1. Για τα προνήπια
2. Για τα νήπια
(Θερμή παράκληση σε όσους δουλεύουν τα συναισθήματα: μην γενικεύετε π.χ. θυμώνω όταν κ.λ.π. Να εστιάζετε σε ένα γεγονός και ο χρόνος που χρειάζεστε είναι μόνο ο αόριστος, π.χ. "Πότε θύμωσες τελευταία φορά; Πες μας μια φορά που θύμωσες. Τι έγινε και θύμωσες;" Το ίδιο και για τα υπόλοιπα συναισθήματα. Βοηθάτε πολύ περισσότερο το παιδί έτσι να "λύνει", να εκτονώνει συναισθηματικά μπλοκαρίσματα γιατί αλλιώς το βυθίζουμε σε μια γενίκευση που του είναι εντελώς άχρηστη βιωματικά.Δες εδώ και εδώ και εδώ)
(Θερμή παράκληση σε όσους δουλεύουν τα συναισθήματα: μην γενικεύετε π.χ. θυμώνω όταν κ.λ.π. Να εστιάζετε σε ένα γεγονός και ο χρόνος που χρειάζεστε είναι μόνο ο αόριστος, π.χ. "Πότε θύμωσες τελευταία φορά; Πες μας μια φορά που θύμωσες. Τι έγινε και θύμωσες;" Το ίδιο και για τα υπόλοιπα συναισθήματα. Βοηθάτε πολύ περισσότερο το παιδί έτσι να "λύνει", να εκτονώνει συναισθηματικά μπλοκαρίσματα γιατί αλλιώς το βυθίζουμε σε μια γενίκευση που του είναι εντελώς άχρηστη βιωματικά.Δες εδώ και εδώ και εδώ)