Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ

Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ
Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ

26.11.12

ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ - Η ΧΩΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΞΕΝΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ

  •  Σήμερα ξεκινήσαμε με ένα αγαπημένο παραμύθι του Νικόλα Ανδρικόπουλου, "Η χώρα με τους παράξενους ανθρώπους". Αφού το διαβάσαμε, η σύγκριση με τον Έλμερ ήταν αναπόφευκτη:
  • Ο Έλμερ άλλαξε χρώμα από τη βροχή όπως και ο Πορφύριος Ξεχωριστός. 
  • Ο Έλμερ όμως θέλησε να αλλάξει χρώμα ο ίδιος όχι γιατί δεν τον ήθελε το κοπάδι αλλά γιατί εκείνος προβληματίστηκε μια μέρα. Αντίθετα ο Πορφύριος βάφτηκε άσπρος γιατί στην Ασπρική δεν τον ήθελαν γιατί ήταν διαφορετικός. 
  • Ο Έλμερ δε χρειάστηκε να κάνει κάποιο κατόρθωμα για να τον αποδεχτεί το κοπάδι. Τουναντίον, στο τέλος, μια μέρα το χρόνο άλλαζαν ρόλους. Αντίθετα ο Πορφύριος έκανε μια ηρωική πράξη και έτσι τον δέχτηκαν οι ασπρικανοί. 
  • Συμπέρασμα: ο Έλμερ είναι μακράν το καλύτερο βιβλίο όσον αφορά την αποδοχή στη διαφορετικότητα (ούτε καν το "Κάτι άλλο" γιατί εκεί οι διαφορετικοί μένουν τελικά στο δικό τους σπίτι - γκέτο).
  • Δραματοποιήσαμε το παραμύθι (με τα λίγα παιδιά που είχαμε σήμερα) αλλά αλλάξαμε το τέλος:
Ο Πορφύριος στενοχωρημένος στην Ασπρική. Δεν τον θέλουν γιατί είναι κόκκινος, είναι διαφορετικός.


Στη φυλακή με άλλους χρωματιστούς ανθρώπους.
  • Τα παιδιά έπειτα έπαιξαν την ιστορία στο κουκλοθέατρο.
  •  Δουλέψαμε και τον Έλμερ λίγο ακόμη αλλά αύριο θα έχω έτοιμο το φωτογραφικό υλικό.

Αυτή την εβδομάδα θα την αφιερώσουμε σε διάφορα υλικά και τεχνικές. Ξεκινήσαμε λοιπόν φτιάχνοντας το βιβλιαράκι της μπερδεμένης τέχνης!
  • Τα παιδιά σε 4 διαφορετικά άσπρα φύλλα (μπορεί και παραπάνω αλλά θα κουραστούν) ζωγράφισαν διάφορα σχέδια, π.χ. στο ένα όλο χρωματιστούς κύκλους, στο δεύτερο γραμμές, στο τρίτο τετράγωνα κ.ά.
  • Τα έκανα αυτά ένα βιβλιαράκι ξεχωριστό για τον καθένα και ύστερα τα έκοψα με σχέδια έτσι ώστε να χωρίζεται σε 3 μέρη. Έπειτα κάναμε τους συνδυασμούς των έργων που θέλαμε. Δεν είναι πολύπλοκο και η παρουσίαση θα σας βοηθήσει. Στην αρχή παραθέτω 4 φύλλα ζωγραφισμένα και ύστερα τους συνδυασμούς που μπορούμε να κάνουμε. Είναι πανεύκολο και εντυπωσιακό, σαν μαγικό βιβλίο. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν.
Το βιβλιαράκι της μπερδεμένης τέχνης!

                          
 

7 σχόλια:

  1. ΠΟΣΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΒΑΖΟΥΝ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΙΝΕΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, τους άρεσε πάρα πολύ. Το ευχαριστήκαν-με!!! Καλή εβδομάδα Κική!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίες όλες οι δραστηριότητες! Μου άρεσε πολύ το βιβλιαράκι μπερδεμένης τέχνης! Ξετρελάθηκα με την ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μήπως μπορείς να βάλεις μια εικόνα από το βιβλιαράκι μπερδεμενης τέχνης στο μπλογκ ή να μου στείλεις μία στο maroula_oikonomou@yahoo.gr για να τηην βάλω και στο Pinterest; Δεν παίρνει slideshows δυστυχώς και θα ήθελα πολύ να την δουν κι άλλοι γιατί αξίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ καταρχάς Μάρω και καλή εβδομάδα! Θα σου στειλω μια φωτογραφία. Τα ανεβάζω έτσι γιατί μου τελειώνει ο αποθηκευτικός χώρος στο Picassa και δε θελω ακόμα να φτιάξω καινούριο ιστολόγιο.
    Όσο για το βιβλιαράκι τα μικρά ενθουσιάστηκαν και σήμερα έφτιαχναν μόνα τους κι άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δραματοποίηση .....η καλύτερη διδακτική μέθοδος!!!
    το βιβλιαράκι της μπερδεένης τέχνης με κατενθουσίασε!!!!
    απλά τέλειο!!!!κρατώ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑ! ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ