Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

15.11.13

Η ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ

Και φέτος είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε στην τάξη ένα βιωματικό εργαστήρι με τον "ΦΑΡΟ". Θέλω να ευχαριστήσω προσωπικά όλους όσους δουλεύουν στον Φάρο για την άψογη συνεργασία και στήριξη τόσα χρόνια. Ειδικά σήμερα θέλω να ευχαριστήσω την ψυχολόγο Ευαγγελία Αμπαζή και τον κοινωνιολόγο Μπάμπη Γεννιά, που μας έδωσαν τόση χαρά!
Ευτυχής συγκυρία το γεγονός ότι ασχολούμαστε με το Πολυτεχνείο αυτή την εβδομάδα, διότι το θέμα του εργαστηρίου ήταν η ομάδα, η συνοχή και η δύναμή της. Όμως ας μιλήσουν οι φωτογραφίες καλύτερα.

Ξεκινάμε όλοι μαζί για να βρούμε το ηφαίστειο Μπούχλου - Γκούχλου. Το ιδιαίτερο με αυτό το ηφαίστειο είναι πως κοχλάζει μόνο όταν δεν συνεργάζεται η ομάδα και δεν παίζουν μαζί τα παιδιά.

Να το ηφαίστειο! Το ακούμε προσεκτικά! Σα να βραζει το μέσα του; Σα να ροχαλίζει; Είναι κάποιος σκύλος μέσα;

Βρυχάται το ηφαίστειο. Έχουμε αποστολή να το σβήσουμε τελείως!

Πως ηρεμεί το ηφαίστειο; Με αγκαλιές! Παίξαμε λοιπόν αγκαλιοδρομίες!!!!!!

Δυσκολευτήκαμε να συντονιστούμε και να μην καιγόμαστε από τη φωτιά του ηφαιστείου. Όσο για το σκυλάκι που ήταν μέσα; Τρομοκρατήθηκε ελαφρώς γιατί δεν συνεργαζόμαστε.

Σαν  να αρχίζουμε να τα καταφέρνουμε!

Μπαίνουμε μέσα στο ηφαίστειο και φροντίζουμε το διπλανό μας. Προσοχή όμως! Το ηφαίστειο μετακινείται! Η ομάδα πρέπει να το ακολουθεί!

Μπήκαμε όλοι αγκαλιασμένοι στα έγκατά του.

Ζεσταθήκαμε πολύ στο ηφαίστειο. Για να δροσιστούμε  μπαίνουμε στη θάλασσα.

Πώς μπαίνουμε στη θάλασσα; Γινόμαστε γεφυράκια που φτιάχνουν μεγάλη γέφυρα για να περάσουν όλοι απέναντι!

Τα καταφέρνουμε! Περνάνε όλοι απέναντι στο τέλος!

Για να σβήσει εντελώς το ηφαίστειο πρέπει να φέρουμε όλοι μαζί βροχή! Ξεκινάμε με σταγονίτσες!

Συνεχίζουμε με πιο δυνατή βροχή!

Στο τέλος φτιάχνουμε μια καταιγίδα! Το ηφαίστειο έσβησε τελείως!!!
(Το φοβερό είναι ότι μετά από 5 λεπτά άρχισε όντως να βρέχει πολύ και ήμασταν σίγουροι πως εμείς το προκαλέσαμε! - Πέρσι η Περπερούνα, φέτος το εργαστήρι, πρέπει να προσέχουμε τι δραστηριότητες κάνουμε κι επηρεάζουμε τον καιρό!!!)

Μετά τη βροχή τι βγαίνει; Το ουράνιο τόξο! Βρίσκουμε σε 2 ομάδες μέσα στην τάξη τα κρυμμένα χρώματά του κι αρχίζουμε να το συνθέτουμε.


Να και το τελευταίο χρώμα του ουράνιου τόξου μας!

Κουραστήκαμε! Δικαιούμαστε να ξαπλώσουμε πάνω στο ουράνιο τόξο μας και να θυμηθούμε τι καταφέραμε σήμερα: ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ!!!!!!

Το ηφαίστειο που ανακαλύψαμε!
Το ηφαίστειο όπου ισορροπούσαμε τη φωτιά και το σκυλάκι.

Το ουράνιο τόξο που φτιάξαμε!



Να τι μάθαμε σήμερα για το Πολυτεχνείο: φροντίζω τον διπλανό μου, προσπαθώ να πείσω τον άλλο να συνεργαστούμε για να πετύχουμε ένα σκοπό και βέβαια: όλοι μαζί είμαστε πάντα πιο δυνατοί!

Θα μπορούσε κάλλιστα να θεωρηθεί αυτό το εργαστήρι γιορτή για την επέτειο του Πολυτεχνείου!
Και του χρόνου!


9 σχόλια:

  1. πολυ ομορφα περασατε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω λόγια....Μ Π Ρ Α Β Ο Σ Α Σ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ! ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΟΡΙΤΣΙΑ! ΚΑΛΟ ΣΒΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία όλα. Πιο πολύ μου άρεσε το χτίσιμο του ουράνιου τόξου με τα υφάσματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειες δραστηριότητες συνεργασίας!! μήπως να τις κάνουμε και οι νηπιαγωγοί;; Και του χρόνου Μαράκι την τιμήσατε την επέτειο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ κόρες! Μαράκι, εμείς οι νηπιαγωγοί στη Σάμο κάνουμε συχνά πυκνά τέτοια βιωματικά εργαστήρια με το ΦΑΡΟ. Και το απολαμβάνουμε, και μαθαίνουμε και δενόμαστε. Μας έχουν βοηθήσει πάρα πολύ.
    Καλή εβδομάδα Μαρία και Τάνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. άφωνη !!!!
    και μάλλον ζηλεύω......σίγουρα δλδ.....
    μπράβο Μαρία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΤΕΡΙΝΑ!

      Διαγραφή

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ