Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους. Το "Πυθαγόρειο Νηπιαγωγείο" είναι μία ιδέα. Αυτή η ιδέα μπορεί να ανθίσει σε όποιο σχολείο και να βρεθεί!

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

21.1.18

Γωνιά οικοδομικού υλικού - προτάσεις

Τα καπάκια τα χρησιμοποιώ πλέον και ως οικοδομικό υλικό (δες εδώ), οπότε ενθουσιάστηκα όταν βρήκα τις παραπάνω καρτέλες που σκόπευα να τις προσθέσω στη γωνιά κατασκευών. Μπορείτε να τις κατεβάσετε από εδώ πατώντας τους ανάλογους συνδέσμους.


Αυτά που λάτρεψα ήταν τα infinity tiles που βρήκα εδώ. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να κατεβάσετε όσες φορές θέλετε το σχέδιο από εδώ . Έπειτα τα ζωγραφίζετε (ένα ή διαφορετικά χρώματα όπως εγώ) και τα κολλάτε σε χαρτόνι ή τα πλαστικοποιείτε.  Άπειρα σχέδια θα προκύψουν!

11.1.18

Μαθηματικά- δραστηριότητες

Ανεβάζω κάποιες ιδέες-δραστηριότητες σχετικές με τα μαθηματικά που δοκίμασα στην τάξη μου  στις γωνιές. Όλα είναι ιδέες από το διαδίκτυο.




(κόλλησα αριθμούς κι έπρεπε να βάλουν το σωστό αριθμό ματιών)


(απλό αλλά τους άρεσε πολύ)

 (δε βρίσκω το σύνδεσμο)

Ανάγλυφα σχήματα με σύρμα πίπας. Η ιδέα από εδώ.


7.12.17

"Ο Ναβίντ, Ο Φερεϋντούν, ο Μελάκ και τ' άλλα τα παιδιά"

Με πολύ χαρά και συγκίνηση έλαβα στα χέρια μου τον οδηγό για την ευαισθητοποίηση μικρών μαθητών/τριών στο ζήτημα των ταξιδιών φυγής με τη χρήση εικονογραφημένων βιβλίων με τον τίτλο "Ο Ναβίντ, ο Φερεϋντούν, ο Μελάκ και τ' άλλα παιδιά".  Ιδέα συγγραφή και στήσιμο ήταν της ψυχολόγου,  κυρίας Ναταλίας Τζοβάρα από το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας "Αθηνά Πολύβουλος". Την ευχαριστώ θερμά που με τίμησε ξανά.





Ο οδηγός έχει έχει εγκριθεί από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής για χρήση σε εκπαιδευτικά προγράμματα που συμμετέχουν μαθητές νηπιαγωγείου και δημοτικού για το σχολικό έτος 2017-2018.

Στον οδηγό θα βρείτε έξι προτεινόμενα βιβλία για μικρά παιδιά, τα οποία συνοδεύονται από δημοσιευμένες κριτικές και προτεινόμενες δραστηριότητες βιωματικού και αναστοχαστικού χαρακτήρα που μπορούν να γίνουν μέσα στη σχολική τάξη.

Μια προσπάθεια που έγινε με μεράκι κι αγάπη. 
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά  μπορείτε να απευθυνθείτε στο "Αθηνά Πολύβουλος": 2103835879 ή στο athinapolyvoulos@gmail.com. Πληροφορίες  μπορείτε να βρείτε και στο https://kentro-prolipsis.gr/.
Αξίζει να ξεφυλλίσετε και το ηλεκτρονικό περιοδικό "Δίαυλος" όπου θα βρείτε πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις: http://diavlosprolipsi.blogspot.gr/  


4.12.17

Μαθηματικά και μάρκες 2

Φέτος με τα μικρά μου (όσο τα είχα) είχαμε κάνει μία συμφωνία: κάθε φορά που θα συμπληρωνόταν η καρτέλα με τα 8 ομαδικά αυτοκόλλητα (ανταμοιβές ομάδας με το λύκο Ζαχαρία εδώ), θα τους άλλαζα τα παιχνίδια στις γωνιές, π.χ. στα μαθηματικά, στη γραφή/ανάγνωση κ.λ.π. και θα τους έβαζα καινούρια από τα χεράκια μου. Και τα υπέροχα πλασματάκια που είχα ήταν τόσο καλούλια φέτος που πολύ γρήγορα συμπλήρωναν τις καρτέλες τους και είχα προλάβει να αλλάξω κάποιες γωνιές. 

Ένα παιχνιδάκι που έφτιαξα και τους άρεσε συν το ότι βοηθούσε και στη λεπτή κινητικότητα, ήταν το παρακάτω που βρήκα στο σύνδεσμο που αναφέρω.


Καινούριο κόλλημα με τις μάρκες φέτος. Ανάρπαστα γίνονταν.

 Ιδέα και υλικό από: https://www.themeasuredmom.com/gumball-math/



30.11.17

Μάρκες και μαθηματικά

Αγόρασα πλαστικές μάρκες και βρήκα διάφορες ιδέες ώστε να τις χρησιμοποιήσω διαφορετικά. Οι περισσότερες ιδέες είναι από το διαδίκτυο.
Πολλές φορές με τα μικρά παίζουμε διαγωνισμούς: όλοι εναντίον της κυρίας. Εκεί λοιπόν συνήθως κρατάγαμε το σκορ με τα δάκτυλα. Για να συνηθίζουμε όμως τις σχάρες της δεκάδας μοίρασα 2 δεκάδες όπου θα συμπληρώνονται με μάρκες με σκρατς, αναλόγως με το αποτέλεσμα. (Έμπνευση από εδώ)
http://pythagoreionip.blogspot.gr/

https://pythagoreionip.blogspot.gr/2017/11/blog-post_97.html
Με το επόμενο σκέφτηκα ότι μπορούν τα παιδιά να δουλέψουν και να καταλάβουν τους αριθμούς 11-20 πάλι στη σχάρα της δεκάδας. Τα παιδιά γράφουν στο πάνω κουτάκι τον αριθμό 11-20 και τον συνθέτουν με χρωματιστές μάρκες.  Έμπνευση από εδώ.

https://pythagoreionip.blogspot.gr/2017/11/blog-post_97.html


https://pythagoreionip.blogspot.gr/2017/11/blog-post_97.html

https://pythagoreionip.blogspot.gr/2017/11/blog-post_97.html

Μια άλλη ιδέα που με ενθουσίασε από το διαδίκτυο είναι η επόμενη. Τα παιδιά καλούνται με τις χρωματιστές μάρκες να βρουν τους αριθμούς που τους ζητούνται.

https://pythagoreionip.blogspot.gr/2017/11/blog-post_97.html

https://pythagoreionip.blogspot.gr/2017/11/blog-post_97.html

https://pythagoreionip.blogspot.gr/2017/11/blog-post_97.html

https://pythagoreionip.blogspot.gr/2017/11/blog-post_97.html

https://pythagoreionip.blogspot.gr/2017/11/blog-post_97.html

https://pythagoreionip.blogspot.gr/2017/11/blog-post_97.html

https://pythagoreionip.blogspot.gr/2017/11/blog-post_97.html

https://pythagoreionip.blogspot.gr/2017/11/blog-post_97.html

https://pythagoreionip.blogspot.gr/2017/11/blog-post_97.html

https://pythagoreionip.blogspot.gr/2017/11/blog-post_97.html
Έμπνευση από εδώ

Επειδή κάπου κολλάνε οι εικόνες, μπορείτε να τα κατεβάσετε και σε μορφή pdf από εδώ.


.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ