Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους. Το "Πυθαγόρειο Νηπιαγωγείο" είναι μία ιδέα. Αυτή η ιδέα μπορεί να ανθίσει σε όποιο σχολείο και να βρεθεί!

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

3.2.14

ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ: "ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ;"

 

Αφόρμηση για το όλο θέμα "Φωτιά - πυροσβέστες" έγινε η νέα γωνίτσα που άρχισα να στήνω  από την Παρασκευή κι έβαλα μέσα φυλλάδια της πυροσβεστικής, περιοδικά της Πυροσβεστικής και ένα συναρμολογούμενο μαγνητικό πυροσβεστικό. Τα παιδιά ήδη ξέρουν ότι κάποια στιγμή θα μας επισκεφθούν οι εθελοντές πυροσβέστες, οπότε είναι προϊδεασμένα. Μετά λοιπόν την ενασχόληση με τη φωτιά αυτή καθεαυτή σαν στοιχείο, το τρίγωνο της φωτιάς και το πείραμα (όλα εδώ) θα κάνουμε κάτι σαν δημοσκόπηση (που είναι και της μοδός!). 










Στη συγκεκριμένη δραστηριότητα τα παιδιά ερωτώνται αν θα ήθελαν να γίνουν πυροσβέστες και καλούνται να ψηφίσουν ΝΑΙ ή ΟΧΙ. Κόβουν λοιπόν και τα 2 ψηφοδέλτια και επιλέγουν.
Μετά την ψηφοφορία, κάνουν αποδελτίωση όλα μαζί και παρατηρούν τα αποτελέσματα. Το φύλλο στατιστικής είναι μόνο για τα νήπια, ενώ τα προνήπια μπορούν να συμμετέχουν στο πρώτο μέρος και ίσως στο δικό τους χαρτί να τραβάνε ελεύθερα γραμμές ή ανθρωπάκια ανάλογα με τα ΝΑΙ.





Περσινά φύλλα εργασίας εδώ και εδώ.



7 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες δραστηριότητες και ωραίο θέμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΑΡΩ! ΠΩΣ ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ; :)

      Διαγραφή
  2. και γωνιά πυροσβεστών και άσκηση στατιστικής........τέλεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ μου άρεσε η ιδέα της άσκησης στατιστικής !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι ωραίες δραστηριότητες!!!!!!καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εμένα μου άρεσε αυτή η ιδέα. Την είχε πάρει κάποια στιγμή το μάτι μου στο διαδίκτυο και ήθελα να βρω ευκαιρία να την κάνω. Πήγε πολύ καλά! Ευχαριστώ κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ