Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους. Το "Πυθαγόρειο Νηπιαγωγείο" είναι μία ιδέα. Αυτή η ιδέα μπορεί να ανθίσει σε όποιο σχολείο και να βρεθεί!

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

9.2.21

Ενέργειες – βήματα για την υλοποίηση της απόφασης του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για κήρυξη απεργίας αποχής από τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο 4692/2020 (ΦΕΚ 12 Ιουνίου 2020) καθώς και από την Υπουργική Απόφαση «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο»



Αρ. Πρωτ. 1334

Αθήνα 8/2/2021

Προς

Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

 

Θέμα: Ενέργειες – βήματα για την υλοποίηση της απόφασης του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για κήρυξη απεργίας αποχής από τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο 4692/2020 (ΦΕΚ 12 Ιουνίου 2020) καθώς και από την Υπουργική Απόφαση «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο»

                Το Δ.Σ της Δ.Ο.Ε. σε συνέχεια και υλοποίηση της απόφασής του για κήρυξη απεργίας-αποχής από τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο 4692/2020 (ΦΕΚ 12 Ιουνίου 2020) καθώς και από την Υπουργική Απόφαση «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο», στη χθεσινή του συνεδρίαση αποφάσισε τα παρακάτω βήματα:

1.        Σήμερα, Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2021, επιδίδει στο Υπουργείο Παιδείας και στο Ελληνικό Δημόσιο εξώδικη γνωστοποίηση της απεργίας-αποχής, δηλώνοντας, έτσι, επίσημα την κήρυξή της.

2.       Στο πλαίσιο αυτό, καλεί τους συναδέλφους να συμμετέχουν δυναμικά στην απεργία-αποχή της Δ.Ο.Ε. αποτρέποντας την υλοποίηση της αντιδραστικής αξιολόγησης και συγκεκριμένα:

  • Τους συναδέλφους διευθυντές, τις διευθύντριες, προϊσταμένους και προϊστάμενες, πριν την έναρξη της ειδικής συνεδρίασης του Συλλόγου Διδασκόντων για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, να δηλώσουν τη συμμετοχή τους στην απεργία-αποχή και ότι δεν συμμετέχουν σε καμία αξιολογική διαδικασία.
  • Τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς-μέλη των Συλλόγων Διδασκόντων να δηλώσουν, πριν την έναρξη της διαδικασίας της ειδικής συνεδρίασης, ότι συμμετέχουν στην απεργία-αποχή.  Έτσι διαπιστώνεται η αδυναμία πραγματοποίησης της Ειδικής Συνεδρίασης ελλείψει απαρτίας λόγω συμμετοχής της πλειοψηφίας ή του συνόλου των εκπαιδευτικών στην νομίμως κηρυγμένη απεργία αποχή της ΔΟΕ από κάθε αξιολογική διαδικασία που προβλέπεται στην Υ.Α. 6603/ΓΔ4/20-1-2021  (συγκρότηση ομάδων δράσης, συνεδρίαση για τη σύνταξη έκθεσης «Εσωτερικής και Εξωτερικής Αξιολόγησης», κλπ.)d
  • Η δήλωση αυτή, όλων των παραπάνω θα γίνεται σε ειδικό έντυπο που θα καταθέτουν συλλογικά οι συνάδελφοι (σας αποστέλλεται συνημμένα), για να γίνεται σαφής η συμμετοχή τους στην απεργία-αποχή. Η παραπάνω δήλωση θωρακίζει τους συναδέλφους με την κάλυψη που προσφέρει η συμμετοχή σε μια νομικά κατοχυρωμένη ενέργεια και αρκεί να  καταχωρείται στο πρωτόκολλο του σχολείου.
  • Οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών επικοινωνούν με τους Συλλόγους Διδασκόντων, οι οποίοι ενημερώνουν για τη συμμετοχή τους στην απεργία - αποχή.
  • Υπενθυμίζουμε ότι η αποχή των εκπαιδευτικών από συγκεκριμένα καθήκοντα προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.1264/1982, όπως αυτές gέχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτικώς Δ.Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη, συνταγματικά κατοχυρωμένη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας η οποία καλύπτει τους συμμετέχοντες από κάθε πειθαρχική ευθύνη. Με βάση την εμπειρία της απεργίας – αποχής στο υπόλοιπο Δημόσιο, δεν προκύπτει, με τα υπάρχοντα δεδομένα, οικονομική επίπτωση για τους συμμετέχοντες.
  • Με βάση το θεσμικό πλαίσιο για τη λειτουργία του Συλλόγου Διδασκόντων για να υπάρχει απαρτία στο όργανο, πρέπει οι παρόντες να είναι περισσότεροι από τους απόντες. Οι συνάδελφοι που συμμετέχουν στην απεργία-αποχή θεωρούνται απόντες, με αποτέλεσμα στην έναρξη της συνεδρίασης να τίθεται θέμα απαρτίας του Συλλόγου Διδασκόντων. Εάν δεν υπάρχει απαρτία (συμμετέχουν, δηλαδή, οι περισσότεροι συνάδελφοι στην απεργία-αποχή), η συνεδρίαση δεν πραγματοποιείται και δεν συντάσσεται σχετικό πρακτικό στο Βιβλίο πρακτικών του Συλλόγου Διδασκόντων. Αν ο Διευθυντής επιμείνει στην καταγραφή πρακτικού στο βιβλίο πρακτικών, παρά την έλλειψη απαρτίας, τότε οι συνάδελφοι υποβάλλουν εκ νέου τη δήλωση συμμετοχής στην απεργία- αποχή, ζητούν την καταχώρηση της και αποχωρούν από την διαδικασία. Εάν υπάρχει απαρτία, οι συμμετέχοντες στην απεργία-αποχή απαιτούν να καταχωρηθεί το περιεχόμενο της δήλωσης, ως άποψή τους, στο βιβλίο πρακτικών, ώστε να γίνεται σαφής η συμμετοχή τους στην απεργία-αποχή και να μην υποχρεωθούν στη συμμετοχή τους στην αξιολογική διαδικασία (συγκρότηση ομάδων εργασίας, συνεδρίαση για τη σύνταξη έκθεσης «Εσωτερικής και Εξωτερικής Αξιολόγησης», κλπ.).

3.      Τις αμέσως επόμενες ημέρες, διοργανώνονται από το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ενημερωτικές τηλεδιασκέψεις, σε επίπεδο περιφέρειας, ώστε οι συνάδελφοι να ενημερωθούν πλήρως για το περιεχόμενο των νομοθετημάτων και τις επιδιώξεις της κυβέρνησης, σχετικά με την εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων, κάτι που καλούνται να πράξουν και οι Σ.Ε.Π.Ε. όλης της χώρας σε συνεργασία με το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., ώστε, όπου είναι εφικτό, να εξασφαλίζεται η συμμετοχή και μελών του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.

Συνάδελφοι,

ο αγώνας για την αποτροπή της εφαρμογής της αντιδραστικής αξιολόγησης που επιβάλλει η κυβέρνηση εν μέσω πανδημίας, άρχισε, κλιμακώνεται και θα είναι νικηφόρος. Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. θα αποφασίζει όλες τις απαιτούμενες δράσεις, θα ενημερώνει άμεσα τους εκπαιδευτικούς και θα τους δίνει, νομικά κατοχυρωμένες, κατευθύνσεις, ώστε να μην υλοποιηθούν τα σχέδια της Κυβέρνησης. Τη μάχη θα τη δώσουμε οργανωμένα, συλλογικά, μαζικά και μαχητικά. Συμμετέχουν όλες και όλοι στην απεργία-αποχή.

 

ΔΗΛΩΣΗ

Με την παρούσα δηλώνουμε ότι συμμετέχουμε στην απεργία- αποχή που έχει προκηρύξει η Δ.Ο.Ε., από κάθε ενέργεια που συνδέεται με το σύστημα αξιολόγησης, το οποίο προωθείται εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με την υπ’ αρ. 6603/ΓΔ4/20-1-2021 απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο»  (Φ.Ε.Κ. Β 140/20-1-2021) σε συνδυασμό με τις διατάξεις των άρθρων 33, 34 και 35 του ν. 4692/2020 «Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις» (Α΄ 111).

 

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ


 

 

14.12.20

Αποθετήριο Ψηφιακού υλικού

Η σύμβουλός μας, κυρία Μοσχοβάκη, έφτιαξε ένα αποθετήριο ψηφιακού υλικού για την εξ αποστάσεως προσχολική εκπαίδευση στην πλατφόρμα padlet και συμμετέχουν όλα τα νηπιαγωγεία των νομών Σάμου και Χίου. Έτσι οι νηπιαγωγοί Χίου, Σάμου, Ικαρίας, Φούρνων, Θύμαινας, Οινουσσών και Ψαρών ενώσαμε τις ψηφιακές μας δυνάμεις και το αποτέλεσμα μας δικαιώνει.

Έγινε με το Padlet

16.11.20

Διαδικτυακές Συναντήσεις Υποστήριξης για Γονείς από τον "Φάρο" - 1η Συνάντηση: "Επουλώνοντας τις ψυχικές πληγές του σεισμού"

 Το Κέντρο Πρόληψης Π.Ε. Σάμου «Φάρος» σχεδιάζει την υλοποίηση κύκλου διαδικτυακών υποστηρικτικών συναντήσεων για γονείς, θέλοντας να παραμείνει κοντά στην κοινότητά μας και να διευκολύνει την  πρόσβαση στις υπηρεσίες και στις δράσεις του μέσα στις παρούσες συνθήκες του γενικού απαγορευτικού και των μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης για την αντιμετώπιση της πανδημίας.

Στόχος των συναντήσεων αυτών είναι η στήριξη των γονιών μέσω ενός κοινού προβληματισμού και της αναζήτησης απαντήσεων σε βασικά και αγωνιώδη ερωτήματα που σχετίζονται με το μεγάλωμα των παιδιών, την επικοινωνία μέσα στην οικογένεια και γενικότερα την φροντίδα της καλής ψυχικής υγείας όλων των μελών της οικογένειας. 

Στις συναντήσεις, οι οποίες θα πραγματοποιούνται μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Zoom μπορούν να συμμετέχουν γονείς νηπίων,παιδιών κι εφήβων κι από τα τρία νησιά του νομού μας.

1η Διαδικτυακή Συνάντηση για Γονείς :

«Επουλώνοντας τις… ψυχικές πληγές του σεισμού»

 Τετάρτη, 25 Νοεμβρίου, 6.00-7.30 μ.μ.

Η πρώτη συνάντηση αυτού του κύκλου δράσεων θα αφορά στην υποστήριξη των γονιών ώστε να διαχειριστούν τις ψυχολογικές επιπτώσεις του φονικού σεισμού που έπληξε την κοινότητά μας τόσο στα παιδιά όσο και στους ίδιους.

Για τη συμμετοχή στη διαδικτυακή συνάντηση είναι απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής στα τηλέφωνα του «Φάρου», 22730.23443 και 87070-1, καθημερινά, 8.30-2.30 μ.μ. μέχρι τη Δευτέρα,23/11.

 

Γενικές πληροφορίες για όσους γονείς ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στις συναντήσεις:

- Οι συναντήσεις, διάρκειας 1,5 ώρας, θα πραγματοποιούνται μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας zoom και ο αριθμός των συμμετεχόντων δεν θα υπερβαίνει τα 10 άτομα ώστε να διευκολύνεται η ενεργητική συμμετοχή και η σύνδεση των μελών της ομάδας.

-Η θεματολογία, η μέρα και η ώρα διεξαγωγής κάθε συνάντησης θα ανακοινώνεται έγκαιρα στην ιστοσελίδα, το ιστολόγιο και το facebook του Κέντρου Πρόληψης καθώς και στα τοπικά μ.μ.ε.

- Οι ενδιαφερόμενοι γονείς είναι απαραίτητο να δηλώνουν το ενδιαφέρον τους για συμμετοχή στα τηλέφωνα του «Φάρου», 22730.23443 και 87070-1, καθημερινά, 8.30-2.30 μ.μ.

- Στους γονείς που θα δηλώνουν συμμετοχή θα αποστέλλονται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αναλυτικά όλες οι απαραίτητες πληροφορίες, ακριβείς οδηγίες και ο ηλεκτρονικός σύνδεσμος για τη συνάντηση, ώστε να μπορέσουν να συνδεθούν.

Όλες οι υπηρεσίες του Κέντρου Πρόληψης παρέχονται δωρεάν.

Πηγή

10.11.20

Εκ νέου παράταση διακοπής λειτουργίας σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Σάμου

 Με σχετική απόφαση του αντιπεριφερειάρχη Σάμου, κ. Βασίλη Πανουράκη, παρατείνεται η διακοπή λειτουργίας σε όλες τις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, τις μονάδες Ειδικής Αγωγής (ΕΕΕΚ), το Ειδικό Νηπιαγωγείο καθώς και το Ειδικό Δημοτικό του Νομού Σάμου, για το χρονικό διάστημα από Πέμπτη, 12 Νοεμβρίου, έως και την επόμενη Παρασκευή, 20 Νοεμβρίου, για λόγους προστασίας της ανθρώπινης ζωής στην τρέχουσα μετασεισμική δραστηριότητα.

Πηγή: Σαμιακόν Βήμα

 

7.11.20

Βίντεο για το σεισμό

 






Πρακτικές ψυχολικής φροντίδας μετά το σεισμό

 

Αγαπητοί φίλοι και συνεργάτες  του Φάρου,

Μια βδομάδα ακριβώς μετά το σεισμό που έπληξε το νησί μας, προσπαθεί ο καθένας ανάλογα με τους  ρόλους  και  τις  θέσεις  του  να  οργανωθεί, να ανασυγκροτηθεί και να συνεχίσει τη ζωή του με βάση τα καινούργια δεδομένα.

Έχοντας σαν βασικό μας  μέλημα  το   πώς θα είμαστε περισσότερο βοηθητικοί και διαθέσιμοι στην τοπική κοινότητα και τις παρούσες ανάγκες της , είμαστε διαθέσιμοι να παρέχουμε υποστήριξη σε όποιον/α το έχει ανάγκη στα τηλέφωνα του  Φάρου, 22730-23443&2387070-1, καθημερινά.

 

Ορισμένες πρακτικές φροντίδας  που θα μπορούσαν να φανούν βοηθητικές  όσο διαρκεί η  άμεση περίοδος   μετά   την εμπειρία του σεισμού:

 

·         Αυτοφροντίδα :  Βασικός στόχος  είναι να αισθανθούμε  ξανά  ασφαλείς  και προστατευμένοι. Πρόκειται για μια προσπάθεια δημιουργίας ενός περιβάλλοντος που θα είναι όσο γίνεται ήρεμο, υποστηρικτικό, αισιόδοξο, με διάθεση ελπίδας και φροντίδας σε όσους την έχουν ανάγκη.  Επιδιώκουμε να μειωθεί το αρχικό σοκ-στρες , να καλυφθούν οι ανάγκες του εδώ και τώρα, να βρεθεί ένας  λειτουργικός τρόπος διαχείρισης και να ενισχυθεί η προσαρμογή στις νέες συνθήκες.

·          Έλεγχος –Σταθερότητα: Δε  μπορούμε να ξέρουμε τι μας επιφυλάσσει το μέλλον, ούτε τώρα ,ούτε σε κάποια άλλη φάση της ζωής μας. Εστιάζουμε σε αυτά που μπορούμε να ελέγξουμε , σε αυτά που μπορούμε να κάνουμε οι ίδιοι. Όσο μας επιτρέπεται διατηρούμε έναν προγραμματισμό  και την συνήθη ρουτίνα μας. Υπάρχουν πολλά που παραμένουν ακόμα  σταθερά στη ζωή μας. Αυτοαποτελεσματικότητα: Προσπαθούμε να καταλάβουμε τις άμεσες ανάγκες μας, να ιεραρχήσουμε τα προβλήματα και να προσπαθήσουμε να τα λύσουμε. Χρειάζεται να αισθανθούμε ότι είμαστε σε θέση να βοηθήσουμε τον εαυτό μας .

·         Σύνδεση: Διατηρούμε την επαφή με τα αγαπημένα μας πρόσωπα. Αναζητούμε την υποστήριξη των ανθρώπων  οι οποίοι μας  κάνουν να αισθανόμαστε καλύτερα. Δίνουμε και ζητάμε βοήθεια από τους γύρω μας. Σε μια φυσική καταστροφή εκφράζουμε την αλληλεγγύη  μας  και επιδιώκουμε ατομικές και συλλογικές λύσεις.   

·         Επικοινωνία –Αποδοχή : Δίνουμε χρόνο ώστε να κατανοήσουμε τι έχει συμβεί, επιδιώκουμε να εκφράσουμε τα συναισθήματά μας  από το γεγονός, να αφηγηθούμε την ιστορία μας, να αναζητήσουμε  υποστήριξη ,παρηγοριά και φροντίδα. Αποδεχόμαστε ότι όλα  τα συναισθήματα και οι αντιδράσεις μας , είναι φυσιολογικές και ανθρώπινες.

 

 

·         Βοηθητικά σημεία για τα παιδιά: Τα ακούμε, τους  δίνουμε  να καταλάβουν ότι είμαστε πρόθυμοι να απαντήσουμε σε όποιες ερωτήσεις μπορεί  να έχουν. Απαντάμε με απλό  και ειλικρινή τρόπο. Διορθώνουμε παρανοήσεις  που μπορεί να έχουν συμβεί. Τους δίνουμε να καταλάβουν ότι όσα αισθάνονται είναι φυσιολογικά. Κάποια παιδιά μπορεί να φαίνονται καλά, ενώ την ίδια στιγμή να βιώνουν μεγάλες εσωτερικές εντάσεις.

 Φροντίζουμε ώστε τα παιδιά να αισθάνονται ασφαλή. Για ένα διάστημα μπορεί το παιδί να μη θέλει να απομακρυνθεί από το γονιό, δίνουμε χρόνο και  προσπαθούμε να καθησυχάσουμε το παιδί. Διατηρούμε τη καθημερινή δραστηριότητα του παιδιού, όσο είναι δυνατόν. Δίνουμε προσοχή στο τι βλέπουν και στο τι ακούνε τα παιδιά μετά τη φυσική καταστροφή. Γινόμαστε θετικό παράδειγμα ως προς το τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε την ίδια τη φυσική καταστροφή και  τις συνέπειές της. Εκπαιδεύουμε το παιδί και οργανώνουμε μαζί  ένα σχέδιο ασφάλειας για το μέλλον.

 

Αναγνωρίζουμε στον εαυτό μας και στο παιδί ότι  τα καταφέραμε!

 
--

4.11.20

Κλειστά όλα τα σχολεία στο Νομό Σάμου μέχρι και 11/11/20

Με απόφαση του αντιπεριφερειάρχη Σάμου, κ. Βασίλη Πανουράκη, θα παραμείνουν κλειστά τα σχολεία του νομού. Νηπιαγωγεία, δημοτικά σχολεία, γυμνάσια και λύκεια σε Σάμο, Ικαρία και Φούρνους. 


Η λειτουργία τους, αν γίνονταν από αύριο Πέμπτη, θα συναντούσε αρκετά εμπόδια, αφού πέραν των προβλημάτων που υπάρχουν σε ορισμένα κτήρια και θα απαιτηθούν εργασίες αποκατάστασης, μετά την ισχυρή σεισμική δόνηση, το φαινόμενο της μετασεισμικής ακολουθίας βρίσκεται σε εξέλιξη.
 
 
 

31.10.20

Αναστολή λειτουργίας σχολικών μονάδων

 


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΘΕΜΑ: ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ, ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΣΑΜΟΥ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ, ΩΔΕΙΩΝ, ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ, ΧΟΡΩΔΙΩΝ ΚΑΙ ΟΡΧΗΣΤΡΩΝ.

Γνωστοποιείται ότι, με την με αριθμό 1758/31-10-2020 Απόφαση του Δημάρχου Ανατολικής Σάμου, αναστέλλεται η λειτουργία για το διάστημα από τις 2 έως και τις 4 Νοεμβρίου 2020, των:

1. Δομών των δημοτικών και ιδιωτικών Παιδικών και Βρεφονηπιακών Σταθμών

2. Σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά Γυμνάσια και Λύκεια) του Δήμου Ανατολικής Σάμου

3. Ιδιωτικών Μουσικών Ιδρυμάτων, Ωδείων, Μουσικών Σχολών, Χορωδιών, Ορχηστρών και μουσικής δωματίου

Η αναστολή λειτουργίας των ανωτέρω δομών κρίνεται αναγκαία προκειμένου να ελεγχθεί η στατικότητα των συγκεκριμένων κτιρίων μετά τον ισχυρό σεισμό της 30/10/2020 που έπληξε το Δήμο Ανατολικής Σάμου.

Από το Δήμο Ανατολικής Σάμου

21.10.20

Περιγραφική αξιολόγηση

 Κι επειδή δε μας έφτανε μόνο ο covid 19 στο νηπιαγωγείο και οι μάσκες, έχουμε και την περιγραφική αξιολόγηση. Ετοίμασα κάποιο υλικό βοηθητικό για μένα, βασισμένη σε σημειώσεις που μας έστειλε η κυρία Μοσχοβάκη (εδώ μπορείτε να βρείτε τα κριτήρια αξιολόγησης που χρησιμοποίησα βασισμένη στις σημειώσεις της). Είναι προσαρμοσμένο σε τετράμηνα διότι μου φαίνεται πιο πρακτικό. Έφτιαξα και ανοιχτά φύλλα για κάθε μήνα που θα ανεβάσω σύντομα. Προς το παρόν ανεβάζω τα εξώφυλλα και τις λίστες για τσεκάρισμα (οι λίστες είναι για προσωπική χρήση και βοήθεια, δε θα μπουν στο portfolio  των παιδιών, που εμείς από φέτος ονομάζουμε φάκελο εξυπνάδας). Ίσως σας βοηθήσει κι εσάς.

Εκτός από τα εξώφυλλα και τα ανοιχτά φύλλα εργασίας (επόμενη ανάρτηση), συν τις εργασίες των παιδιών, θα περιέχει ατομική συνέντευξη του παιδιού ανά τετράμηνο (για τη συνέντευξη βασιστήκαμε κυρίως στις ερωτήσεις που προτείνει η Ειρήνη Ματθαιάκη εδώ)  και το τελευταίο φύλλο  για την αυτοεξυπηρέτηση του παιδιού που είχα φτιάξει παλαιότερα (εδώ όλο το υλικό για το portfolio). Επιπλέον θα υπάρχει το ανθρωπάκι του μήνα με το λύκο Ζαχαρία (εδώ). 

Καλή δύναμη!



14.10.20

Αντίο Νίνα...

Με μεγάλη λύπη μου ενημερώθηκα για την απώλεια της συναδέλφου Νίνας από το έβδομο νηπιαγωγείο Χίου, γνωστή σε εμάς από την υπέροχη δουλειά της με την τέχνη στον ιστότοπο Kindergarten Art Class

Τη Νίνα τη γνώρισα ηλεκτρονικά αλλά και τηλεφωνικά. Ήταν ένας γλυκύτατος άνθρωπος και μια νηπιαγωγός με όρεξη και διάθεση για όμορφα πράγματα. Τα συλλυπητήριά μου στην οικογένειά της. Θα μας λείψει η καλαίσθητη και τρυφερή  ματιά της. 

Καλό ταξίδι Νίνα!

 Η φωτογραφία μου


26.9.20

Ημερολόγια χρονιάς 2020-21

Έφτιαξα και φέτος τα ημερολόγια της τάξης μου και τα ανεβάζω μήπως σας φανούν χρήσιμα (άργησα να τα ανεβάσω αλλά που μυαλό φέτος). Καλή δύναμη συναδέλφισσες και συνάδελφοι.

 

 
 

 
 

17.9.20

"Θέλω να μοιάσω στους μαθητές μου" Με τη ματιά των νηπιαγωγών

Μία από τις αγαπημένες μου στήλες στο εξαιρετικό  www.elniplex.com  είναι της συναδέλφου Lady Britt  με τον τίτλο ¨"Αγαπημένο μου ημερολόγιο". Σε αυτή τη στήλη διάβασα το παρακάτω κείμενο που έβαλε λέξεις σε όλο αυτό που ζω/ζούμε τις πρώτες μέρες στο νηπιαγωγείο, συν τις φετινές δυσκολίες με τον κορονοϊό. Εξαιρετικό. Την ευχαριστώ από καρδιάς για τα κείμενά της. 

"Μια συνάδελφός μου κρεμάει τις μάσκες των παιδιών σε κρεμαστράκια. Μια άλλη τις βάζει σε πολιμπάγκ και μια άλλη ζήτησε από τους γονείς σακουλάκια σάνιτας με το φερμουάρ. Μια τέταρτη ζήτησε ταπεράκια από όλους (ξεχάστε τα μπισκότα, τα μισά τάπερ πλέον έχουν μάσκες μέσα) και μια άλλη πήρε σκληροχαρτόκουτα με συρταράκια.

Περνάμε πολύ ωραία στο νηπιαγωγείο, παιδιά. Βάλε μάσκα, βγάλε μάσκα, ανέβασε μάσκα, μη δαγκώνεις τη μάσκα, βάλε στο σακουλάκι με τις χρησιμοποιημένες τη μάσκα, βγάλε μία καινούρια από το άλλο σακουλάκι, βάλε αντισηπτικό, πλύνε χέρια με σαπούνι, σκούπισε με πετσέτα, πού είναι η πετσέτα μου, να πάρε χαρτί κουζίνας τώρα αφού ξέχασε η μαμά να σου βάλει…

Μην κολλάτε μεταξύ σας, με αυτό το παιχνίδι παίζουν δύο, όχι τέσσερις μαζί, φταρνίστηκες, πήγαινε να πλυθείς, τρέχει η μύτη του Γιαννάκη. Ωχ… Κυρία Γιάννα (καθαρίστρια), έλα σε παρακαλώ λίγο να κάνουμε μία απολύμανση στα παιχνίδια. Διάλειμμα. Στοπ. Μην τρέχετε γρήγορα. Μην την τραβάς, θα τη ρίξεις κάτω (το τελευταίο που θες τώρα είναι ατύχημα).

Η Μαρία δε θα έρθει σήμερα, έχει πυρετό. Ώχ… Ξέρουμε κάτι περισσότερο; Ωχ…

Πού είναι η τσάντα μου; Πού είναι το παγούρι μου; Πού είναι η πετσέτα μου; Πού είναι το σακουλάκι με τις καθαρές μάσκες; Πού είναι το σακουλάκι με τις χρησιμοποιημένες μάσκες; Πού είναι το φαγητό μου; Στο ψυγείο. Πού είναι το ψυγείο; Στην κουζίνα; Πού είναι η κουζίνα; Εδώ, παιδί μου.

“Μίλα πιο δυνατά, δε σε ακούω” (εννοώ πίσω από τη μάσκα).

“Κυρία αυτό το παιδάκι με τη μάσκα με έσπρωξε…” (όλα φοράνε μάσκα)

Μου έρχεται στο νου εκείνος ο δύσμοιρος έγχρωμος στην Αμερική. I can’t breathe. Όχι, δεν έχουμε δυο βουνά με στολές να μας έχουν ακινητοποιημένους. Αλλά δε μπορώ να αναπνεύσω. Έχει 30 βαθμούς έξω. Τα παράθυρα αναγκαστικά ανοιχτά, ερκοντίσιον ούτε για αστείο. Δεν μπορώ να αναπνεύσω να πάρει, μια μάσκα κολλημένη πάνω μου συνέχεια. Κι ύστερα κοιτάζω τα παιδιά. Προσπαθούν. Προσπαθούν πολύ τα μικράκια μου. Τεσσάρων και πέντε χρονών είναι, ρε παιδιά. Και τα καταφέρνουν αρκετά καλά. Καλύτερα κι από εμένα.

“Κυρία ο μπαμπάς μου είπε να την κατεβάζω όταν δε με βλέπεις να παίρνω ανάσα”. Φοβάται ο κόσμος. Γίναμε και αστυφύλακες μάσκας. Δεν χρειάζεται να μη σε βλέπω πουλάκι μου. Πάμε έξω. Διάλειμμα μάσκας όλοι. Αχ… Είδαμε επιτέλους και το υπόλοιπο πρόσωπο.

Τα παιδιά γκρινιάζουν λιγότερο από εμένα. Τα παιδιά υπομένουν καρτερικά το πρωτοφανές. Δεν το αποδέχονται. Δεν το δικαιολογούν. Το υπομένουν.

Θέλω να μοιάσω στα παιδιά. Θέλω να μοιάσω στους μαθητές μου…".

Πηγή

 


.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ