- Έβαλα τη νεραϊδοδοντούλα σε ένα καλάθι και ανάλογα με το καρτελάκι-αριθμό που θα είναι κολλημένο στο δοντάκι που κρατά (με βέλκρο) θα πρέπει τα παιδιά να προσθέσουν δόντια είτε από το ένα είδος είτε από το άλλο, είτε να κάνουν συνδιασμούς για να φτάσουν στο αποτέλεσμα π.χ. 4=3+1 κ.τ.λ.
- Κάναμε το κλασικό κολάζ με τις τροφές που κάνουν χαρούμενα και λυπημένα τα δόντια.
- Φτιάξαμε και σαν κούκλες κουκλοθεάτρου τα χαρούμενα και λυπημένα δοντάκια για να κάνουν τα παιδιά μάθημα και στο σπίτι.
- Και μια ιδέα για κουκλοθέατρο που βρήκα στην Pitsina. Έφτιαξα το στόμα και με 2 καπάκια νερού κολλημένα μεταξύ τους από τη μια κι άλλα τόσα από την άλλη, το έκανα να προεξέχει στον τοίχο. Έτσι παίξαμε το έργο "ο καημός του πονεμένου δοντιού".
- Έφτιαξα κάρτες συνδιασμού αριθμών και αντικειμένων και ένα απλό μέμορι.
- Επίσης έφτιαξα φύλλα εργασίας όπου το πρώτο με το αγόρι μπορείτε να το πλαστικοποιήσετε ή να το βάλετε σε μια διαφάνεια και με τους μαρκαδόρους που σβήνουν να κάνετε αφαιρέσεις σβήνοντας δόντια που μαυρίζουν ή πέφτουν π.χ. 10-5=5.
Χα χα! Τα μαθηματικά με τα δοντάκια είναι τέλειο!!! Πολύ ωραία όλα μπράβο για άλλη μια φορά Μαρία! Εννοείται ότι τα κρατά όλα και ότι πάνε Pinterest!
ΑπάντησηΔιαγραφήφοβερά όπως πάντα ........τα μαθηματικά σας!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήπολύ μου άρεσαν οι οδοντόβουρτες με τα μυστικά στοματικής υγιεινής...και ο καημός του πονεμένου δοντιού !!!!
καλή ξεκόυραση Μαρία!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΟΡΙΤΣΙΑ! ΚΑΛΟ ΣΒΚ ΚΑΙ ΣΕ ΣΑΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΑΡΙΑ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΣ ΤΟ ΘΕΜΑ !! ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤ ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΟΥΣΙΟ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΙΚΗ! ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΑΝ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΑΝ ΧΡΗΣΙΜΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφή