Με αφορμή την 6η Μαρτίου που είναι αφιερωμένη ενάντια στην ενδοσχολική βία, σκοπεύω να μιλήσω στα παιδιά μου για τη διαφορά του καταδίδω (έτσι μετέφρασα εγώ το tattling γιατί ήθελα να του δώσω αρνητική χροιά) με το αναφέρω. Κι αυτό γιατί φέτος υπάρχει σε κάποια παιδιά έντονη η συμπεριφορά του "καταδίδω". Ξεκινώντας λοιπόν από τα του οίκου μας, στη συνέχεια θα ασχοληθούμε και με την ενδοσχολική βία.
Έψαξα πάρα πολύ στο διαδίκτυο και κατέληξα στο παρακάτω υλικό που πιστεύω πως θα με βοηθήσει μέσα στην τάξη. Ίσως κάποιο από αυτό βοηθήσει και εσάς ως εισαγωγή στην προσέγγιση για την ενδοσχολική βία.
Έψαξα πάρα πολύ στο διαδίκτυο και κατέληξα στο παρακάτω υλικό που πιστεύω πως θα με βοηθήσει μέσα στην τάξη. Ίσως κάποιο από αυτό βοηθήσει και εσάς ως εισαγωγή στην προσέγγιση για την ενδοσχολική βία.
Φτιάχνουμε τη γωνιά "Πες το στο πουλάκι" (από το "μου το 'πε ένα πουλάκι"), όπου εκεί τα παιδιά μπορούν να πουν ή να γράψουν αυτά που έχουμε καταλήξει ότι δεν χρειάζεται να αναφερθούν αλλά μπορούν να τα λύσουν μόνα τους. (Δεν αναφέρομαι ακόμα στην επίλυση συγκρούσεων αλλά στην αξιολόγηση μιας σύγκρουσης από το ίδιο το παιδί). Στην επόμενη ανάρτηση θα ανεβάσω περισσότερο βοηθητικό υλικό για το πως μπορούν να κρίνουν τα παιδιά το μέγεθος ενός προβλήματος αλλά και για την ενδοσχολική βία.
Τα παιδιά ακούν τα σενάρια και επιλέγουν τη σωστή αντίδραση.
Συνεχίζεται...