Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους. Το "Πυθαγόρειο Νηπιαγωγείο" είναι μία ιδέα. Αυτή η ιδέα μπορεί να ανθίσει σε όποιο σχολείο και να βρεθεί!

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

31.1.19

Τα συναισθήματα του λύκου Ζαχαρία

Παρότι δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη στα ελληνικά το βιβλιαράκι με τον λύκο Ζαχαρία και τα συναισθήματά του, βρήκα εδώ κάποιο υλικό και φύλλα σχετικά με το λύκο Ζαχαρία και τα συναισθήματά του. Τα μετέφρασα και σας τα ανεβάζω σε μορφή pdf.


https://drive.google.com/file/d/1QLf5W1dWXP6Svxug56EnF2O8C-YSausC/view?usp=sharing


30.1.19

Διάφορες δραστηριότητες δεινόσαυροι

Παιχνίδια στις 2 γωνιές των δεινοσαύρων και μελέτη εξειδικευμένων περιοδικών σχετικών με το θέμα.

  


Οι κινητές κάρτες με το αλφαβητάρι των δεινοσαύρων είναι από την Τάνια (εδώ)
    
Στη γωνιά των δεινοσαύρων έχουν μπει και 2 επιτραπέζια που είχα φτιάξει παλαιότερα. Μπορείτε να τα βρείτε για εκτύπωση εδώ και εδώ. Μέμορι δεινοσαύρων εδώ. Παιχνίδι πρόσθεσης εδώ. Βρες τον άλλο μισό δεινόσαυρο εδώ. Το μπινγκο των δεινοσαύρων εδώ. Μπίνγκο με αριθμούς και δεινόσαυρους εδώ (κάτω). Η ΑΒ των δεινοσαύρων (πεζά-κεφαλαία)  εδώ. Το ημερολόγιο ρουτίνας της τάξης με δεινόσαυρους εδώ. Πίνακας γενεθλίων και καιρού εδώ.

23.1.19

Το ίχνος του Τ-Ρεξ (μαθηματικά)


Στα πλαίσια των stem δραστηριοτήτων κάναμε το εξής: «Πόσο μεγάλο είναι το ίχνος του Τ-Ρεξ;». Φτιάξαμε ένα μεγάλο ίχνος θηριόποδου και ζητήσαμε από τα παιδιά να υπολογίσουμε (σταδιακά) πόσες πατούσες/παλάμες και κυβάκια μπορεί να έχει μήκος. Κάναμε προφορικά υποθέσεις και έπειτα κάναμε τις δοκιμές μας. Καταγράψαμε τα αποτελέσματα. Το ίδιο κάναμε και για το μέγεθός του. Πόσα παπούτσια και παλάμες μπορεί να χωράει; Εκτιμήσεις και μετρήσεις που καταγράφηκαν.

Μετράμε το μήκος με πατούσες.


21.1.19

Δεινόσαυροι εισαγωγικά

Τι χαρά! Νάτος πάλι ο κύριος Δεινοσαυρίδης με γράμμα αυτή τη φορά και τα καθιερωμένα πια καλούδια του! Στο γράμμα του μας έγραφε ότι θα μας συνοδεύσει αυτό το διάστημα στην ενασχόλησή μας με το αγαπημένο του θέμα, τους δεινόσαυρους, κι ότι μας έστειλε και θα μας στέλνει άφθονο υλικό να μας βοηθήσει στη μελέτη μας. Χαρήκαμε κι εμείς στην αρχή αλλά όταν ανοίξαμε το πρώτο δέμα λίγο προβληματιστήκαμε. Τι είναι αυτές οι περίεργες "μπάλες" κι αυτό το υγρό που στη μυρωδιά μας θύμιζε ξίδι; Τι έπρεπε να κάνουμε με αυτό; Το συζητήσαμε και καταλήξαμε ότι μάλλον πρέπει να ψεκάσουμε αυτό το υλικό που έμοιαζε με χιόνι, με γλυκό αλλά τίποτα από αυτά δεν ήταν! Ξεκινήσαμε λοιπόν!



 

19.1.19

Δραστηριότητες με το 100

Ο καθένας από εμάς θεωρήσαμε ότι είναι μια δεκάδα (τη συγκεκριμένη μέρα εκμεταλλευτήκαμε το γεγονός ότι ήταν όντως 10 παιδιά στην τάξη παρόντα) και στη σειρά μετρήσαμε τις δεκάδες (κύβοι αρίθμησης) που κρατούσαμε. Είδαμε ότι φτάνουμε στο 100. Ενωθήκαμε λοιπόν και φτιάξαμε μια 100άδα!



Κι αφού ο καθένας αποτελούσε μία 10άδα πήρε από 10 μονάδες (αυτοκόλλητες βούλες του ίδιου χρώματος) και τις έβαλε στο βάζο με τις καραμέλες μας. Έτσι φτιάξαμε το βάζο με τις 100 καραμέλες!


.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ