Ανεβάζω τα φύλλα εργασίας που έφτιαξα για τα γράμματα και έχουν σχέση με το πρόγραμμα μουσειακής αγωγής που κάνω φέτος. Επίτηδες κράτησα τις εικόνες από το την ΑΒ που χρησιμοποιώ μέσα στην τάξη. Σήμερα από το Α μέχρι το Μ και σε επόμενη ανάρτηση τα υπόλοιπα.
Υλικό για το πρόγραμμα Μουσειακής αγωγής εδώ.
Κάνουμε παρόμοιες δραστηριότητες αλλά με προβληματίζει το εξής: Είναι ή δεν είναι σωστό να γράφουν τα παιδιά ένα γράμμα επαναλαμβανόμενες φορές; Έχω ακούσει αντικρουόμενες απόψεις... Τελικά δεν ξέρω τι να κάνω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι εγώ έχω τον ίδιο προβληματισμό, γι' αυτό και δεν άφησα πολύ χώρο για επανάληψη. Επειδή όμως παρατήρησα το γιο μου που δεν του αρέσει να ζωγραφίζει άρα δεν έχει γυμνάσει τα δάκτυλά του (αν και κόβει καλά) να έχει ανώριμη γραφή, πιστεύω πως θα βοηθούσε παιδιά σαν κι αυτόν που δεν πιάνουν συχνά να ζωγραφίσουν με λεπτούς μαρκαδόρους και ξυλομπογιές (που βοηθούν στην άσκηση της λεπτής κινητικότητας και της γραφής) να γυμνάσουν το χέρι τους. Βέβαια, αν διαβάσεις την οδηγία στο φύλλο εργασίας θα δεις ότι λέει προσπάθησε να ΤΟ γράψεις: μία φορά με ενδιαφέρει αλλά προτιμώ να δίνω περισσότερο χώρο στο παιδί. Πάντως συμμερίζομαι κι εγώ τον προβληματισμό σου και γενικότερα για την ΑΒ. Άλλες φορές τα κάνω σκόρπια με διάφορες αφορμές, άλλες με τη σειρά πιο οργανωμένα, η εμπειρία μου ακόμα δεν με έχει οδηγήσει σε κάποιο συμπέρασμα γενικό. Φέτος με βολεύει η οργάνωση γιατί όλα μαζί τα παιδιά τα έχω μόνο κάθε 2 βδομάδα, γιατί είμαι σε εναλλασσόμενο ολοήμερο με διπλή αποχώρηση, οπότε θα μπερδευόμασταν αλλιώς. Τι να σου πω κι εγώ, το παλεύω.
ΔιαγραφήΚαλημέρα! :)
Ωραίο το συμπλήρωμα των φύλλων για την αλφαβήτα που είχες φτιάξει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ! ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!
Διαγραφήόλη η δουλειά σου είναι καταπληκτική πολλά συγχαρητήρια
ΑπάντησηΔιαγραφήΛΙΑ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΛΙΑ! ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!
Διαγραφή