Την εποχή του Λίθου τα εργαλεία φτιάχνονταν είτε από ξύλο ή κόκαλα ζώων, είτε από πέτρες. Κυρίως χρησιμοποιήθηκε ο πυριτόλιθος (τσακμακόπετρα) ή ο οψιανός. Βρήκα μια πολύ ωραία δραστηριότητα σχετική στο http://www.museumoflondon.org. uk/schools#. Έτσι έφτιαξα στα ελληνικά τα αινιγματάκια για τα προϊστορικά εργαλεία από πυριτόλιθο.
Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.
Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους. Το "Πυθαγόρειο Νηπιαγωγείο" είναι μία ιδέα. Αυτή η ιδέα μπορεί να ανθίσει σε όποιο σχολείο και να βρεθεί!
Καλή πλοήγηση!
Συνολικές προβολές σελίδας
13.2.17
12.2.17
11.2.17
Επίσκεψη ζωγράφου στην τάξη
Στα
πλαίσια της εβδομάδας αφιερωμένης στα επαγγέλματα, είχαμε τη χαρά και
την τιμή να φιλοξενήσουμε στο σχολείο μας τη ζωγράφο, κυρία Μαρίτσα
Σπανογιάννη.
Η
κυρία Μαρίτσα μίλησε στα παιδιά για τα υλικά και τον τρόπο δουλειά της.
Με τη βοήθειά τους ζωντάνεψε τους πίνακές της και έκαναν μία βιωματική
έκθεση ζωγραφικής, ενώ τέλος όλοι έβαλαν την πινελιά τους για να
φτιαχτούν 2 πίνακες που έμειναν στο νηπιαγωγείο και θα στολίσουν τις
τάξεις μας.
Τα
παιδιά χαλάρωσαν και το ευχαριστήθηκαν πολύ. Κι όπως τους έδειξε η
μικρή Εμμανουέλα, τώρα είναι η ώρα να ξεκινήσουμε τη ζωγραφική!!!!
Στο
τέλος διακοσμήσαμε και το γραφείο των κυριών με τις υπέροχες
κουκουβάγιες-βότσαλα που τόσο γενναιόδωρα μας προσέφερε η κυρία Μαρίτσα.
Την ευχαριστούμε πολύ από καρδιάς που και φέτος συνεργάστηκε με το νηπιαγωγείο μας!
10.2.17
9.2.17
8.2.17
7.2.17
Παιχνίδι λέξεων με θέμα την προϊστορία
Βρήκα τις παρακάτω εικόνες στο συγκεκριμένο σύνδεσμο και τις μετέφρασα, ώστε τα παιδιά να μπορούν να κολλήσουν τη σωστή λέξη στη σωστή εικόνα:
http://asomateamiclase.blogspot.gr/2011/01/nuevo-proyecto.html5.2.17
Ο προϊστορικός άνθρωπος
Τις περισσότερες ιδέες τις βρήκα και τις μετέφρασα από τα:
- http://asomateamiclase.blogspot.gr/2011/02/comenzamos.html
- http://laclasedemiren.blogspot.gr/search/label/Proyecto%20LA%20PREHISTORIA
4.2.17
3.2.17
Προϊστορία - δραστηριότητες/κατασκευές
Για αρχή, προσπαθήσαμε να φτιάξουμε τις βραχογραφίες από το Σπήλαιο των χεριών στην Αργεντινή. Πρόκειται ουσιαστικά για την τεχνική του στένσιλ και του τυπώματος. Εμείς βέβαια για να μη φυσάμε και τα κάνουμε όλα χάλια, χρησιμοποιήσαμε πινέλα. Το αποτέλεσμα μας ικανοποίησε και στόλισε τον τοίχο μας.
Φτιάξαμε και το κολάζ της παλαιολιθικής εποχής και της ζωής μέσα στη σπηλιά, όπου βέβαια βάλαμε τις δικές μας βραχογραφίες με σκηνές κυνηγιού.
1.2.17
Καταγραφή ημερολογίου
Φέτος είπα να δοκιμάσω κάτι καινούριο στην καθημερινή μας ρουτίνα: την καταγραφή του ημερολογίου από ένα νήπιο. Εκτός από το ημερολόγιο που συμπληρώνουμε καθημερινά, να καταγράφουμε σε ένα άλλο την ημερομηνία. Λόγω του προγράμματος έφτιαξα με θέμα τον προϊστορικό άνθρωπο, μια που δεν θα ξεκινήσω από την αρχή της χρονιάς αλλά από το μέσον. Έκανα ένα έγχρωμο για να το πλαστικοποιήσω και να το βάλω στις ελεύθερες δραστηριότητες και ένα ασπρόμαυρο που θα φωτοτυπώ καθημερινά.
Έφτιαξα και 2 απλά μήπως σας φανούν χρήσιμα.
31.1.17
Το δέντρο της ζωής - εφαρμογή (Τ.Π.Ε.)
The Tree of life ή αλλιώς το δέντρο της ζωής είναι μια εξαιρετική τρισδιάστατη εφαρμογή που ανακάλυψα στο διαδίκτυο (http://www.wellcometreeoflife.org/) για το πως από τα βακτήρια δημιουργήθηκαν οι πρώτοι οργανισμοί και τα πρώτα έμβια όντα. Μπορείτε να πάρετε και μια ιδέα από το παρακάτω βίντεο. Το ωραίο είναι πως διαλέγετε εσείς ή τα παιδιά σε ποιο έμβιο ον θέλουν να εστιάσουν. Η έμπνευση είναι από το σχέδιο για το δέντρο της ζωής του Δαρβίνου.
Το πρόγραμμα έχει πολλές πληροφορίες και υλικό (στα αγγλικά βέβαια) ενώ μπορείτε να παρέμβετε όπως θέλετε. Μπορείτε και να το κατεβάσετε (εγώ αυτό έκανα από εδώ, αν κατέβετε στην οθόνη θα δείτε αριστερά download Mac Pc - εγώ διάλεξα το Pc και όταν το κατεβάσετε κάνετε κανονικά εκτέλεση του προγράμματος για εγκατάσταση)
28.1.17
26.1.17
Προϊστορία και Τ.Π.Ε.
Στο μπλογκ της Μπλάνκα βρήκα πολύ ενδιαφέρον υλικό σχετικό με την προϊστορία και τις Τ.Π.Ε.
http://escueladeblanca.blogspot.gr/search/label/prehistoria
http://blancala.net46.net/actividades/prehistoria/prehistoria.htm
http://escueladeblanca.blogspot.gr/search/label/prehistoria
http://blancala.net46.net/actividades/prehistoria/prehistoria.htm
Επίσης θα βρείτε συγκεντρωμένο υλικό στον εξής σύνδεσμο:
Ευχαριστώ Μπλάνκα για το υλικό που μας ανεβάζεις συνέχεια!
Στους συνδέσμους μπαίνετε με κλικ στην κάθε εικόνα!
25.1.17
Ηλεκτρονική βιβλιογραφία: προϊστορία
Συνέχεια βιβλιογραφικών αναφορών, αυτή τη φορά ηλεκτρονικά. Βρήκα άπειρο υλικό και ιδέες στο διαδίκτυο, στα ελληνικά (εξαιρετικές δουλειές και προτάσεις των συναδέλφων), στα ισπανικά, στα γαλλικά και στα αγγλικά . Σας ανεβάζω όλους τους συνδέσμους που χρησιμοποίησα είτε ως υλικό αυτούσιο, είτε ως ιδέες, είτε ως μετάφραση. Ίσως σας φανούν χρήσιμοι.
ΕΛΛΗΝΙΚΑ
- http://vakatsarou.blogspot.gr/2014/12/blog-post.html?spref=fb
- http://vakatsarou.blogspot.gr/2014/11/blog-post_16.html
- http://nipiagwgeiomou.blogspot.gr/2014/03/blog-post.html
- http://15nipkoryd.blogspot.gr/2015/04/blog-post_28.html
- http://www.politistikoparko.com/
- http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/search/label/%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%AA%CE%A3%CE%A4%CE%9F%CE%A1%CE%99%CE%91%20%26%20%CE%A0%CE%A1%CE%A9%CE%A4%CE%9F%CE%93%CE%9F%CE%9D%CE%9F%CE%A3%20%CE%91%CE%9D%CE%98%CE%A1%CE%A9%CE%A0%CE%9F%CE%A3
24.1.17
Προϊστορία και βιβλιογραφία
Το πρόγραμμα που θα κάνω φέτος έχει να κάνει με την προϊστορία του κόσμου: δεινόσαυροι και προϊστορικός άνθρωπος. Με τους δεινόσαυρους είχα κάνει και παλαιότερα πρόγραμμα, οπότε κάποιο υλικό και προσεγγίσεις από τότε χρησιμοποίησα και φέτος (πολλά αγόρια, το θέμα τους έχει συνεπάρει!). Για τους δεινόσαυρους θα βρείτε πάρα πολύ υλικό εδώ. Με την προϊστορία του ανθρώπου ομολογώ πως δεν είχα ασχοληθεί ποτέ ξανά. Έτσι τα τελευταία 2 χρόνια το έριξα στη μελέτη, στο διάβασμα και στην προετοιμασία.
Για αρχή σας ανεβάζω τα βιβλία που διάβασα και χρησιμοποιώ μέσα στην τάξη, ενώ έπεται και η ηλεκτρονική βιβλιογραφία.
Για αρχή σας ανεβάζω τα βιβλία που διάβασα και χρησιμοποιώ μέσα στην τάξη, ενώ έπεται και η ηλεκτρονική βιβλιογραφία.
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
- 1. Κ. Ράνζι, Ο άνθρωπος εβδομήντα εκατομμύρια χρόνια, εκδ. Γνώση.
- 2. Λ. Καραλή-Γιαννακοπούλου, Μικροί Αρχαιολόγοι, Ακρίτας.
- 3. Ε. Νάκου, Ταξίδια στην προϊστορική Ελλάδα, Κέδρος
- 4. Μ. Ντεκάστρο, Τι και πώς στην Προϊστορία. Οδηγός για παιδιά, Κέδρος
- 5. Λ.Ρ. Νουζιέ, Τα προϊστορικά χρόνια, Κέδρος
- 6. Κ.Σ. Πάτρος, Ο οικισμός του Ηραίου της πρώιμης εποχής του χαλκού, Πνευματικό ίδρυμα Σάμου «Ν. Δημητρίου»
- 7. G. Caviezei, Ανακαλύπτοντας της προϊστορία, Κεντικελένης
- 8. Μ. Δερμιτζάκης, P.Y. Sondaar, Ιστορία για ένα μικρό μαμούθ, Πατάκης
- 9. Μ. Πετκανοπούλου, Ο μικρός ζωγράφος των βράχων, Καλειδοσκόπιο.
22.1.17
Μαθηματικές δραστηριότητες για τη γωνιά
Μια ιδέα που είδα εδώ και λάτρεψα είναι αυτή με τα λουκέτα και τα σωστά κλειδιά.Το παιδί καλείται ή να μετρήσει τις χάντρες π.χ. 3 και να ανοίξει το λουκέτο με τον αριθμό 3 ή να βρει το μπρελόκ με τον αριθμό 3 και να ανοίξει πάλι το σωστό λουκέτο. Για κάποιο λόγο τρελαίνονται τα μικρά (ειδικά φέτος τα πολλά μου αγόρια)! Το έχω δοκίμάσει ξανά και έχει πετύχει με τις φυλακισμένες πριγκίπισσες. Συνεχίζει να έχει επιτυχία.
18.1.17
Καπάκια και δραστηριότητες
Τα καπάκια που μαζέψαμε πέρσι, είπα να τα χρησιμοποιήσω φέτος μέσα στην τάξη με διάφορους τρόπους.
Έφτιαξα σφραγιδούλες με αφρώδη σχέδια που είχα. Η ιδέα από εδώ. Αυτά τα χρησιμοποιώ κυρίως για κάποιες εργασίες που μπορεί να θέλουν λίγο κόπο παραπάνω, οπότε δίνω ένα κίνητρο στα παιδιά.
Άλλες ιδέες που βρήκα και εφαρμόζω σταδιακά στις γωνιές μαθηματικών και γραφής ανάγνωσης είναι οι παρακάτω:
15.1.17
Δραστηριότητες και παιχνίδια για τη γωνιά γραφής/ανάγνωσης
Φέτος με έχει πιάσει μια μανία με τα καπάκια των μπουκαλιών (εδώ, εδώ, εδώ, εδώ και εδώ, και έπεται και συνέχεια!). Τα χρησιμοποίησα για τα ονόματα των παιδιών αλλά και για άλλες δραστηριότητες.
Αυτή τη φορά πήρα 3 μεγέθη και χρώματα καπακιών και έφτιαξα με αυτοκόλλητο τα κεφαλαία (κίτρινα), τα πεζά (ροζ) αλλά και λέξεις (μπλε) που αρχίζουν από το γράμμα. Ιδού το αποτέλεσμα:
Επίσης θα χρησιμοποιήσω τις παρακάτω καρτέλες πλαστικοποιημένες ώστε να μπορούν να γράφουν όπου και όπως θέλουν το όνομά τους ή και άλλες λέξεις (τις βρήκα δωρεάν εδώ).
12.1.17
Μαθηματικά: 1-100 (Συνέχεια)
Συζητήσαμε για την ωραία κοιμωμένη που κοιμήθηκε 100 χρόνια. Πως θα ήταν 100 χρονών η ωραία κοιμωμένη; Πώς θα ήμασταν εμείς 100 χρονών γέροι;(εδώ) Είπαμε ιδέες (αργότερα τις ζωγραφίσαμε). Και ερχόμαστε στην κρίσιμη ερώτηση: πόσο είναι το 100;
- Κάναμε και φέτος τη δραστηριότητα που ονομάζω: πόσα είναι τελικά το 100; ΕΔΩ
Πολύ τους άρεσε η συγκεκριμένη δραστηριότητα. Τη συνιστώ ανεπιφύλακτα. Τους βοήθησε πολύ και στο βάζο του υπολογισμού που έχω εισάγει πρόσφατα στην τάξη και φέτος (και επίσης συνιστώ με τα χίλια!)
- Τα μπουκάλια του υπολογισμού : ΕΔΩ
- Το μπίνγκο με τους αριθμούς και τον εκατομετρικό πίνακα ΕΔΩ
- Και βέβαια η βάση όλων, ο εκατομετρικός πίνακας : ΕΔΩ
Επιπροσθέτως, μια ωραία ιδέα που είχα για να βρίσκουν τον αριθμό στον εκατομετρικό είναι να χρησιμοποιούμε το τερατάκι που είχαμε για να "τρώει" τα γράμματα. Πολύ βολικό και ευχάριστο για τα παιδιά.
Στο συγκεκριμένο εκατομετρικό μπορείς να κάνεις πολλά. Είτε με ζάρι να συμπληρώσουν σφραγίδες, είτε χωρίς. Εμείς κάνουμε το δεύτερο. Μπορούν επίσης να γράφουν το όνομά τους συνεχόμενα και κάθε φορά που φτάνουν στο αρχικό τους να ζωγραφίζουν π.χ. με πορτοκαλί το τετράγωνο. Η ιδέα και οι πίνακες από εδώ. Η ιδέα με τις σφραγίδες από εδώ.
11.1.17
Μαθηματικά : 1-100
Υπάρχουν κάποιες μέρες στο νηπιαγωγείο που ενώ έχεις σχεδιάσει καταπληκτικές δραστηριότητες δε σου βγαίνουν με τίποτα μέσα στη μέρα. Υπάρχουν και κάποιες άλλες που όλο το σύμπαν συνομωτεί και ρέουν όλα αβίαστα και πολύ δημιουργικά. Σε μία τέτοια μέρα κι εγώ ξεκίνησα να εισάγω ένα από τα αγαπημένα μου θέματα, τους αριθμούς 1-100 και τον εκατομετρικό πίνακα (και να σκεφτείς πως όταν η κ. Σκουμπουρδή στο διδασκαλείο μας ζήτησε να βγάλουμε δραστηριότητες για τον εκατομετρικό, με είχε πιάσει πανικός! Χα χα!)
Έτσι λοιπόν σε συνωμοσία με το σύμπαν και λοιπές καιρικές συνθήκες και ασθένειες, μου έκατσε να έχω 10 παιδιά μέσα στην τάξη!
Καταρχάς τα παιδιά μου είναι εξοικειωμένα με τη δεκάδα, κυρίως από τη σχάρα της δεκάδας που δουλεύουμε από την αρχή της χρονιάς εδώ. Τους έδωσα 1 σακουλάκι στον καθένα και από τη γωνιά με τα καπάκια (αντικατέστησα με αυτά το οικοδομικό υλικό για κάποιο διάστημα φέτος, δοκιμαστικά να δω τι θα βγει) ζήτησα να φέρει ο καθένας από 10 ίδιο χρώμα καπάκια.
Καταρχάς τα παιδιά μου είναι εξοικειωμένα με τη δεκάδα, κυρίως από τη σχάρα της δεκάδας που δουλεύουμε από την αρχή της χρονιάς εδώ. Τους έδωσα 1 σακουλάκι στον καθένα και από τη γωνιά με τα καπάκια (αντικατέστησα με αυτά το οικοδομικό υλικό για κάποιο διάστημα φέτος, δοκιμαστικά να δω τι θα βγει) ζήτησα να φέρει ο καθένας από 10 ίδιο χρώμα καπάκια.
Η γωνιά με τα καπάκια που δοκιμάζω.
Τα βάλαμε όλα μαζί και ο καθένας τους αποτέλουσε και μία δεκάδα. Τους έδωσα και μία δεκάδα στο χέρι (με κυβάκια) να τα μετρήσουν και να δουν πως αλλιώς είναι μία 10άδα. Με αυτά τα τουβλάκια έχουμε ξαναδουλέψει 10άδα και ξέραμε να φτιάξουμε π.χ. τον αριθμό 23 με αυτά. Παρολαυτά το ξαναθυμηθήκαμε κυρίως πρακτικά με τα τουβλάκια.
9.1.17
Portfolio
Καλή χρονιά σας εύχομαι, γεμάτη με ό,τι ο καθείς θεωρεί αναγκαίο για τον ίδιο!
Θέλοντας να ανανεώσω το φάκελο αξιολόγησης των παιδιών φέτος, χρησιμοποιώ κάποιες από τις προτάσεις που βρήκα δωρεάν στο http://www.kindiekins.com, και εδώ.
Διάλεξα μόνο τα πρώτα για να βάλω περίπου ανά τρίμηνο και τα προσάρμοσα στα ελληνικά. Τα μεταφρασμένα φύλλα σε μορφή pdf μπορείτε να τα κατεβάσετε με κλικ ΕΔΩ.
Θέλοντας να ανανεώσω το φάκελο αξιολόγησης των παιδιών φέτος, χρησιμοποιώ κάποιες από τις προτάσεις που βρήκα δωρεάν στο http://www.kindiekins.com, και εδώ.
Διάλεξα μόνο τα πρώτα για να βάλω περίπου ανά τρίμηνο και τα προσάρμοσα στα ελληνικά. Τα μεταφρασμένα φύλλα σε μορφή pdf μπορείτε να τα κατεβάσετε με κλικ ΕΔΩ.
Κλικ στην εικόνα για να μεταβείτε στην αγγλική πλήρη έκδοση.
Παλαιότερες προτάσεις για το portfolio μπορείτε να βρείτε με κλικ ΕΔΩ.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
.
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- 1-100 (10)
- 12 ΘΕΟΙ (15)
- 1821 (8)
- 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ (16)
- 5 ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ (14)
- ΑΓΓΛΙΚΑ (1)
- ΑΓΩΓΗ ΚΑΤΑΠΙΕΖΟΜΕΝΟΥ (76)
- ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ - ΔΙΑΤΡΟΦΗ (18)
- ΑΜΕΑ (38)
- ΑΠΟΚΡΙΕΣ (4)
- ΑΡΘΡΑ (3)
- ΑΡΧΗ ΧΡΟΝΙΑΣ (58)
- Ασημάκης (4)
- ΒΑΝ ΓΚΟΓΚ (1)
- ΒΑΤΡΑΧΟΣ - ΒΕΛΘΟΥΙΣ (23)
- ΒΙΒΛΙΑ (28)
- ΒΡΑΒΕΙΑ (12)
- ΓΑΪΤΗΣ (21)
- ΓΗ (3)
- ΓΡΑΦΗ-ΑΝΑΓΝΩΣΗ (207)
- ΓΩΝΙΕΣ-ΤΑΞΗ (138)
- ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ (7)
- ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ (48)
- ΔΙΑΣΤΗΜΑ (22)
- ΔΟΝΤΙΑ (16)
- ΕΑΥΤΟΣ (97)
- ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ (107)
- ΕΙΡΗΝΗ (1)
- ΕΛΜΕΡ (4)
- ΕΝΤΟΜΑ (21)
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ (9)
- ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ (1)
- ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ (177)
- ΕΠΟΧΕΣ (18)
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (9)
- ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ (3)
- ΕΥΡΩΠΗ (1)
- ΖΩΑ (14)
- Η βαλίτσα των γενναίων (2)
- ΗΜΕΡΑ ΒΙΒΛΙΟΥ (21)
- ΗΜΕΡΑ ΜΗΤΕΡΑΣ (7)
- ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ (10)
- ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (10)
- ΘΕΟΦΙΛΟΣ (5)
- ΚΑΙΡΟΣ (7)
- ΚΛΑΣΜΑΤΑ (3)
- ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ (1)
- ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΝΤΑ ΒΙΝΤΣΙ (24)
- ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ-ΦΥΤΑ (5)
- ΛΥΚΟΣ (29)
- ΛΥΚΟΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ (20)
- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (252)
- ΜΙΚΡΟΜΑΘΗΜΑΤΑ Η/Υ (2)
- ΜΟΝΑ ΛΙΖΑ (30)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ (92)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΑΓΑΛΜΑΤΑ (5)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΑΓΓΕΙΑ (7)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΑΚΡΟΠΟΛΗ (13)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΚΙΟΝΕΣ (3)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΜΙΝΩΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (4)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΜΥΚΗΝΑΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (1)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΣΑΜΟΣ (11)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ: ΚΥΚΛΑΔΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (10)
- ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ (13)
- ΝΕΡΟ (9)
- Ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ (24)
- Ο ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΥΚΟΣ (1)
- ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟ (7)
- ΟΝΟΜΑ (6)
- ΠΑΙΔΙΚΟ ΠΕΝΘΟΣ (5)
- ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ (4)
- ΠΑΣΧΑ (4)
- ΠΕΑΑ (ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ) (6)
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (81)
- ΠΟΙΗΣΗ (25)
- ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ (16)
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΙΚΡΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ (48)
- ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ (31)
- ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ-ΠΟΛΕΜΟΣ (15)
- ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ (7)
- ΣΕΙΣΜΟΣ (11)
- ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (99)
- ΣΧΗΜΑΤΑ (10)
- ΣΩΜΑ (28)
- το πολύχρωμο ψαράκι (3)
- ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ (18)
- ΤΠΕ (39)
- ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ (62)
- ΦΡΙΚΑΝΤΕΛΑ (17)
- ΦΩΝΗΕΝΤΑ-ΣΥΜΦΩΝΑ (56)
- ΦΩΤΙΑ (14)
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ (31)
- ΧΡΩΜΑΤΑ (3)
- ANTIBULLYING (11)
- Bee bot (15)
- code week (5)
- ERIC CARLE (16)
- LAPBOOKS (16)
- PENNART: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (10)
- PORTFOLIO (29)
- STEAM (11)
- STEM (30)
- THE KISSING HAND (15)