Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ

Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ
Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ

6.10.18

Μαθαίνω για το σώμα/Μόνα Λίζα/Bee bot

Είχα πει πως αν υπάρχει λόγος θα γυρίσω #. Και υπάρχει: συγκεκριμένα 19 λόγοι, ύψους περίπου 1 μέτρο και κάτι, με κάτι ματάκια πανέξυπνα, φατσούλες γλυκύτατες και διάθεση να περνάμε όμορφα στην τάξη. Οπότε δεν μπορώ παρά να ανεβάζω όποτε προλαβαίνω κάποια από τα δημιουργικά που συμβαίνουν στην τάξη μου.
Μερικές από τις δραστηριότητες που κάναμε για το σώμα:
  • Φτιάξαμε, με το περίγραμμα ενός παιδιού, το δικό μας ανθρωπάκι με τα εσωτερικά του όργανα
  • Κάναμε σε 2 ομάδες τους γιατρούς και προσπαθήσαμε να σώσουμε τον Κίτσο και το Μήτσο που έπεσαν από τη σκάλα που μάζευαν μήλα και χτύπησαν. Ό,τι αριθμό έφερνε η κάθε ομάδα στο ζάρι, τόσα τσιρότα καλούνταν να βάλει η ομάδα. Κέρδιζε η ομάδα που έκανε πρώτη καλά τον ασθενή της. Για να το φτιάξετε σε μέγεθος Α4 κάντε κλικ εδώ.

  • Ένα παιδί φόρεσε μία μπλούζα και ένα καπέλο με σκρατς και τα παιδιά κλήθηκαν να βρουν σε ποιο σημείο ακριβώς πρέπει να βάλουν το εσωτερικό του όργανο: π.χ. πού είναι η καρδιά, ο εγκέφαλος; Έπειτα κλήθηκαν να το βρουν και να το αναγνωρίσουν ατομικά.
  • Με τη ρομποτική μας μελισσούλα ΚΙΜΕΛ προσπαθήσαμε να βρούμε κάποια εσωτερικά όργανα, π.χ. οδήγησε τη μέλισσα στην καρδιά. Αυτή τη φορά χρησιμοποιήθηκαν κάρτες οδηγίες προσανατολισμού. Αυτό βοήθησε ιδιαίτερα τα παιδιά και κυρίως τα προνήπια.
  • Τις κάρτες κατεύθυνσης τις κατέβασα δωρεάν από εδώ.  Τις μετέφρασα και μπορείτε να τις κατεβάσετε για προσωπική χρήση από εδώ. Τα όργανα τα είχα ήδη πλαστικοποιημένα από παλιά.
  • Παρακολουθήσαμε για το πεπτικό σύστημα ένα σύντομο βίντεο στο Youtube,  στον παρακάτω σύνδεσμο: https://www.youtube.com/watch?v=33EvdpJ_whk
  • Μάθαμε τους αριθμούς 166 και 112 και πως να μιλήσουμε στο 166 αν παραστεί ανάγκη. (Φύλλο εργασίας εδώ).

  • Μιλήσαμε και για το σώμα μέσα από την τέχνη, χρησιμοποιώντας κυρίως τη Μόνα Λίζα του Ντα Βίτσι (και κυκλαδικά ειδώλια). Για κάποιο λόγο κάθε χρόνο τα παιδιά ξετρελαίνονται μαζί της. Έτσι και φέτος παίξαμε και με τις παρωδίες τις Μόνα Λίζα (συγκεντρωμένες οι εικόνες εδώ και εδώ). Συγκρίναμε τα έργα των Ντα Βίντσι και Μποτέρο χρησιμοποιώντας διάγραμμα Venn. (περισσότερες κάρτες για το διάγραμμα εδώ)

  •  Μάθαμε για τη ζωή και το έργο του Ιταλού ζωγράφου/επιστήμονα και ψάξαμε στο google earth να βρούμε που βρίσκεται η Ιταλία. Τέλος παίξαμε με την ΚΙΜΕΛ ψάχνοντας να ξεχωρίσουμε την αυθεντική Μόνα Λίζα σε σχέση με τις παρωδίες της. Τα παιδιά χρησιμοποίησαν και πάλι κάρτες κατεύθυνσης που τους βοήθησαν πολύ στο να φτάσουν στο στόχο τους. Έπειτα κατέγραψαν  ελεύθερα τη διαδρομή που έκαναν.
 
  •  Τα παιδιά έπαιζαν στη γωνιά του γιατρού που στήθηκε γι' αυτή την εβδομάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ