Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους. Το "Πυθαγόρειο Νηπιαγωγείο" είναι μία ιδέα. Αυτή η ιδέα μπορεί να ανθίσει σε όποιο σχολείο και να βρεθεί!

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

11.10.24

Ο εαυτός μου

Προχωράμε ακάθεκτοι στη νέα σχολική χρονιά εμβαθύνοντας συναισθηματικά στην έννοια της αυτογνωσίας με θέμα "Ο εαυτός μου". Ορισμένες από τις δραστηριότητες που έλαβαν χώρα στο 1ο ολοήμερο τμήμα του Νηπιαγωγείου Χώρας σε αυτό το εκπαιδευτικό πλαίσιο.

  • δραστηριότητες με το μαγικό καθρέπτη όπου ανακαλύπτουμε ένα μοναδικό, ξεχωριστό και υπέροχο άνθρωπο. Ποιον; Μα τον εαυτό μας φυσικά! Είμαστε μοναδικοί και μας αγαπούν ακριβώς γι' αυτό που είμαστε! Πήραμε κι ένα μαγικό καθρεπτάκι για το σπίτι!
  • παρατηρήσαμε τον εαυτό μας σε μεγάλο καθρέπτη, είμαστε υπέροχοι ακριβώς έτσι όπως είμαστε!
  • Κάποια από τα παραμύθια που διαβάσαμε και συζητήσαμε σχετικά με την αυτοποδοχή : "Ο βάτραχος είναι βάτραχος", "Ο λύκος Ζαχαρίας θέλει να αλλάξει χρώμα", "Ο Εμμανουήλ Α. Μπακακούλης", "Αχ, γιατί να είμαι γάτα" και άλλα.
  • Τα παιδιά για να γνωριστούμε καλύτερα έφεραν σε ένα κουτί και παρουσίασαν στην τάξη το αγαπημένο τους παιχνίδι
  • Φτιάξαμε ατομικό lapbook παρουσίασης του εαυτού μας, των φίλων, της οικογένειάς μας και μετρήσαμε το ύψος μας εκείνη τη μέρα μία κορδέλα που κολλήσαμε μέσα (ιδέα και υλικό από: http://kidsofworld1.blogspot.com/2016/10/lapbook.html)
  • Ασχοληθήκαμε περεταίρω με το όνομά μας που είναι ένα από τα κυριότερα στοιχεία της ταυτότητάς μας
  • Εισαχθήκαμε με παιγνιώδη τρόπο στη ρομποτική καθοδηγώντας το bee bot να βρει το αρχικό μας γράμμα
  • Μάθαμε πιο μήνα είναι τα γενέθλιά μας και κάναμε μαθηματικά με τουρτίτσες όπου ανάλογα με τον αριθμό βάζαμε κερασάκια και κεράκια 1-5
  • κάναμε διάφορες κατασκευές όπως σημαιάκια (https://www.reoulita.com), στολισμός του αρχικού μας γράμματος κ.ά.

 Για τον εαυτό μπορείτε να βρείτε διάφορες ιδέες :

  • Γαΐτης και εαυτός εδώ και εδώ
  • Όλα για μένα εδώ
  • Με αφορμή τη Μόνα Λίζα εδώ 
  • ο εαυτός μου το φύλο μου εδώ
  • τα κεκάκια εδώ 

 

 

IMG 20240925 155101IMG 20241002 132353

IMG 20241003 132946 IMG 20241003 131759 IMG 20241003 131823 IMG 20241003 131815

IMG 20241004 141703

4.10.24

Πιστοποιητικά από το Code Week

Συναδέλφισσες χάρηκα πολύ για την αθρόα συμμετοχή σας στην πρότασή μου να συνεργαστούμε και κυρίως χαίρομαι αν σας διευκόλυνα, όπως κι εγώ έχω διευκολυνθεί άλλες φορές από τη δουλειά εξαιρετικών συναδέλφων. Ανυπομονώ να δω στο padlet τις αναρτήσεις σας μόλις ολοκληρώσετε!

Επειδή από συζητήσεις διαπίστωσα ότι κάποιοι δεν ξέρετε ή ξεχνάτε να πάρετε τις βεβαιώσεις συμμετοχής που δικαιούστε και εσείς (ατομικά ή σαν σχολική μονάδα ανάλογα το όνομα που δηλώσατε) αλλά και τα παιδιά εξατομικευμένα, σκέφτηκα να σας δώσω μερικές εξτρά πληροφορίες.

ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ: Όταν ολοκληρώσετε την εκδήλωση μπαίνετε στο λογαριασμό σας στο code week (κίτρινο βέλος)  και πάτε εκεί που λέει "Πιστοποιητικό συμμετοχής" (μπλε βέλος). Δηλώνετε τα παιδιά που συμμετείχαν (βάζετε όλα τα ονόματα και τα διαχωρίζετε με κόμμα) και συμπληρώνετε και τις υπόλοιπες πληροφορίες. Όταν ετοιμαστούν θα μπορείτε να τα κατεβάσετε πατώντας εκεί που γράφει τα πιστοποιητικά μου (κόκκινο βέλος).



Για το δικό σας: από το εικονίδιο προφίλ (κίτρινο βέλος) πάτε στο Οι δραστηριότητές μου (πράσινο βέλος). Κάνετε προβολή της συγκεκριμένης δραστηριότητας και θα δείτε πάνω δεξιά ένα πορτοκαλί πλαίσιο που σας ζητά να υποβάλετε αναφορά για την εκδήλωση (μοβ βέλος). Συμπληρώστε τη σωστά  και θα βγει και η δική σας βεβαίωση.


Θα μπορείτε να τα κατεβάσετε από την ένδειξη τα πιστοποιητικά μου (κόκκινο βέλος).

Εύχομαι να περνάτε όμορφα και δημιουργικά μέσα στην τάξη! 😉


2.10.24

Μερικές δραστηριότητες για το όνομα

Ξεκινήσαμε δυναμικά, δημιουργικά και παιχνιδιάρικα να ασχολούμαστε με τον εαυτό μας. Και τι πιο σημαντικό από το όνομά μας, την ταυτότητά μας.

Παίζω με το όνομά μου εδώ

Κολάζ με το όνομά μου εδώ 

Το όνομά μου δραστηριότητες/βιβλίο εδώ 

Ο φάκελος του ονόματός μου εδώ 

Το όνομά μου εδώ 

Τις προηγούμενες μέρες προσπαθήσαμε:

  • να το αναγνωρίζουμε
  • να βρίσκουμε το αρχικό μας γράμμα
  • να μάθουμε το αρχικό μας σημαδάκι (γράμμα) και τον αρχικό μας ήχο (του γράμματος)
  • ξεχωρίσαμε το όνομά μας ανάμεσα σε δύο, ανάμεσα σε πολλά
  • διακοσμήσαμε με διάφορους τρόπους το γράμμα μας
  • το ψαρέψαμε ανάμεσα σε καπάκια
  • το βρήκαμε μέσα στη γραμματόσουπα
  • γνωρίσαμε τη μαγισσούλα που τρώει γραμματάκια
  • προσπαθήσαμε με διάφορους τρόπους να γράψουμε το ονοματάκι μας
  • το συνθέσαμε σαν παζλ με καπάκια, το γράψαμε και παίξαμε με αυτό
  • χτυπήσαμε τις συλλαβές του ονόματός μας
  • πηδήξαμε σε στεφάνια ανάλογα με τον αριθμό των συλλαβών
  • βάλαμε ξυλάκια ή κουμπάκια κάτω από το όνομά μας ανάλογα με τις συλλαβές μας
  • βλέπαμε το γράμμα μας και το γράφαμε στο μαγικό πινακάκι της κυρίας

 Χρησιμοποιήσαμε τα εξατομικευμένα φύλλα εργασίας για το όνομα από το blog paidopoula

 IMG 20240925 130455 IMG 20240923 131320 IMG 20240926 132250 IMG 20240926 123833

IMG 20240925 131314

IMG 20240924 143938

26.9.24

Code Week 2024 -Πρόταση δραστηριότητας "Πάμε σχολείο;"

Πέρσι που συμμετείχα στο code week , το βρήκα τρομερά βολικό να συμμετέχω σε μία έτοιμη δραστηριότητα. Φέτος που το έψαχνα δε βρήκα καμία και έτσι έφτιαξα.

Ετοίμασα μια πρόταση που λέγεται "Πάμε σχολείο;". Είναι πολύ εύκολη, απλή και οικονομική. Επίτηδες έκανα τις κάρτες ασπρόμαυρες. Τα γραφικά είναι από το mycutegraphics.com

  • Κόβετε τις καρτέλες και ζητάτε από τα παιδιά να τις ζωγραφίσουν. Τις βάζετε όλες μπερδεμένες στο χαλάκι του bee bot αλλιώς τις πλαστικοποιείτε και τις κολλάτε.
  • Εναλλακτικά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα κενά τετράγωνα πολλές φορές και να ζωγραφίσουν ελεύθερα τα παιδιά τα φιλαράκια τους.
  • Ο στόχος είναι να φτάσουν με  το bee bot στο σχολείο. 
  • Υπάρχουν 4 κάρτες από τις οποίες αν περάσει το κάθε παιδί ή ομάδα (προτείνω δυάδα καλύτερα), πρέπει να απαντήσει στις ερωτήσεις.

Μπαίνετε στο  https://codeweek.eu/ 

Επιλέγετε προσθήκη εκδήλωσης. Βάζετε τα στοιχεία τα δικά σας και της μονάδας σας.

Γράφετε την ίδια περιγραφή που σας παραθέτω:

"Πρόκειται για ένα παιχνίδι γνωριμίας   4Χ4 (με δυνατότητα να γίνει 3Χ4), όπου τα παιδιά παρεμβαίνουν στην κατασκευή του ζωγραφίζοντας ελεύθερα τους φίλους τους ή διαλέγοντας από τα έτοιμα τετράγωνα. Ο στόχος είναι να φτάσουν στο σχολείο παρέα με το Bee bot γνωρίζοντας καινούρια φιλαράκια (προτείνεται να δουλεύουν συνεργατικά σε δυάδες). Αν περάσουν από κάρτα με ερώτηση θα πρέπει  να απαντήσουν."

Στις ετικέτες βάλτε beebot, preschool, kindergarten, robotics

Στη θέση κωδικός βάζετε τον παρακάτω:

Ο κωδικός της συμμαχίας μας είναι : cw24-WIcTS

Προσθέτετε την παρακάτω εικόνα


 

Αφού υλοποιήσετε τη δραστηριότητα ανεβάζετε μια φωτογραφία  στο :  

https://padlet.com/mariahatzipanayiotou/europe-code-week-uvx9k2anj5k851u0

 ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!



 








 
Περισσότερες λεπτομέρειες στο:https://codeweek.eu/view/611593/pame-skholio
 


.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ