί δεν
ήταν ούτε αγόρι, ούτε κορίτσι κι αυτό άρεσε περισσότερο στα παιδιά.Μετά το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας, ζωγραφίσαμε ελεύθερα τη μελισσούλα και γράψαμε το όνομά της σε φύλλο χαρτί.